To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-04-22
Kraków: Dostawa pomp insulinowych
Numer ogłoszenia: 117182 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51848 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, ul. Wielicka 265, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6582011, faks 012 6581081.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomp insulinowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa pomp insulinowych dla dzieci o parametrach technicznych opisanych w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków zwanego dalej ZAMAWIAJĄCYM ZADANIE 1 - POMPA INSULINOWA DLA DZIECI DO 6 ROKU ŻYCIA w ilości 30 sztuk ZADANIE 2 - POMPA INSULINOWA DLA DZIECI POWYŻEJ 6 ROKU ŻYCIA w ilości 50 sztuk Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach: a) obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, b) zmiany urzędowej stawki podatku VAT, c) zmiany numeru katalogowego producenta, d) nie wykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego przedmiotu umowy - przy zachowaniu dotychczasowej ceny, e) zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy Producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się produkcji - przy cenie niewiększej niż w umowie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 430841 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
 
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE 1 - POMPA INSULINOWA DLA DZIECI DO 6 ROKU ŻYCIA w ilości 30 sztuk
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDTRONIC POLAND Sp. z o.o., ul. Ostrobramska 101, 01-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
 
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ 
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 173831,70
 - Oferta z najniższą ceną: 173831,70 oferta z najwyższą ceną: 173831,70
 - Waluta: PLN.
 
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE 2 - POMPA INSULINOWA DLA DZIECI POWYŻEJ 6 ROKU ŻYCIA w ilości 50 sztuk
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma 
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
- Roche Diagnistics Polska Sp. z o.o., ul. Wybrzeże Gdyńskie 6B, 01-531 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
 
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ 
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 257009,50
 - Oferta z najniższą ceną: 257009,50 oferta z najwyższą ceną: 289719,50
 - Waluta: PLN.
 
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa sprzętu komputerowego dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie"
 - Zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie zintegrowanego spektrometru umożliwiającego pomiary absorpcji przejściowej stanów elektronowych metodą nanosekundowej laserowej fotolizy błyskowej.
 - ZP.122.2025 - Dostawa telefonii IP
 - Zakup, oznakowanie i dostawa gadżetów promocyjnych MARR S.A.
 - Dostawa części zamiennych do unitów stomatologicznych połączona z usługą ich bieżącej naprawy
 - Odnowienie posiadanych przez Zamawiającego licencji Adobe Creative Cloud oraz dostawa nowych licencji oprogramowania Adobe lub oprogramowania graficznego równoważnego
 
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej, poprzez zakup sprzętu i wyposażenia z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
 - Zakup ambulansu/karetki pogotowia na potrzeby ochrony ludności
 - Zakup ambulansu typu C dla Zespołu Ratownictwa Medycznego wraz z dodatkowym wyposażeniem
 - Dzierżawa stacji uzdatniania wody.
 - Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
 - Dostawa Systemu do cyfrowego PCR (dPCR) wraz z zestawem startowym oraz akcesoriami dla Kliniki Hematologii, Terapii Komórkowych i Chorób Wewnętrznych.
 
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





