Ogłoszenie z dnia 2007-07-12
Zakopane: DOSTAWA DO CENTRUM WSPARCIA DZIECKA I RODZINY W ZAKOPANEM ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
Numer ogłoszenia: 117152 - 2007; data zamieszczenia: 12.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Wsparcia Dziecka i Rodziny w Zakopanem, ul. Tetmajera 31, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012449, fax 018 2012449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tatry.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom dziecka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DO CENTRUM WSPARCIA DZIECKA I RODZINY W ZAKOPANEM ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH W TRZECH PAKIETACH: I. Owoce i warzywa II. Artykuły sypkie III. Artykuły nabiałowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00 - 01.10.00.00 01.30.00.00 - 01.30.00.00 Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział dostawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe wynikające z wymogów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1-2 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.Nr 19, poz. 177, z późn. zm.) 2.Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art.22 ust.1 w/w ustawy 3. Formularz oferty 4. Projekt umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.tatry.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Wsparcia Dziecka i Rodziny w Zakopanem Ul. Tetmajera 31 34-500 Zakopane.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Centrum Wsparcia Dziecka i Rodziny ul. Tetmajera 31 34-500 Zakopane.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Owoce i warzywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Owoce i warzywa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły sypkie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły sypkie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Artykuły nabiałowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły nabiałowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Uniwersyteckiego Szpitala Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego w Zakopanem
- Zakup i sukcesywna dostawa leków II
- Utrzymanie czystości w budynkach administracyjnych, wystawowych i wielorodzinnych TPN w roku 2026
- Świadczenie usług administrowania obiektem dworca autobusowego w Zakopanem.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Zakopanem w okresie od dnia podpisania umowy do 25.06.2026 z możliwością skorzystania z prawa opcji
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Przedszkoli w Pisarzowicach.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dankowicach.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Pisarzowicach.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dubiecku
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych w roku 2026 dla potrzeb Miejskiego Żłobka oraz Przedszkola Samorządowego w miejscowości Czarny Dunajec (2)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





