Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-04-27
Bia³ystok: DOSTAWA ARTYKU£ÓW BIUROWYCH I MATERIA£ÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH I KSEROKOPIAREK
DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIA£YMSTOKU
Numer og³oszenia: 117158 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK , ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 6545797, faks 085 6648519.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalpck.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DOSTAWA ARTYKU£ÓW BIUROWYCH I MATERIA£ÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH I KSEROKOPIAREK DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIA£YMSTOKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych i materia³ów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek do Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Bia³ymstoku zgodnie z zapotrzebowaniem i wymaganiami jako¶ciowymi przedstawionymi w za³±czniku nr 2. 2. Zgodnie z art.29 ust. 3 Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zaproponowania artyku³ów równowa¿nych (tzw. odpowiedniki - musz± one spe³niaæ normy: ISO 14001; ISO 9001:2000 oraz mieæ 3-letni± gwarancjê). Parametry techniczne i jako¶ciowe równowa¿nych materia³ów eksploatacyjnych winny byæ takie same lub lepsze, jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych. W szczególno¶ci zagwarantowana winna byæ nie gorsza jako¶æ wydruku, pojemno¶æ, wydajno¶æ. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany uk³ad scalony, który monitoruje proces druku i zu¿ycie atramentu/tonera, produkt równowa¿ny winien posiadaæ analogiczny element. 3. Dostarczane materia³y musza byæ fabrycznie nowe, do których produkcji u¿yto materia³ów nowych nieregenerowanych, w których jedynym elementem powtórnie wykorzystywanym w przypadku tonerów i tuszy jest obudowa, która przed koñcowym zamontowaniem gotowego wyrobu przesz³a testy wykluczaj±ce wady materia³owe (nieszczelno¶æ, mikropêkniêcia), a wszystkie inne elementy maj±ce wp³yw na jako¶æ wydruku, takie jak listwy zbieraj±ce, wa³ki elementy uszczelniaj±ce s± w 100% nowe i nieregenerowane. 4. Stosowanie materia³ów eksploatacyjnych równowa¿nych nie mo¿e naruszaæ warunków gwarancji urz±dzeñ. Wykonawca bierze na siebie pe³n± odpowiedzialno¶æ za uszkodzenia sprzêtu spowodowane u¿ywaniem zaoferowanych materia³ów eksploatacyjnych. 5. W przypadku uszkodzenia urz±dzenia, którego przyczyna bêdzie u¿ycie dostarczonych materia³ów eksploatacyjnych innych ni¿ pochodz±ce od producenta sprzêtu, wykonawca zobowi±zany jest do zwrotu kosztów naprawy urz±dzenia, a w przypadku takiej konieczno¶ci - zleconej przez zamawiaj±cego ekspertyzy rzeczoznawcy. 6. Je¿eli w trakcie trwania umowy zamawiaj±cy stwierdzi, i¿ wydajno¶æ, jako¶æ lub niezawodno¶æ dostarczonych materia³ów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodz±cego od producenta urz±dzenia, do którego materia³ jest przeznaczony) lub je¿eli produkt nie sygnalizuje we w³a¶ciwy sposób stanu zu¿ycia tonera, wykonawca na ¿±danie zamawiaj±cego winien materia³ oferowany w asortymencie , którego ¿±danie dotyczy, wymieniæ na materia³ eksploatacyjny spe³niaj±cy wymagania zamawiaj±cego (np. pochodz±cy od producenta, do którego materia³ eksploatacyjny jest przeznaczony), bez zmiany ceny. 7. Dostarczone przez Wykonawcê materia³y eksploatacyjne bêd± posiada³y znak firmowy producenta, etykiety zawieraj±ce numer katalogowy i termin jego wa¿no¶ci oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materia³ów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. 8. Dostarczone przez Wykonawcê artyku³y biurowe oraz materia³y eksploatacyjne bêd± wyprodukowane nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed dostaw± do Zamawiaj±cego. 9. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia ulotek w jêzyku polskim, zawieraj±cych wszystkie niezbêdne dla bezpo¶redniego u¿ytku informacje oraz instrukcje dotycz±ce przechowywania i magazynowania przedmiotu zamówienia jednorazowo, przy pierwszej dostawie, z zastrze¿eniem, ¿e o ka¿dej zmianie wp³ywaj±cej na tre¶æ ulotki Wykonawca bêdzie zobowi±zany pisemnie poinformowaæ o tym Zamawiaj±cego..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.73.20-5, 30.23.70.00-9, 30.23.73.20-8.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
sprawdzaj±c czy wykonawca dany warunek spe³nia/nie spe³nia na podstawie z³o¿onego z ofert± o¶wiadczenia
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
sprawdzaj±c czy wykonawca dany warunek spe³nia/nie spe³nia na podstawie z³ozonego z ofert± wykaz wykonanych, w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 dostaw dla ka¿dego pakietu z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z³o¿eniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, zgodnie z wzorem przed³o¿onym przez Zamawiaj±cego, stanowi±cym integraln± czê¶æ SIWZ - za³±cznik nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
sprawdzaj±c czy wykonawca dany warunek spe³nia/nie spe³nia na podstawie z³o¿onego z ofert± o¶wiadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
sprawdzaj±c czy wykonawca dany warunek spe³nia/nie spe³nia na podstawie z³o¿onego z ofert± o¶wiadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
sprawdzaj±c czy wykonawca dany warunek spe³nia/nie spe³nia na podstawie z³o¿onego z ofert± o¶wiadczenia
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)Wype³niony Formularz ofertowy - zgodnie z wzorem przed³o¿onym przez Zamawiaj±cego, stanowi±cym integraln± czê¶æ SIWZ - za³±cznik nr 1 do SIWZ b)Wype³niony Formularz cenowy - zgodnie z wzorem przed³o¿onym przez Zamawiaj±cego, stanowi±cym integraln± czê¶æ SIWZ - za³±cznik nr 2 do SIWZ, równocze¶nie z³o¿enie za³±cznika w formie elektronicznej( p³yta CD). W nag³ówku wersji elektronicznej nale¿y wpisaæ nazwê i adres firmy. c)Zaakceptowany wzór umowy, wype³niony w zakresie osób reprezentuj±cych Wykonawcê, osób odpowiedzialnych za bie¿±ca realizacjê zamówienia wraz z aktualnymi numerami telefonów, pod którymi bêdzie mo¿na sk³adaæ zamówienia, stanowi±cy integraln± czê¶æ SIWZ - za³±cznik nr 5 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpck.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK Bia³ymstoku, ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Bia³ystok.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK Bia³ymstoku, ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Bia³ystok, sekretaria (III pietro).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: tusze, tonery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: tusze i tonery do drukarek, HP, Samsung, Canon czarne i kolor.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.12.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: artyku³y biurowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ró¿ne artyku³y biurowe.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: koperty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: koperty szare i bia³e.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artyku³ów spo¿ywczych - 2026 rok.
- Us³uga sprz±tania w Prokuraturze Okrêgowej w Bia³ymstoku oraz w podleg³ych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w ¶rodki higieniczno - sanitarne i ¶rodki czysto¶ci.
- Kompleksowa us³uga serwisowa w zakresie instalacji i urz±dzeñ sanitarnych - wykonywania przegl±dów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostêpno¶ci w oparciu o posiadan± macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby S±du Apelacyjnego w Bia³ymstoku
- EOP.332.35.25 Dostawa materia³ów medycznych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla Szko³y Doktorskiej Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w £odzi
- Zakup i dostawa materia³ów zu¿ywalnych na potrzeby realizacji zajêæ dodatkowych oraz zajêæ dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Dostawa materia³ów biurowych i papierniczych
- Zakup i dostawa urz±dzeñ wielofunkcyjnych wraz z kompletami materia³ów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa artyku³ów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa i monta¿ sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego dla szkó³ podstawowych w gminie ¦wiebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie ¦wiebodzin" z podzia³em na 8 czê¶ci
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





