Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-17
Kraków: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO IMMUNODIAGNOSTYKI WRAZ Z DZIERŻAWĄ SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
Numer ogłoszenia: 11723 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO IMMUNODIAGNOSTYKI WRAZ Z DZIERŻAWĄ SPRZĘTU LABORATORYJNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: LP Szczegółowa nazwa przedmiotu za-mówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Kod CPV Ilość jedn.miary kwota netto za j.m. wartość netto stawka VAT wartość brutto numer katalogo-wy/nazwa handlowa 1 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ W KIE-RUNKU CELIAKII - TRANSGLUTAMI-NAZA TKANKOWA W KL. IgA TESTEM ELISA - OZNACZENIE ILOŚCIOWE 33696500-0 96 ozn 2 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ W KIE-RUNKU CELIAKII - TRANSGLUTAMI-NAZA TKANKOWA W KL. IgG TESTEM ELISA - OZNACZENIE PÓŁILOŚCIOWE 33696500-0 96 ozn 3 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIWKO GLIADYNIE ( GAF 3X) W KL. IgG TESTEM ELISA - OZNACZENIE ILOŚCIOWE 33696500-0 96 ozn 4 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ CCP - ANTYGEN DRUGIEJ GENERACJI W KLASIE IgG TESTEM ELISA - OZNA-CZENIE ILOŚCIOWE 33696500-0 96 ozn 5 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIW SACCHAROMYCES CEREVISIAE W KLASIE IgA TESTEM ELISA - OZNA-CZENIE ILOŚCIOWE 33696500-0 96 ozn 6 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIW SACCHAROMYCES CEREVISIAE W KLASIE IgG TESTEM ELISA - OZNA-CZENIE ILOŚCIOWE 33696500-0 96 ozn 7 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIW PARVOWIRUSOWI B19 W KLASIE IgG TESTEM ELISA - OZNACZENIE ILOŚCIOWE 33696500-0 96 ozn 8 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIW PARVOWIRUSOWI B19 W KLASIE IgM TESTEM ELISA - OZNACZENIE PÓŁILOŚCIOWE 33696500-0 96 ozn 9 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIW MYCOPLASMA PNEUMONIAE W KLASIE IgA TESTEM ELISA - OZNA-CZENIE PÓŁILOŚCIOWE 33696500-0 192 ozn 10 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIW MYCOPLASMA PNEUMONIAE W KLASIE IgG TESTEM ELISA - OZNA-CZENIE ILOŚCIOWE 33696500-0 288 ozn 11 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIW MYCOPLASMA PNEUMONIAE ( ABSORBENT PRZECIWCIAŁ IgG I RF) TESTEM ELISA - OZNACZENIE POILO-ŚCIOWE 33696500-0 192 ozn 12 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIW CHLAMYDIA PNEUMONIAE W KLASIE IgA TESTEM ELISA - OZNA-CZENIE PÓŁILOŚCIOWE 33696500-0 192 ozn 13 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIW CHLAMYDIA PNEUMONIAE W KLASIE IgG TESTEM ELISA - OZNA-CZENIE ILOŚCIOWE 33696500-0 288 ozn 14 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIW CHLAMYDIA PNEUMONIAE ( ABSORBENT PRZECIWCIAŁ IgG I RF) TESTEM ELISA - OZNACZENIE PÓŁI-LOŚCIOWE 33696500-0 192 ozn 15 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIW CHLAMYDIA TRACHOMATIS W KLASIE IgA TESTEM ELISA - OZNA-CZENIE PÓŁILOŚCIOWE 33696500-0 96 ozn 16 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIW CHLAMYDIA TRACHOMATIS W KLASIE IgG TESTEM ELISA - OZNA-CZENIE ILOŚCIOWE 33696500-0 96 ozn 17 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIW CHLAMYDIA TRACHOMATIS ( ABSORBENT PRZECIWCIAŁ IgG I RF) TESTEM ELISA - OZNACZENIE PÓŁI-LOŚCIOWE 33696500-0 96 ozn 18 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIW KARDIOLIPINOM W KLASIE IgG TESTEM ELISA - OZNACZENIE ILOŚCIOWE 33696500-0 96 ozn 19 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIW KARDIOLIPINOM W KLASIE IgM TESTEM ELISA - OZNACZENIE ILOŚCIOWE 33696500-0 96 ozn 20 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIW KOMÓRKOM OKŁADZINOWYM ŻOŁĄDKA W KLASIE IgG TESTEM ELISA - OZNACZENIE ILOŚCIOWE 33696500-0 96 ozn 21 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIWKO RECEPTOROM TSH W KLASIE IgG TESTEM ELISA - OZNACZENIE ILOŚCIOWE 33696500-0 96 ozn 22 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIWKO KLESZCZOWEMU ZAPALENIU MÓZGU W KL. IgG TESTEM ELISA - OZNACZENIE ILOŚCIOWE 33696500-0 96 ozn 23 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIWKO KLESZCZOWEMU ZAPALENIU MÓZGU ( ABSORBENT PRZECIWCIAŁ IgG I RF) TESTEM ELISA - OZNACZE-NIE PÓŁILOŚCIOWE 33696500-0 96 ozn 24 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIWKO KLESZCZOWEMU ZAPALENIU MÓZGU W PŁYNIE MÓZGOWO-RDZENIOWYM W KL. IgG TESTEM ELISA - OZNACZENIE ILOŚCIOWE 33696500-0 96 ozn 25 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIWKO KLESZCZOWEMU ZAPALENIU MÓZGU W PŁYNIE MÓZGOWO-RDZENIOWYM W KL. IgM TESTEM ELISA - OZNACZENIE ILOŚCIOWE 33696500-0 96 ozn 26 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIWKO HERPES SIMPLEX (HSV - ? POOL) W KL. IgG TESTEM ELISA - OZNACZENIE ILOŚCIOWE 33696500-0 96 ozn 27 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIWKO HERPES SIMPLEX (HSV - ? POOL) ( ABSORBENT PRZECIWCIAŁ IgG I-RF) TESTEM ELISA - OZNACZE-NIE PÓŁILOŚCIOWE 33696500-0 96 ozn 28 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ PRZE-CIWKO HERPES SIMPLEX (HSV - ? POOL) W PŁYNIE MÓZGOWO-RDZENIOWYM W KL. IgG TESTEM ELISA - OZNACZENIE ILOŚCIOWE 33696500-0 96 ozn 29 DIAGNOSTYKA PRZECIWCIAŁ ANTY-GAD W KLASIE IgG TESTEM ELISA - OZNACZENIE ILOŚCIOWE 33696500-0 96 ozn 30 TEST PASKOWY DO DIAGNOSTYKI AUTOIMMUNOLOGICZNYCH CHORÓB WĄTROBY Z PASKIEM KONTROLNYM 33696500-0 80 ozn 31 TEST PASKOWY DO DIAGNOSTYKI PRZECIWCIAŁ ONKONEURONALNYCH 33696500-0 16 ozn 32 TEST PASKOWY DO DIAGNOSTYKI YERSINIA ENTEROCOLITICA W KLASIE IgA 33696500-0 16 ozn 33 TEST PASKOWY DO DIAGNOSTYKI YERSINIA ENTEROCOLITICA W KLASIE IGG 33696500-0 16 ozn 34 TEST PASKOWY DO DIAGNOSTYKI BORDATELLA PERTUSSIS W KLASIE IgA 33696500-0 16 ozn 35 TEST PASKOWY DO DIAGNOSTYKI BORDATELLA PERTUSSIS W KLASIE IgG 33696500-0 16 ozn 36 TEST PASKOWY DO DIAGNOSTYKI HELICOBACTER PYLORI W KLASIE IgA 33696500-0 16 ozn 37 TEST PASKOWY DO DIAGNOSTYKI HELICOBACTER PYLORI W KLASIE IgG 33696500-0 16 ozn 38 PASKOWY TEST POTWIERDZENIA PRZECIWCIAŁ PRZECIWKO BORRE-LIOZIE METODĄ WESTERN BLOT W KLASIE IgG (REKOMBINOWANE VlsE BORRELIA BURGDORFERI, B.GARINII, B. AFZELLI, DIMERYCZNE OspC ODMIAN BORRE-LIA) 33696500-0 64 ozn 39 TEST PASKOWY POTWIERDZENIA PRZECIWCIAŁ PRZECIWKO BORRE-LIOZIE METODĄ WESTERN BLOT W KLASIE IgM (VlsE BORRELIA BURGDORFERI, DI-MERYCZNE OspC ODMIAN B.GARINII, B. AFZELLI, B.BURGDORFERI, B.SPIELMANII) 33696500-0 64 ozn RAZEM 1. Cena brutto zawiera koszt Przedmiotu Umowy, wszelkie koszty związane z dostarczeniem Przedmiotu Umowy do siedziby Kupującego (Zakład Analityki Lekar-skiej, 5WSzKzP - SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków), zakładany zysk, należne podatki, koszt ubezpieczenia obowiązkowego, opakowa-nia i inne, jeśli występują. 2. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich, nie dopuszcza się rozliczeń w walutach obcych. 3. Wykonawca winien określić dla poszczególnych pozycji ofertowych ceny jednostkowe netto oraz stawkę procentową VAT, a następnie obliczyć dla poszczegól-nych pozycji ofertowych wartość netto przez przemnożenie ceny jednostkowej netto przez ilość / j. m. oraz dla poszczególnych pozycji ofertowych wartość brutto przez przemnożenie wartości netto danej pozycji przez stawkę procentową VAT (uzyskany iloczyn dodać do wartości netto danej pozycji). Suma warto-ści (odpowiednio: netto / brutto) poszczególnych pozycji ofertowych z kolumn (odpowiednio: wartość netto/ wartość brutto) stanowić będzie wartość (netto, brutto) dla pozycji RAZEM. Wszystkie wartości kosztorysowe wykonawca zobowiązany jest kalkulować i wpisywać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po prze-cinku. 4. Wykonawca powinien wypełnić wszystkie oraz wycenić wszystkie pozycje wchodzące w skład poszczególnych pakietu. II. CZYNSZ DZIERŻAWNY Lp. Przedmiot dzierżawy Cena netto za miesiąc dzierża-wy(sprzęt labo-ratoryjny) Cena brutto za miesiąc dzierżawy(sprzęt labo-ratoryjny) Cena netto za cały okres trwania umo-wy(sprzęt laboratoryjny) Cena brutto za cały okres trwania umowy(sprzęt labo-ratoryjny) 1. Wymagany czytnik ELISA z komputerem i drukarką zawierającym oprogramowanie w języku polskim, automatyczna płuczka do mikropłytek, skaner z oprogramowaniem w języku polskim, kołyska laboratoryjna oraz wytrząsarka rotacyjna o prędkości około 500 obrotów/min. potrzebne do przeprowadzenia testów. Czynsz dzierżawny zawiera wszelkie ciężary(w tym koszt części i materiałów eksploatacyjnych do przeglądu) związane ze sprawowaniem nadzoru serwisowego nad przedmiotem dzierżawy(pełny nadzór). III. ŁĄCZNA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA ŁĄCZNA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA Wartość netto w zł Wartość brutto w zł 1. ODCZYNNIKI 2. CZYNSZ DZIERŻAWNY SPRZĘTU LABORATORYJNEGO (za cały okres trwania umowy) RAZEM IV. Zestawienie warunków granicznych LP Zestawienie warunków granicznych WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY 1. Wymagany czytnik ELISA z komputerem i drukarką zawierającym oprogramowanie w języku polskim, automatyczna płuczka do mikropłytek, skaner z oprogramowaniem w języku polskim, kołyska laboratoryjna oraz wytrząsarka rotacyjna o prędkości około 500 obrotów/min. potrzebne do przeprowadzenia testów. TAK 2. Dla pozycji 30 do 37 wymagana ilość testów w zestawie 15 do 17 oraz. dla poz. 38 i 39 ilość testów w zestawie 30 do 33. TAK 3. Bezpłatne szkolenie personelu we wszystkich technikach pomiarowych - wykonanie badań i interpretacja wyników. TAK 4. Pomoc merytoryczna w interpretacji wyników przez cały czas trwania umowy TAK 5. Zapewnienie udziału w międzynarodowej kontroli jakości badań z opracowaniem statystycznym wyników przez dostarczenie odpowiednich materia-łów kontrolnych na koszt oferenta. TAK V. Zestawienie warunków granicznych Zestawienie warunków granicznych WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY Wymagany jest zestaw komputerowy zapewniający współpracę analizatora z systemem Centrum firmy Marcel za pośrednictwem sieci komputerowej Zakładu Analityki Lekarskiej (komunikacja dwukierunkowa), wyposażony w licencję dostępową CAL 2012 Device PL umożliwiającą jego podłączenie do domeny Windows 2008 działającej w oparciu o system Windows Server Std. 2008 OEM Przykładowa konfiguracja komputera spełniającego wymagania: Procesor : min. dwurdzeniowy Pamięć operacyjna : min. 2GB Pamięć masowa : min. 160 GB SATA Karta graficzna Karta dźwiękowa Napęd optyczny : Nagrywarka DVD-RW System operacyjny : Windows XP PL Prof. lub Windows 7 PL Prof. Licencja dostępowa CAL 2012 Device PL Zewnętrzne porty USB : min.4szt. w tym dwa z przodu obudowy komputera Porty szeregowe RS-232 (9pin): w liczbie odpowiadającej podłączonym analizatorom + 1 (= minimum 2) Karta sieciowa : Ethernet min. 10 100 Mb s Klawiatura: standard QWERTY Mysz: optyczna laserowa z rolką UPS: min. 400VA Listwa zasilająca z filtrem przepięciowym, min. 5 gn. Monitor : LCD o przekątnej min. 19 Drukarka laserowa typu Brother HL-2035 lub równoważna wraz z kabelem USB 2.0 TAK wpisać słowo TAK oraz opisać.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
8. Dla wszystkich pozycji, które tego wymagają, zawartych w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA karty charakterystyki substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych, o których mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z 11 stycznia 2001 ro-ku o substancjach i preparatach chemicznych a także karty charakterystyki preparatów o których mowa w art. 5 ust. 6 powyższej ustawy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2. Podpisany i wypełniony we wskazanych miejscach FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1. 3. Pełnomocnictwo do prowadzenia negocjacji w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy zgłoszenia do ewidencji działalności gospodar-czej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia dokumentu w postępowaniu. 6. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 7. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej według ZAŁĄCZNIKA NR 5. 8. Dla wszystkich pozycji, które tego wymagają, zawartych w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA karty charakterystyki substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych, o których mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z 11 stycznia 2001 ro-ku o substancjach i preparatach chemicznych a także karty charakterystyki preparatów o których mowa w art. 5 ust. 6 powyższej ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszystkie zmiany treści Umowy wymagają porozumienia Stron Umowy oraz zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Kupujący dopuszcza możliwość zmiany treści niniejszej umowy w zakresie wskazanym w powyż-szych paragrafach oraz w zakresie: zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru, wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego, zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodują-cych iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność mo-dyfikacji przedmiotu zamówienia omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Kupu-jącego innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówie-nia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówieniaStrony ustalają, iż zmiana numeru katalogowego, nazwy przedmiotu zamówienia, liczby opako-wań, wielkości opakowań niepowodującej zmiany przedmiotu zamówienia, nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga aneksu. Sprzedający zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Kupującego o tym fakcie. W przypadku nienależytego zrealizowania dostawy odczynników, tj. w przypadku wystąpienia takich skutków jak : wady fizyczne przedmiotu dostawy, zbyt długi czas realizacji zamówienia, przerwa w pro-dukcji odczynnika (ów), zaprzestanie produkcji odczynnika, Sprzedający będzie zobowiązany do zabez-pieczenia ciągłości wykonywanych badań np. poprzez zlecenie badań innym podmiotom świadczącym usługi medyczne i pokrycia wszelkich poniesionych kosztów z tym związanych łącznie z powtórną kontro-lą pacjentów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamówienia Publiczne (budynek Komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala (budynek komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór nad prawidłowymi parametrami wody chłodzącej wraz z dostawą inhibitorów osadu i korozji oraz biocydu w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa lodówki z zamrażalnikiem dla WIMiC - DE-dzp.272-261/25
- DOSTARCZENIE LAMPY ZABIEGOWEJ NA STATYWIE JEZDNYM
- Roboty remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 w Krakowie.
- Modernizacja w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników laboratoryjnych do Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa testów alergologicznych i autoimmunologicznych wraz z dzierżawą wyposażenia
- Dostawa materiałów do diagnostyki mikrobiologicznej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Dostawa odczynników do wykonywania badań immunohematologicznych wraz z dzierżawą analizatora
- "Dostawa odczynników do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie - uzupełnienie"
- SUKCESYWNA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BIOLOGII KOMÓRKOWEJ W ROKU 2025.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.