Ogłoszenie z dnia 2012-05-28
Łódź: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do techniki biurowej - ZP/ŁOW NFZ/2/2012
Numer ogłoszenia: 117365 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2754045, 2754044, faks 042 2754088.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do techniki biurowej - ZP/ŁOW NFZ/2/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do techniki biurowej dla Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 58. Asortyment oraz ilości zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 (arkusz kalkulacji cenowej) do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- GROSS Wazia Spółka jawna, ul. Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124127,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 130169,87
Oferta z najniższą ceną: 130169,87 / Oferta z najwyższą ceną: 175220,60
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z treścią przepisu art.70 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Przedmiotowe zamówienie spełnia wszystkie przesłanki wymienione w cytowanym powyżej przepisie. W przypadku artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do techniki biurowej występuje ich powszechna dostępność, dostawy powyższych artykułów są bowiem realizowane przez licznie funkcjonujące na rynku podmioty. To z kolei umożliwia łatwy dostęp do nich praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów, zarówno wśród instytucji jak i osób prywatnych. Natomiast przez ustalone standardy jakościowe należy rozumieć stosunkowo trwałe, rzadko podlegające zmianie oraz precyzyjnie określone albo znormalizowane cechy w zakresie jakości produktu. Standardy jakościowe nie są indywidualnie ustalane przez zamawiającego lecz są powszechnie znane, określone już w czasie rozpoczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Z ustalonym standardem jakościowym mamy do czynienia zatem w sytuacji, gdy niezależnie od tego kto i kiedy będzie świadczył dostawę, standard tej dostawy jest zawsze taki sam. Dostawy charakteryzujące się ustalonymi standardami powinny być więc porównywalne lub jednakowe, natomiast jedynym elementem różnicującym je powinna być cena. Sytuacja taka ma miejsce w przypadku dostaw artykułów biurowych imateriałów eksploatacyjnych. Biorąc pod uwagę warunki dopuszczalności stosowania trybu zapytania o cenę zawarte w treści przepisu art. 70 Pzp, charakter przedmiotu zamówienia wskazany powyżej oraz jego wartość - mniejszą, niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8, postanowiono przeprowadzić postępowanie z użyciem trybu zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
- Remont i przebudowa Biura Terenowego ZUS w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.
- Wykonanie dokumentacji proj. - proj. bud. i wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogow. dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi woj. DW485 na odc. Bychlew-Jadwinin"
- Wykonanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zrid dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi woj. DW 746 na odcinku Soczówki - granica województwa"
- Dostawy pieczywa oraz bułki tartej do Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego Systemu Impuls
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW KANCELARYJNYCH
- "Dostawa materiałów biurowych i papierniczych"
- ,,Dostawa materiałów biurowych oraz sprzętu biurowo-szkolnego"
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, KONFERENCYJNYCH, REKLAMOWYCH ORAZ WYDRUK I DOSTAWA KALENDARZY W LATACH 2026-2029 DLA PROJEKTU CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH: P2X (CCTW+P2X)
- Zakup materiałów biurowych dla potrzeb OR AMW Bydgoszcz
- Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz materiałów na zajęcia plastyczne i artystyczne na potrzeby Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





