Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-12
Radom: Dostawa sprzętu komputerowego do:
o Sądu Okręgowego, ulica Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom,
o Sądu Rejonowego, ul. POW 13, 05 - 600 Grójec,
o Sądu Rejonowego, ul. Konstytucji 3-go Maja 22, 26 - 900 Kozienice,
o Sądu Rejonowego, ul. Partyzantów 1, 27 - 300 Lipsko,
o Sądu Rejonowego, ul. Jana Pawła II 11a, 26 - 400 Przysucha,
o Sądu Rejonowego, ul. Struga 63, 26 - 600 Radom,
o Sądu Rejonowego, ul. Konopnickiej 7, 26 - 500 Szydłowiec,
o Wydziału Grodzkiego, ul. Kościelna 110, 26 - 800 Białobrzegi.
Numer ogłoszenia: 117189 - 2007; data zamieszczenia: 12.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy VIII Wydział Gospodarczy, ul. M. J. Piłsudskiego 10, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3680245, fax 048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do: o Sądu Okręgowego, ulica Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom, o Sądu Rejonowego, ul. POW 13, 05 - 600 Grójec, o Sądu Rejonowego, ul. Konstytucji 3-go Maja 22, 26 - 900 Kozienice, o Sądu Rejonowego, ul. Partyzantów 1, 27 - 300 Lipsko, o Sądu Rejonowego, ul. Jana Pawła II 11a, 26 - 400 Przysucha, o Sądu Rejonowego, ul. Struga 63, 26 - 600 Radom, o Sądu Rejonowego, ul. Konopnickiej 7, 26 - 500 Szydłowiec, o Wydziału Grodzkiego, ul. Kościelna 110, 26 - 800 Białobrzegi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego do: o Sądu Okręgowego, ulica Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom, o Sądu Rejonowego, ul. POW 13, 05 - 600 Grójec, o Sądu Rejonowego, ul. Konstytucji 3-go Maja 22, 26 - 900 Kozienice, o Sądu Rejonowego, ul. Partyzantów 1, 27 - 300 Lipsko, o Sądu Rejonowego, ul. Jana Pawła II 11a, 26 - 400 Przysucha, o Sądu Rejonowego, ul. Struga 63, 26 - 600 Radom, o Sądu Rejonowego, ul. Konopnickiej 7, 26 - 500 Szydłowiec, o Wydziału Grodzkiego, ul. Kościelna 110, 26 - 800 Białobrzegi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) dostarczą oferowany sprzęt komputerowy spełniający wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności posiadający wszystkie wymagane atesty i certyfikaty. f) udzielą pełnej gwarancji na dostarczony sprzęt na okres nie krótszy niż 24 miesiące od dnia dostawy. g) zobowiążą się do świadczenia serwisu pogwarancyjnego przez okres 24 miesięcy. h) zapewnią serwis gwarancyjny ze zobowiązaniem przystąpienia do naprawy w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili zgłoszenia awarii. i) zagwarantują dostawę części zamiennych do urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia przez okres co najmniej 24 miesiące po upływie okresu gwarancyjnego. j) zobowiążą się do dostarczenia urządzeń fabrycznie nowych i pochodzących z bieżącej produkcji. Ocena spełniania tych warunków będzie dokonywana na podstawie oferty i złożonych dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZŁOŻENIA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, b) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają normom lub specyfikacjom technicznym (certyfikaty i dokumenty wyszczególnione w formularzu specyfikacji technicznej), c) wypełnionego formularza ofertowego, d) zatwierdzonego wzoru umowy, e) wypełnionego formularza oświadczeń, f) wypełnionego formularza specyfikacji technicznej, g) wypełnionego formularza specyfikacji cenowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy, ul. Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Sąd Okręgowy, ul. Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom, pokój 205, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usunięcie usterek oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w czynnych obiektach garnizonu mazowieckiego Policji.
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu.
- Usługa polegająca na frezowaniu i udrażnianiu kolektorów deszczowych na terenie kompleksu wojskowego znajdującego się na terenie K-6087 Radom
- Termomodernizacja budynków oświatowych w Radomiu - PSP 13, PSP 29
- Dostawa używanego rębaka
- Wykonanie oznakowania poziomego (odnowienie oznakowania) na drogach powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na części: część a - część h
- "Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni logistycznej i informatycznej."
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Wadowicach
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.