eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaPromocja miasta ¦widnicy podczas 41.Rajdu ¦widnickiego-KRAUSE 1. Rundy Lotos Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski oraz 1. Rundy Rajdowego Pucharu Polski

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2013-03-25

¦widnica: Promocja miasta ¦widnicy podczas 41.Rajdu ¦widnickiego-KRAUSE 1. Rundy Lotos Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski oraz 1. Rundy Rajdowego Pucharu Polski
Numer og³oszenia: 117234 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OG£OSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Us³ugi

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦widnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110 , strona internetowa www.swidnica.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Promocja miasta ¦widnicy podczas 41.Rajdu ¦widnickiego-KRAUSE 1. Rundy Lotos Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski oraz 1. Rundy Rajdowego Pucharu Polski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: §1 1.Celem niniejszej umowy jest ustalenie zasad i warunków wspó³pracy dotycz±cej promocji miasta ¦widnicy pomiêdzy Zleceniodawc± a Automobilklubem. 2.Strony o¶wiadczaj±, ¿e posiadaj± prawa do podejmowania zobowi±zañ okre¶lonych niniejsz± umow±. 3.Automobilklub o¶wiadcza, ¿e jest organizatorem 41. Rajdu ¦widnickiego-KRAUSE 1. Rundy Lotos Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, 1. Rundy Rajdowego Pucharu Polski, który odbêdzie siê w dniach 12-14 kwietnia 2013 r. na terenie Dolnego ¦l±ska, w tym równie¿ w ¦widnicy, zwanego dalej Rajdem. §2 Zleceniodawca zleca Automobilklubowi promocjê miasta ¦widnicy podczas trwania Rajdu w 2013 r.. §3 1. Automobilklub zobowi±zuje siê do promocji miasta ¦widnicy podczas trwania Rajdu, wed³ug poni¿szego zakresu: a) zlokalizowanie STARTU - METY Rajdu na terenie ¶widnickiego Rynku; b) podanie informacji o wspó³finansowaniu organizacji Rajdu przez Zleceniodawcê podczas kampanii promocyjnej prowadzonej na rzecz Rajdu; c) zamieszczenie informacji o wspó³finansowaniu organizacji Rajdu przez Zleceniodawcê w publikacjach i wydawnictwach kolportowanych z okazji Rajdu; d) zapewnienia prezentacji miasta ¦widnicy w oficjalnym folderze Rajdu na 2 stronach formatu A4; e) umieszczeniu w spocie reklamowym, przygotowywanym na potrzeby promocji Rajdu, logo lub herbu miasta ¦widnicy; f) umieszczenia logo lub herbu miasta ¦widnicy na mapach, plakatach informacyjnych, na stronie internetowej Rajdu - www.rajdkrause.pl, na bramie START - META Rajdu; g) umieszczenie, w ramach reklamy dodatkowej, na ka¿dym samochodzie bior±cym udzia³ w Rajdzie 2 szt. naklejek z logo miasta o wymiarach 23 cm x 11,5 cm; h) umieszczenie elementów promocyjnych miasta ¦widnicy w postaci banerów, dostarczonych przez Zleceniodawcê, na STARCIE - MECIE (Rynek), w Parku Serwisowym Rajdu, Biurze Rajdu i Biurze Prasowym, podczas ceremonii wrêczania nagród. 2. Automobilklub zobowi±zuje siê do przygotowania zastêpczej organizacji ruchu drogowego maj±cej na celu zamkniêcie czê¶ci ulic wokó³ ¦widnickiego O¶rodka Sportu i Rekreacji, aby zapewniæ sprawne funkcjonowanie miasteczka rajdowego oraz prawid³owe przeprowadzenie prologu - super Odcinka Specjalnego, który przebiega³ bêdzie ulicami: ul. ¦l±ska, ul. Westerplatte, Pl. Drzyma³y, ul. Piekarsk±, ul. Garbarsk±, ul. Wyspiañskiego, ul. Sprzymierzeñców i ul. Polna Droga i strefê komasacji przy ul. Zielonej. Automobilklub zobowi±zany jest skonsultowaæ przygotowany projekt zastêpczej organizacji ruchu z Referatem Dróg Urzêdu Miejskiego w ¦widnicy. 3. Projekt zastêpczej organizacji ruchu, o którym mowa w ust. 2, musi uzyskaæ zatwierdzenie w³a¶ciwych organów. 4. Zatwierdzony przez w³a¶ciwe organy projekt zastêpczej organizacji ruchu, o którym mowa w ust. 2, Automobilklub zobowi±zany jest dostarczyæ Zleceniodawcy najpó¼niej do dnia 29.03.2013 r. 5. Automobilklub zobowi±zuje siê do uporz±dkowania i doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu Rynku, terenów ¦widnickiego O¶rodka Sportu i Rekreacji, na których zlokalizowane bêdzie miasteczko rajdowe oraz trasy prologu - super odcinka specjalnego, który odbywa³ siê bêdzie na terenie miasta ¦widnicy, po zakoñczeniu realizacji zadania. 6. Automobilklub przeka¿e Zleceniodawcy 40 szt. wej¶ciówek na Rajd - 10 szt. typu VIP, 30 szt. standardowych. §4 1. Zleceniodawca zobowi±zuje siê do: a) udostêpnienia Automobilklubowi terenu ¶widnickiego Rynku jako miejsca STARTU i METY Rajdu oraz miejsca ceremonii rozdania nagród, b) umo¿liwienia wjazdu samochodów rajdowych do Rynku w pi±tek 12.04.2013 r. w godzinach 16.00-19.00 oraz w niedzielê 14.04.2013 r. w godzinach 15.30-19.00, c) nieodp³atnego udostêpnienia obiektów ¦widnickiego O¶rodka Sportu i Rekreacji: - hali Lodowiska w celu zorganizowania Badania Kontrolnego dla samochodów bior±cych udzia³ w zawodach w dniach 12-13.04.2013 r. oraz zorganizowania Biura Rajdu i Biura Prasowego w dniach 10-14.04.2013 r. - bie¿ni p³yty g³ównej boiska w dniach 12-14.04.2013 r. w celu zlokalizowania parku zamkniêtego dla samochodów rajdowych - terenów zielonych wokó³ basenu, terenu campingu, parkingu przy ul. ¦l±skiej w dniach 12 14.04.2013 r. w celu zorganizowania parku serwisowego dla uczestników Rajdu - terenów otwartych przy ul. Brzozowej i ul. Pionierów, parkingu przy hali sportowej przy ul. Pionierów w dniach 12-14.04.2013 r. z przeznaczeniem dla pojazdów towarzysz±cych uczestnikom Rajdu, - pomieszczeñ w Domu Wycieczkowym w celu zorganizowania dla zespo³u organizacyjnego Centrum Kierowania Rajdem, sali posiedzeñ ZSS oraz cateringu, d) uporz±dkowania, w miarê posiadanych mo¿liwo¶ci, do dnia 10.04.2013 r. terenów wokó³ planowanego miasteczka rajdowego, polegaj±ce na wykoszeniu traw i przyciêciu krzewów, e) wdro¿enia ograniczeñ dot. parkowania na ulicy dojazdowej do Rynku, tj. ulicy Pu³askiego od ul. ¦rodkowej do Rynku i ul. D³ugiej od Rynku do ul. ¦rodkowej w dniach: 12.04.2013 r. oraz 14.04.2013 r., f) niewydawania pozwoleñ na rozstawienie w Rynku ogródków piwno-gastronomicznych na czas trwania Rajdu na pierzejach: pó³nocnej, po³udniowej oraz zachodniej, g) dostarczenia, na potrzeby reklamy dodatkowej, 300 sztuk naklejek z herbem lub logo miasta ¦widnicy, h) wdro¿enia, w przypadku otrzymania do dnia 29.03.2013 r., zatwierdzonej przez w³a¶ciwe organy, przygotowanej przez Automobilklub, zastêpczej organizacji ruchu drogowego, maj±cej na celu zamkniêcie czê¶ci ulic wokó³ ¦widnickiego O¶rodka Sportu i Rekreacji, aby zapewniæ sprawne funkcjonowanie miasteczka rajdowego oraz zapewniæ prawid³owe przeprowadzenie prologu - super Odcinka Specjalnego, który przebiega³ bêdzie ulicami: ul. ¦l±ska, ul. Westerplatte, Pl. Drzyma³y, ul. Piekarsk±, ul. Garbarsk±, ul. Wyspiañskiego, ul. Sprzymierzeñców i ul. Polna Droga oraz strefy komasacji przy ul. Zielonej, i) przygotowania korekty w rozk³adach jazdy i trasach autobusów MPK w zwi±zku z przebiegiem trasy super Odcinka Specjalnego oraz lokalizacj± miasteczka rajdowego w dniach 12-14.04.2013 r. j) wydruku oraz monta¿u bilbordów o wymiarach 500 cm x 250 cm, na no¶nikach na terenie miasta ¦widnicy bêd±cych w³asno¶ci± Zleceniodawcy, promuj±cych Rajd..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.34.22.00 - Us³ugi w zakresie promocji .

II.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej rêki

  • 1. Podstawa prawna

    Postêpowanie wszczête zosta³o na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Wyboru trybu przeprowadzenia zamówienia publicznego dokonano w oparciu o dyspozycjê art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ug promocyjnych poprzez sport. Sport od pewnego czasu z powodzeniem wykorzystywany jest jako element budowy przewagi konkurencyjnej miast i regionów, stanowi doskona³y i skuteczny element promocyjny o bardzo wysokim potencjale. Marketing poprzez sport umo¿liwia miastom i regionom zwiêkszenie atrakcyjno¶ci dla mieszkañców, turystów oraz potencjalnych inwestorów. Promocja poprzez sport skierowana jest do szerokiego grona publiczno¶ci nastawionej g³ównie na rozrywkê dostarczaj±c± pozytywnych bod¼ców emocjonalnych, punkt odniesienia i ¼ród³o skojarzeñ - skojarzeñ zwi±zanych g³ównie z emocjami, zwyciêstwem i sukcesem. Marketing poprzez sport stanowi jedn± z najlepszych form promowania znaków towarowych, nazw w³asnych, które identyfikuj± konsumentowi konkretn± rzecz b±d¼ miejsce, szczególnie w momencie, kiedy oddzia³ywanie tradycyjnych form promocji, a szczególnie reklamy, s³abnie, a sport pozostawia bardzo szerokie pole manewru - obiekty sportowe, jak i samych zawodników mo¿na potraktowaæ jako powierzchniê reklamow±. Promocja miasta stanowi jedno z zadañ w³asnych gminy, o czym mówi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorz±dzie gminnym (Dz. U. z 2011 r., Nr 142, poz. 1591 z pó¼. zm.), a promocja miasta poprzez sport jest elementem sk³adowym strategii miasta ¦widnicy. Przedmiotem zamówienia jest aktywna promocja miasta ¦widnicy podczas 41. Rajdu ¦widnickiego-KRAUSE 1. Rundy Lotos Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, 1. rundy Rajdowego Pucharu Polski, których organizatorem jest Automobilklub Sudecki z siedzib± w ¦widnicy przy ul. Kliczkowskiej 2. Rajd odbêdzie siê w dniach 12-14 kwietnia 2013 r. Automobilklub Sudecki od lat jest organizatorem rajdów samochodowych, w¶ród których najpopularniejszy to obecnie odbywaj±cy siê pod nazw± Rajd ¦widnicki-KRAUSE, dawniej znany pod nazw± Rajd Elmot. Rajd jest corocznie jedn± z eliminacji Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, odbywa siê na drogach powiatu ¶widnickiego, baza rajdu oraz park maszynowy zawsze s± na terenie miasta ¦widnicy. Aby byæ organizatorem tego typu imprezy sportowej, nale¿y spe³niæ szereg wymagañ i uzyskaæ zgodê Polskiego Zwi±zku Motorowego. Z uwagi na profesjonalizm dzia³ania i sukcesy poprzednich edycji, równie¿ i w roku 2013 Automobilklub Sudecki otrzyma³ mo¿liwo¶æ organizacji Rajdu. Wzorem ubieg³ego roku 41. Rajd ¦widnicki - KRAUSE rozpoczyna³ siê bêdzie prologiem-super OS-em, który wiód³ bêdzie ulicami miasta ¦widnicy, co dodatkowo podniesie atrakcyjno¶æ tego wydarzenia - w roku 2012 prolog wiod±cy ulicami miasta ¦widnicy by³ odcinkiem Rajdu, który skupi³ najwiêksz± liczbê kibiców. Miasteczko Rajdowe, gdzie zlokalizowany bêdzie park serwisowy, badania kontrolne, biuro rajdu, bêdzie na terenie ¦widnickiego O¶rodka Sportu i Rekreacji. Rokrocznie na Rajd ¦widnicki-KRAUSE zje¿d¿aj± czo³owi zawodnicy rajdów samochodowych, co przek³ada siê tak¿e na liczbê kibiców odwiedzaj±cych ¦widnicê. To rajdowe wydarzenia pokazywane i komentowane jest w telewizji publicznej (kronika rajdu po g³ównym wydaniu wiadomo¶ci), w telewizjach komercyjnych (np. TVN Turbo), telewizjach lokalnych. Akredytacjê dziennikarsk± otrzymuje co roku niemal¿e 100 dziennikarzy - przedstawicieli prasy, portali internetowych, telewizji, radia. Dziêki tak szerokiej informacji o Rajdzie ¦widnica w tym okresie jest w czo³ówkach gazet i portali, i to nie tylko o tematyce motoryzacyjnej. Automobilklub Sudecki, z uwagi na specyfikê imprezy, jest jedynym wykonawc±, który jest w stanie spe³niæ oczekiwania miasta w zakresie promocji podczas 41. Rajdu ¦widnickiego-KRAUSE. Z uwagi na powy¿sze udzielenie zamówienia Automobilklubowi ¦widnickiemu w trybie zamówienia z wolnej rêki w my¶l art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówieñ publicznych uwa¿a siê za zasadne.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJ¡CY ZAMIERZA UDZIELIÆ ZAMÓWIENIA

  • Automobilklub Sudecki, ul. Kliczkowska 2, 58-100 ¦widnica, kraj/woj. dolno¶l±skie.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.