To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-25
Radzyń Podlaski: Usługa ochrony mienia Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 117322 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15133 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o., ul. Lubelska 5, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 343 16 32, faks 83 343 16 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna kodeksu spółek handlowych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony mienia Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm., zw. w dalszej części Specyfikacji jako PZP), w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 200.000 euro. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.Przedmiotem postępowania jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony mienia Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. z siedzibą w Białej (Biała 185 b, 21-300 Radzyń Podlaski). 2.Usługa będzie świadczona całodobowo, we wszystkie dni tygodnia (w tym w dni ustawowo wolne od pracy) i będzie obejmowała ochronę fizyczną całości terenu zakładu Zamawiającego oraz położonych na nim obiektów i urządzeń znajdujących się zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz obiektów (budynków), oraz wyposażenia mobilnego zakładu. 3.Teren zakładu Zamawiającego obejmuje powierzchnię 9,2 ha. Na terenie zakładu znajdują się następujące obiekty, które będą podlegać ochronie: 1)hala sortowni - budynek o konstrukcji stalowej jednokondygnacyjny obudowany, o pow. 1530 m2 z wbudowaną wewnątrz linią technologiczną do sortowania odpadów; 2)kompostownia kontenerowa składająca się z 8 kontenerów kompostujących i kontenera sterującego; 3)budynek socjalno - administracyjny o pow. 70 m2; 4)betonowe place i drogi manewrowe; 5)zrekultywowana kwatera składowiska o pow. 3,5 ha; 6)nowa kwatera składowiska o pow. 2,0 ha; 7)zbiorniki otwarte na gromadzenie odcieków - 3 szt.; 8)kontenerowe zaplecze socjalne o pow. 70 m2 (w trakcie realizacji) 4.Chroniony teren przylega od zachodu bezpośrednio do drogi krajowej nr 19, od południa bezpośrednie sąsiedztwo stanowią działki leśne, natomiast od północy i wschodu pola uprawne. Cały teren ogrodzony jest siatką metalową mocowaną na stalowych słupkach okoloną drutem kolczastym. Większość terenu jest oświetlona latarniami elektrycznymi na metalowych słupach. 5.Zaleca się, aby przed przygotowaniem i złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu zakładu Zamawiającego, który będzie podlegał ochronie. Wizję lokalną przewidziano w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 7,00 do 15,00 Osobą upoważnioną do kontaktów ze strony Zamawiającego w tej kwestii jest: Czesław Marciniak (tel.,fax: 601 781 115, adres e-mail: cmarciniak@zzok-adamki.pl). Zainteresowani Wykonawcy proszeni są o zgłoszenie wniosku dokonania wizji lokalnej na podany numer tel., e-mail. 6.Ochrona obejmować będzie zabezpieczenie przed: 1)kradzieżą, włamaniem, zniszczeniem, dewastacją mienia Zamawiającego, 2)podpaleniem i pożarem na terenie zakładu, 3)wstępem i wjazdem osób nieupoważnionych na teren zakładu, 4)wynoszeniem i wywożeniem mienia z terenu zakładu przez osoby nieuprawnione, oraz: 5)interwencje wobec osób zakłócających porządek na terenie zakładu; 6)odbywanie kontrolnych patroli terenu zakładu Zamawiającego - nie rzadziej niż raz na dwie godziny, co potwierdzone zostanie przez personel Wykonawcy stosownym wpisem do dziennika służby; 7)otwieranie bramy wjazdowej przed rozpoczęciem pracy zakładu Zamawiającego i po jej zakończeniu, a także w innych dniach o ile będzie to uzasadnione potrzebami Zamawiającego; 8)legitymowanie pracowników Zamawiającego oraz osób trzecich przebywających na terenie zakładu, w razie nieprzestrzegania przez nich w szczególności regulaminów obowiązujących na terenie zakładu, przepisów przeciwpożarowych i przepisów BHP; 9)wydawanie kluczy do pomieszczeń znajdujących się na terenie zakładu osobom uprawnionym; 10)prowadzenie ewidencji wejścia i wyjścia osób oraz wjazdu i wyjazdu pojazdów na teren zakładu, poza godzinami pracy zakładu (Wzór ewidencji ustali Zamawiający). 7.Pracownik ochrony zobowiązany będzie do zawiadomienia: Państwowej Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, Policji, Pogotowia Energetycznego, Pogotowia Wodociągowego oraz innych służb i instytucji, jeśli będzie tego wymagała sytuacja. 8.Pracownicy ochrony świadczący usługę powinni znać zasady udzielania pierwszej pomocy medycznej i udzielać jej jeśli zajdzie taka konieczność. 9.Ochrona wykonywana będzie przez jednego pracownika. Wybór sposobu i formy zatrudnienia pracowników ochrony leży w kompetencji Wykonawcy zamówienia. 10.Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć osoby świadczące usługę ochrony na rzecz Zamawiającego w umundurowanie z widocznymi emblematami Wykonawcy, identyfikator, sprawną latarkę elektryczną oraz mobilny sprawny środek stałej łączności z osobami i instytucjami niezbędnymi do prawidłowego wywiązania się z zakresu świadczonych usług. 11.W zakresie realizowanego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do świadczenia usługi z zakresu sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń w następujących budynkach: 1)budynku administracyjno - socjalny o pow. 68 m2, w którym znajdują się: pomieszczenia biurowe o pow. 17 m2 oraz pomieszczenia socjalne dla załogi męskiej (tj. szatnia odzieży brudnej, szatnia odzieży czystej, natryski, umywalki, wc ), korytarze i magazynek; 2)hali sortowni - tj. pomieszczeń sanitarnych o pow. 12,81 m2 oraz zaplecza administracyjno-sanitarnego w kontenerze socjalnym o pow. 62 m2. UWAGA: Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt, celem realizacji usługi sprzątania pomieszczeń Zamawiającego zabezpieczy i zapewni: -odpowiednią ilość wykwalifikowanego personelu świadczącego usługę sprzątania, -niezbędne środki czystości, -papier toaletowy i ręczniki papierowe, -narzędzia (ścierki, mopy, szczotki i inne), przy jednoczesnym założeniu, że Zamawiający wymaga częstotliwości sprzątania w/w pomieszczeń nie rzadziej niż 1 raz na dobę, od poniedziałku do piątku. 12.Pracownicy Wykonawcy świadczący usługę ochrony mienia zakładu Zamawiającego, na czas potrzebny do zakupu ogrzewanego kontenera socjalnego o wymiarach 2,5 x 2,5 m, zaopatrzonego w okna z trzech stron i wyposażonego w biurko oraz krzesło, będą uprawnieni do korzystania z pomieszczenia oraz sanitariatów w budynku socjalno - biurowym na terenie zakładu. 13.Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) określony jest kodem: 79710000-4 Usługi ochroniarskie 90910000-9 Usługi sprzątania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum:Konsalnet Holding S.A.-lider konsorcjum, Konsalnet Secure Solutions Sp. z o.o., Konsalnet Ochrona Sp. z o.o. i Konsalnet Monitoring Sp.zoo, ul. Przasnyska 6A, 01-756 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 255960,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 200912,40
Oferta z najniższą ceną: 200912,40 / Oferta z najwyższą ceną: 223630,92
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADZYNIA PODLASKIEGO
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej w ulicy Chomiczewskiego w Radzyniu Podlaskim"
- "Przebudowa infrastruktury drogowej wraz z modernizacją sieci wodno-kanalizacyjnej w Radzyniu Podlaskim - ul. Warszawska i ul. Chomiczewskiego"
więcej: przetargi w Radzyniu Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI KRYTEGO BASENU GMINNEGO CENTRUM KULTURY I SPORTU W ŻAROWIE W OKRESIE OD 01.01.2026 R. DO 31.12.2026 R.
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomocniczych siedziby WUP w Poznaniu w latach 2026-2027
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w 2026 roku
- Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych w Kielcach
- Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych w Kielcach.
- Usługa utrzymania czystości w obiekcie Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera oraz na terenie zewnętrznym.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





