eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gubin › Modernizację pokryć dachowych oraz opierzeń i systemu odprowadzania wód opadowych na budynku Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Gubinie przy ul. Piastowskiej 20

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-22

Gubin: Modernizację pokryć dachowych oraz opierzeń i systemu odprowadzania wód opadowych na budynku Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Gubinie przy ul. Piastowskiej 20
Numer ogłoszenia: 117270 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie Nr 1 , ul. Piastowska 20, 66-820 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 4558170, faks 068 4558171.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację pokryć dachowych oraz opierzeń i systemu odprowadzania wód opadowych na budynku Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Gubinie przy ul. Piastowskiej 20.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje on m.in.: - wymianę pokrycia dachowego z dachówki karpiówki, - remont opierzeń, rynien i rur spustowych, - remont drewnianych elementów dachu, - wymianę i remont instalacji odgromowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wszystkie warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia, m.in. : 1) wykonali w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności, min. 1 robotę budowlaną z zakresu remontu dachów o wartości zadania min. 100 tys. zł 2) do wykonania przedmiotu zamówienia zatrudni: - kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi uprawniającymi do kierowania robotami z zakresu robót ogólnobudowlanych na terenie Polski wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, 3) - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi uprawniającymi do kierowania robotami z zakresu sieci i instalacji elektrycznych wewnętrznych na terenie Polski wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, 4) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 80tys. zł, 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3. oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 pkt 1)-4) Prawa zamówień publicznych 4. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia 5. życiorys osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie 6. wykaz zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności) robót budowlanych podobnych - 1 robota budowlana z zakresu remontu dachów o wartości zadania min. 100 tys. zł 7. dokumenty potwierdzające, że wskazane zamówienia zostały wykonane należycie 8. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 80 tys. zł. 9. polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 10. formularz Ofertowy 11. oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, 12. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p. 13. akceptacja przez Wykonawcę projektu umowy 14. wypełniony Przedmiar Robót. 15. przypadku ofert wspólnych - umowa regulująca współpracę wspólników 16. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 17. w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a) (pełnomocnictwo rodzajowe).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Miejskie Nr 1, ul. Piastowska 20, 66-620 Gubin, Gabinet Księgowej (II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Przedszkole Miejskie Nr 1 w Gubinie ul. Piastowska 20, Gabinet Księgowej (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.