eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łubniany › Zagospodarowanie centrum miejscowości Jełowa - plac przy ul. Wolności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-22

Łubniany: Zagospodarowanie centrum miejscowości Jełowa - plac przy ul. Wolności
Numer ogłoszenia: 117199 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Łubniany , ul. Opolska 104, 46-024 Łubniany, tel. 077 4270533, faks 077 4215024.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubniany.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie centrum miejscowości Jełowa - plac przy ul. Wolności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie zagospodarowania centrum miejscowości Jełowa - plac przy ulicy Wolności - w skład którego wchodzi następujący zakres rzeczowy: Krawężniki betonowe zwykłe 15 × 30 × 100, najazdowe 15 × 22 × 100, obrzeża betonowe 6 × 25 × 100. Nawierzchnia ciągu pieszo - jezdnego z kostki betonowej o szerokości 5,0 m o przekroju jednostronnym 2 %. Ściek wykonać z kostki betonowej grubości 6 cm szerokości 20 cm. Chodnik o szerokości 2,0 m ze spadkiem jednostronnym i = 2 % w kierunku jezdni lub zieleni. Parking dla samochodów osobowych w ilości 23 miejsc z płyt ażurowych. Miejsca parkingowe dla samochodów osobowych o wymiarach 4,5 m × 2,5 i 2,3 m. Na łukach zastosować krawężniki łukowe. Zagospodarowanie zieleni - nie przewiduje się wycinki drzew. Teren poza chodnikiem i w wyznaczonych miejscach należy obsiać trawą. Dodatkowo należy dokonać nasadzeń zieleni - krzewów - w uzgodnieniu z Inwestorem. Przy budynku OSP należy przesadzić 4 szt. krzewów. W celu uniemożliwienia wjazdu pojazdów na chodniki zaprojektowano gazony lub donice z kwiatami. Konstrukcja chodników: - 6 cm betonowa kostka brukowa, - 3 cm podsypka z niesortu kamiennego 0 - 3 mm, - 10 cm podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm,- 10 cm warstwa odsączająco - odcinająca z pospółki 0/20 mm. Konstrukcja na parkingach: - 10 cm płyty ażurowe, - 3 cm podsypka z niesortu kamiennego 0 - 3 mm, - 25 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia kamiennego 0-31,5 mm, - 15 cm warstwa odsączająco - odcinająca z pospółki 0/20 mm. Konstrukcja nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego i zjazdów: a). z kostki betonowej: - 8 cm kostka betonowa, - 3 cm podsypka z niesortu kamiennego 0 - 3 mm, - 15 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia kamiennego 0-31,5 mm, - 15 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia kamiennego 0-63 mm, - 20 cm warstwa odsączająco - odcinająca z pospółki 0/20 mm. Poszerzenie jezdni: - 15/17 cm kostka granitowa, - 3 cm podsypka z niesortu kamiennego 0 - 3 mm, - 20 cm beton B-20, - 20 cm warstwa odsączająco - odcinająca z pospółki 0/20 mm. Przestrzenie pomiędzy ażurami wypełnić żwirkiem lub gruntem (obsiać). Wartość szacunkowa - powyżej 14000 euro, mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29-01-2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29-01-2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. wpis w odpisie z rejestru lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonali (zakończyli) w okresie ubiegłych pięciu lat co najmniej dwa zamówienia o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia (tj. roboty drogowe, brukarskie). Łączna wartość tych zadań powinna być większa od 800 000,00 zł/brutto. 5. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Do realizacji zamówienia zapewnią kadrę kierowniczą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej /wpisani na listę członków właściwej izby zawodowej/ w specjalności drogowej i geodezyjnej. W tym dysponują co najmniej osobami: jedną osobą legitymująca się nie mniej niż 10 letnim doświadczeniem zawodowym, w tym co najmniej 5 latami w zakresie kierowania robotami drogowymi. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie kadry kierowniczej i pracowników, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8. Wniosą wymagane wadium. 9. Udzielą pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na dostarczone urządzenia na okres nie krótszy niż 3 lata. 10. Akceptują warunki zamówienia bez zastrzeżeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia. 2. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 o niewykluczeniu. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz kadry kierowniczej i pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane w specjalności objętej zamówieniem, aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 8. Dowód wniesienia wadium. 9. Warunki gwarancji. 10. Zaakceptowany druk umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubniany.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: s.i.w.z. (cena: 24,40 zł BRUTTO) można odebrać także w Urzędzie Gminy Łubniany, 46-024 Łubniany ul. Opolska 104 lub przesyłką pocztową na adres zainteresowanego za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Łubnianach - lok. 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt - Zagospodarowanie centrum miejscowości Jełowa - plac przy ul. Wolności - planowany do dofinansowania w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW) Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 (PROW 2007-2013)..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.