eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDostawa testów i opakowań do sterylizacji, oznaczenie sprawy ZP-252-01/10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-18

Białystok: Dostawa testów i opakowań do sterylizacji, oznaczenie sprawy ZP-252-01/10
Numer ogłoszenia: 11715 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego , ul. Marii Curie-Skłodowskiej 26, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7488510, 7488531, faks 085 7488593, 7488502.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadecja.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa testów i opakowań do sterylizacji, oznaczenie sprawy ZP-252-01/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rękaw foliowo-papierowy bez zakładki i z zakładką, torebki foliowo-papierowe płaskie, testy do sterylizacji, zestaw testowy wysokiej czułości typu Bowie-dick , materiały eksploatacyjne przeznaczone do sterylizacji wykonywanej w sterylizatorze plazmowym typu Sterrad 100 firmy Johnson & Johnson, papier krepowy , naboje gazowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia; oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy P.z.p..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wraz z numerem PKD ( Polskiej Klasyfikacji Działalności), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 p.z.p. i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 p.z.p.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sniadecja.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 15-950 Białystok, Budynek Administracji, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój nr 24, 29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Budynek Administracji, Sekretariat, pokój nr 17, adres j.w..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opakowania do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękaw foliowo-papierowy bez zakładki, z zakładką, torebki foliowo-papierowe płaskie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Testy do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskaźnik sterylizacji, Sporal S, rurki Brownea, taśma wskaźnikowa, wskaźniki paskowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw testów wysokiej czułości typu Bowie-dick.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw testów wysokiej czułości typu Bowie-dick.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały eksploatacyjne przeznaczone do sterylizacji wykonywanej w sterylizatorze plazmowym typu Sterrad 100 firmy Johnson & Johnson.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękaw bez celulozowy, warstwą nieprzezroczysta wykonana z tworzywa TYVEK, kaseta do sterylizacji STERRAD 100S na pięć cykli, chemiczny wskaźnik paskowy do monitorowania przebiegu procesu w sterylizatorze wykorzystującym nadtlenek wodoru, test biologiczny Bi II.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Papier krepowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier krepowy (naprzemiennie pakowany).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Naboje gazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naboje gazowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.