To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-15
Jarocin: Wykonanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia: Wykonanie w ramach jednej inwestycji pięciu zadań finansowanych z PROW (środki Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich) Zadanie A: Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Witaszyczki Zadanie B: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Bachorzew Zadanie C: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Witaszyce ul. Kolejowa Zadanie D: Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Roszków Zadanie E: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Roszków
Numer ogłoszenia: 117103 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98621 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie, ul. Marcina Kasprzaka 1a, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7473487, 7477318, faks 062 7473480.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia: Wykonanie w ramach jednej inwestycji pięciu zadań finansowanych z PROW (środki Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich) Zadanie A: Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Witaszyczki Zadanie B: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Bachorzew Zadanie C: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Witaszyce ul. Kolejowa Zadanie D: Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Roszków Zadanie E: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Roszków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia: Wykonanie w ramach jednej inwestycji pięciu zadań finansowanych z PROW (środki Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich): - Zadanie A: Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Witaszyczki. Charakterystyka: sieć wodociągowa z rur PCV O 110 o dł. 725 mb (oraz pozostałe elementy wymienione w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami). - Zadanie B: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Bachorzew. Charakterystyka: sieć kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych O 200 o dł. 782 mb (oraz pozostałe elementy wymienione w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami) - Zadanie C: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Witaszyce ul. Kolejowa. Charakterystyka: sieć kanalizacji sanitarnej z rur PCV O 200 o dł. 211 mb, przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PCV O 160 - ilość: 13 szt. o łącznej dł. 73 mb (oraz pozostałe elementy wymienione w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami) - Zadanie D: Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Roszków. Charakterystyka: sieć wodociągowa z rur PE O 90-110 o dł. 1276 mb, przyłącza wodociągowe z rur PE O 40 - ilość: 73 szt. o łącznej dł. 675 mb (oraz pozostałe elementy wymienione w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami) - Zadanie E: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Roszków. Charakterystyka: sieć kanalizacji sanitarnej z rur PCV O 200 o dł. 1493 mb, przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PCV O 160 - ilość: 73 szt. o łącznej dł. 621 mb (oraz pozostałe elementy wymienione w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami). Zakres obowiązków nadzoru inwestorskiego: - Do podstawowych obowiązków i uprawnień nadzoru inwestorskiego należą obowiązki i uprawnienia określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz wymienione poniżej - Dokładne zapoznanie się z opracowaną dokumentacją projektowo - kosztorysową i zgłoszenie inwestorowi i projektantowi ewentualnych uwag do dokumentacji - Udział w przekazaniu terenu budowy - Kontrola realizacji inwestycji zgodnie z opracowanym przez wykonawcę harmonogramem rzeczowo - finansowym - Sprawdzanie kalkulacji szczegółowych przedkładanych przez wykonawcę robót - Sprawdzanie faktur wykonawcy oraz materiałów załączonych do rozliczenia robót - Zgłaszanie inwestorowi potrzeby wykonania robót dodatkowych i zamiennych, przygotowanie protokołu konieczności na te roboty wraz z analizą kosztową, a po ich akceptacji przez inwestora - pełnienie nadzoru - Opiniowanie wniosków w sprawie zmiany sposobu wykonywania robót, w szczególności materiałów, zmiany materiałów, urządzeń - Przygotowanie czynności związanych z odbiorem końcowym (a także w razie potrzeby - częściowym), udział w odbiorach - Nadzór i wyegzekwowanie wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru końcowego lub częściowego - Udzielenie pisemnych opinii dotyczących wad przedmiotu odbioru uznanych za nie nadające się do usunięcia oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia wykonawcy - W okresie rękojmi: branie udziału w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad oraz kontrola usunięcia przez wykonawcę tych wad - Pobyt na budowie i na naradach u Zamawiającego 2 razy w tygodniu, w dniach: wtorek i piątek, a także na każde wezwanie Zamawiającego. Uwaga: Zamawiający przewiduje finansowanie przedmiotowej inwestycji ze środków PROW (środki Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich). Klauzula zawieszająca: Zamawiający zastrzega, iż niniejsze postępowanie lub zawarta umowa na podstawie niniejszego postępowania mogą zostać unieważnione w przypadku niezapewnienia źródeł finansowania inwestycji. Szczegółowy zakres rzeczowy został wskazany w takich dokumentach jak: projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Wszystkie dokumenty pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.00.00.00 - 74.00.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający przewiduje finansowanie przedmiotowej inwestycji ze środków PROW (środki Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usługowy INBUD mgr inż. Ryszard Niestrawski, ul. Zaciszna 5A, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27541,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11856,67
Oferta z najniższą ceną: 11856,67 / Oferta z najwyższą ceną: 25407,15
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.