Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Jelenia Góra: dostawa bielizny jednorazowej i pieluchomajtek Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital Wojewódzki, do kontaktów: Beata Odwarzna, Jerzy Świątkowski, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7537286, fax 075 7543883, e-mail: przetargi@spzoz.jgora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa bielizny jednorazowej i pieluchomajtek. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : magazyn centralny szpitala. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa bielizny jednorazowej i pieluchomajtek. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe, określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.80.00 - Bielizna szpitalna Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna Oryginalny kod CPV: 21.22.20.00 - Papierowe artykuły sanitarne i szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pow. 60 000 euro do 211 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: - Pakiet nr 1 - 6615,00 zł, - Pakiet nr 2 - 2675,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w SIWZ, warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz oferty, b) określenie terminu dostawy każdej partii zamówionego towaru (max do 7 dni) c) określenie ostatecznych warunków i terminu płatności (min. termin płatności min. 90 dni) d) określenie stałości cen (min. 12 miesięcy) e) określenie terminu ważności zaoferowanego asortymentu f) uzupełniony wykaz - asortymentowo-ilościowy wraz z formularzem cenowym g) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy tego wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający); h) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; i) w celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że zaoferowane wyroby posiadają stosowne, ważne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP oraz że wykonawca posiada odpowiednie koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym; j) oświadczenie wykonawcy, że w każdym czasie na życzenie zamawiającego przedstawi mu wszystkie atesty i dopuszczenia wymagane prawem na oferowany asortyment; k) potwierdzenie wniesienia wadium; l) dołączyć po 1 próbce zaoferowanego asortymentu w danym pakiecie (tzn. na każdą pozycję - próbki mają zostać opisane: który pakiet, która pozycja). Należy dołączyć wykaż wszystkich dołączonych próbek.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Stałość (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: opłatę należy dokonać przy odbiorze przesyłki za zaliczeniem pocztowym lub w kasie w siedzibie zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.02.2007, godzina 11:00, siedziba zamawiającego - Sekcja Umów i Zamówień Publicznych (pok. 175).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Bielizna jednorazowa. 1) Krótki opis: Bielizna jednorazowa. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00. 3) Wielkość lub zakres: Pow. 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Stałość cen (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pieluchomajtki. 1) Krótki opis: Pieluchomajtki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Pow. 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Stałość cen (%) 10 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- UDOSTĘPNIENIE SPECJALISTYCZNEGO OPROGRAMOWANIA DO OBSŁUGI PROJEKTU EDUKACYJNEGO W MODELU SAAS ("SOFTWARE-AS-A-SERVICE")
- Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej POZ-roboty ogólnobudowlane
- Lekki samochód typu mikrobus do przewozu osób i sprzętu na potrzeby ochrony przeciwpożarowej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze
- Remont drogi DK30 w jeleniej Górze
- EW Olcza, EW Kuźnice - wykonanie sieci geodezyjnych
- Zakup i dostawa używanego pojazdu ciężarowego typu wywrotka
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa pralnicza wraz z opcją dzierżawy pościeli
- Dostawy sterylnych serwet oper., jednoraz. pokryć i prześcieradeł higienicznych, jednoraz. czepków , masek ochronnych i chirurg, sterylnych fartuchów, jednoraz. odzieży i odzieży ochr. ujęte w 10 zad
- "Sukcesywna dostawa pieluchomajtek i majtek chłonnych na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku."
- Dostawa środków czystości i higieny dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
- Dostawy pieluchomajtek oraz produktów do pielęgnacji do Zachodniego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Krośnie Odrz
- Dostawy środków czystości dla potrzeb SP ZOZ Nr 1 w Rzeszowie
więcej: Artykuły higieniczne z papieru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.