Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-06
Więcbork: Dostawa fabrycznie nowej równiarki drogowej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
Numer ogłoszenia: 117393 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Więcbork , ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3897 207, faks 052 3897 212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wiecbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej równiarki drogowej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej (rok produkcji 2015) równiarki drogowej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot leasingu do siedziby Zamawiającego - ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Równiarka drogowa fabrycznie nowa, rok produkcji 2015; 2) Maszyna wyposażona w układ napędowy 6x6; 3) Silnik wysokoprężny o mocy min. 170 do max. 190 KM; 4) Masa od min. 14000 do max. 15000 kg; 5) Skrzynia przekładniowa automatyczna z możliwością przełączenia na manualną, sterowana elektronicznie, ilość przełożeń 6/3; 6) Most tylny napędowy z mechanizmem różnicowym No-Spin lub równoważnym, przeniesienie napędu na koła za pomocą przekładni zębatej; 7) Oś przednia wahliwa z pochyleniem kół, napęd kół przedniej osi hydrostatyczny; 8) Układ hamulcowy dwuobwodowy z hamulcami mokrymi, wielotarczowymi i niezależnym obwodem hamulca awaryjnego; 9) Łamana rama o kącie łamania min. +/-27 stopni; 10) Układ hydrauliczny oparty na pompie głównej tłokowej o zmiennej wydajności min. 90 L/min.; 11) Lemiesz środkowy pełno-obrotowy, z funkcją wysuwu bocznego w obie strony, możliwością pozycjonowania kąta pochylenia min. 90 stopni w obie strony, systemem zabezpieczającym przeciw przeciążeniom w postaci sprzęgła lub układu hydraulicznego w układzie obrotu; 12) Zrywak tylny min. 5 zębny; 13) Lemiesz przedni skrętny o długości do 3100 mm, podnoszenie, opuszczanie i obrót lemiesza sterowane hydraulicznie, minimalny kąt obrotu 20 stopni; 14) Promień zawracania max 7,0 m; 15) Kabina: - wentylowana, ogrzewana i klimatyzowana, - wyposażona w radioodbiornik samochodowy, - z izolacją dźwiękową, - wycieraczki z przodu i z tyłu, - drzwi prawe i lewe zamykane na fabryczne zamki, - regulowana kolumna kierownicza, - fotel operatora z pasem bezpieczeństwa i oparciami dla rąk; 16) Oświetlenie wymagane przez kodeks drogowy oraz oświetlenie robocze, pomarańczowe światło ostrzegawcze na dachu (kogut); 17) Sygnały dźwiękowe: ostrzegawczy i cofania; 18) Ogrzewane lusterka zewnętrzne; 19) Błotniki kół przednich i tylnych; 20) Zaczep holowniczy na zrywaku maszyny; 21) Osłona klimatyzatora; 22) Deklaracja zgodności CE dla oferowanej równiarki. 23) Wymagane dokumenty: - instrukcja obsługi równiarki z charakterystyką techniczno-eksploatacyjną w języku polskim, - katalog części zamiennych w języku polskim, - książka gwarancyjna maszyny oraz wyposażenia, - deklaracja zgodności CE. 24) Gwarancja: - wymagany okres gwarancji: min. 24 miesiące, 25) Warunki dodatkowe: - dostawa przedmiotu leasingu do siedziby Zamawiającego - ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork. Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca, - odbiór przedmiotu leasingu nastąpi w dniu jego dostawy, w obecności przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy, - gotowa do odbioru maszyna wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 3.2. ppkt 23 SIWZ musi być dostarczona w wyznaczonym terminie w godzinach 8.00-15.00, - odbiór równiarki potwierdzony zostanie protokołem odbioru, zawierającym wszystkie ustalenia dokonane w jego toku, - usuwanie awarii w okresie gwarancji: przystąpienie do napraw winno następować najpóźniej w ciągu 48 godzin od zgłoszenia awarii, w miejscu postoju maszyny, - czas naprawy (tj. od momentu przyjazdu na miejsce awarii do oddania zdolnego do użytkowania pojazdu) do 7 dni, - w przypadku braku możliwości naprawy maszyny na miejscu przewóz maszyny do punktu serwisowego. Koszty związane z przewozem maszyny do naprawy i powrotem do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca, - Wykonawca zapewni zaopatrzenie w części zamienne w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym oraz autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, - Wykonawca zapewni serwis w autoryzowanej stacji obsługi, - Wykonawca w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, lecz nie później niż 7 dni od daty dostarczenia równiarki bezpłatnie przeszkoli na terenie siedziby Zamawiającego jego pracowników w zakresie obsługi maszyny (zgodnie z DTR). Szkolenie winno obejmować min. 2 godziny szkolenia teoretycznego i 6 godzin szkolenia praktycznego w trakcie pracy równiarki. 3. Wymagania dotyczące leasingu: 1) Umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na 36 miesięcy - okres spłaty rat leasingowych; 2) Raty leasingowe ustalone ze zmiennym oprocentowaniem, opartym na wskaźniku WIBOR 1M; 3) Raty leasingowe: 36 równych rat leasingowych; 4) Oplata wstępna: 30% wartości netto przedmiotu leasingu; 5) Opłata końcowa: 1% wartości netto przedmiotu leasingu; 6) Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów; 7) Możliwość wykupu przedmiotu leasingu z prawem do pierwokupu; 8) Waluta leasingu: PLN, 9) Ubezpieczenie przedmiotu leasingu przez Wykonawcę (leasingodawcę): ubezpieczenie majątkowe i OC operatora. Pozostałe warunki leasingu regulowane będą przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy oraz postanowienia kodeksu cywilnego. Jeżeli w SIWZ i załącznikach do specyfikacji wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te podane w SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego 43.22.10.00 - Równiarki drogowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Uwaga: Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2) Jako załączniki do formularza ofertowego: - Formularz cenowy - opłat leasingowych - załącznik nr 1a do SIWZ, - Opis oferowanego sprzętu - załącznik nr 1b do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 92
- 2 - Okres gwarancji - 8
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: 1) zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w wyniku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym zmiana ta może być spowodowana jedynie okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, 3) wprowadzenie w życie pod dniu podpisania umowy regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy. Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie w postaci wniosku. Wniosek musi zawierać opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany (jeżeli wymaga), a w przypadku zmiany wynagrodzenia wykonawcy uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz wpływ zmian na umowne wynagrodzenie Wykonawcy. Wszystkie zmiany wymagają zgody stron w formie sporządzonego i podpisanego przez obie strony aneksu. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: - zmiana stawki WIBOR 1M, - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, - zmiany danych teleadresowych, - zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiecbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, I piętro, pokój nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI WIĘCBORK
- Wykonanie wentylacji nawiewno - wywiewnej części pomieszczeń II piętra budynku głównego Szpitala Powiatowego w Więcborku
- Dostawa środków ochrony osobistej jednorazowego użytku na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
więcej: przetargi WIĘCBORK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej zamiatarki wielofunkcyjnej przegubowej o DMC 3 500 kg
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu dostawczego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o. (II)"
- Zakup samochodu ciężarowego w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Piechowicach
- Dostawa samochodu dostawczego do 18t z urządzeniem hakowym, z finansowaniem w formie leasingu operacyjnego (powtórzone)
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego 2 samochodów osobowych
- Leasing operacyjny na dostawę nowego samochodu osobowego.
więcej: Równiarki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





