eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³o › KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTO¦CI I HIGIENY W OBIEKCIE KRYTEJ P£YWALNI W KOLE

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-01-18

Ko³o: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTO¦CI I HIGIENY W OBIEKCIE KRYTEJ P£YWALNI W KOLE
Numer og³oszenia: 11708 - 2016; data zamieszczenia: 18.01.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ko³o , ul. Stary Rynek 1, 62-600 Ko³o, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, faks 063 2722984.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTO¦CI I HIGIENY W OBIEKCIE KRYTEJ P£YWALNI W KOLE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czysto¶ci i higieny w obiekcie Krytej P³ywalni w Kole. 1) Prace porz±dkowe w p³ywalni musz± odbywaæ siê w systemie trzyzmianowym, od poniedzia³ku do niedzieli - 7 dni w tygodniu. 2) Przedmiot zamówienia nie obejmuje sprz±tania pomieszczeñ: krêgielni i pomieszczeñ pomocniczych dzier¿awionych przez firmy zewnêtrzne od Gminy Miejskiej Ko³o. 3) Zestawienie pomieszczeñ i powierzchni objêtych us³ug± sprz±tania oraz ich usytuowanie obrazuj±ce za³±cznik do niniejszej SIWZ oznaczony jako (rys. 1). 4) Ze wzglêdu na specyfikê sprz±tania P³ywalnia w Kole zosta³a podzielona na strefy: a) STREFA I - hala basenowa: niecki basenowe, zje¿d¿alnia, basen hamowny, whirlpoole, brodzik, pla¿ê, pomieszczenie ratowników, trybuny, balustrady, szklane fasady, schody na zje¿d¿alniê, magazyn sprzêtu sportowo - rekreacyjnego. b) STREFA II - szatnie, prysznice, przebieralnie, toalety. c) STREFA III - saunarium (odnowa biologiczna). d) STREFA IV - hol, kasy, biura, klatki schodowe, okna i przeszklenia w ca³ym budynku. e) STREFA V - fitness - rehabilitacja. f) STREFA VI - teren przed wej¶ciem g³ównym i pomieszczenia podbasenia. 5) Przedmiot zamówienia obejmuje czyszczenie, mycie, i konserwacjê niecek basenowych, zje¿d¿alni wewnêtrznej, innych urz±dzeñ znajduj±cych siê w hali basenowej, czyszczenie i konserwacjê ci±gów komunikacyjnych, pomieszczeñ fitness i rehabilitacji, mycie przeszkleñ wewnêtrznych i zewnêtrznych, mycie okien, sprz±tanie pomieszczeñ biurowych, socjalnych, magazynów i podbasenia, dezynfekcja ¶cian, pod³óg i przybasenia, sprz±tanie w toaletach, uzupe³nianie na bie¿±co worków na ¶mieci, papieru toaletowego, rêczników papierowych oraz myd³a w p³ynie/ piance, a tak¿e odbiór i utylizacjê odpadów medycznych (odbiór jeden raz w miesi±cu w ilo¶ci do 2 kg/m-c). Sprz±tanie musi odbywaæ siê z u¿yciem profesjonalnych ¶rodków, których spis oraz karty charakterystyki zostan± przed³o¿one Kierownikowi Krytej P³ywalni . Wybrany Wykonawca zakupi ¶rodki czysto¶ci oraz przedstawi Zamawiaj±cemu plany pracy poszczególnych zmian z uwzglêdnieniem u¿ywanych ¶rodków oraz ich stê¿enia. 6) Sprz±tanie winno odbywaæ siê w systemie trzyzmianowym przy nastêpuj±cym ob³o¿eniu osobowym: a) dla serwisu dziennego w godz. 06.00 - 14.00 - minimum 2 osoby, b) dla serwisu popo³udniowego w godz. 14.00 - 22.00 - minimum 2 osoby, c) dla serwisu nocnego w godz. 22.00 - 06.00 - minimum 4 osoby. W przypadku nieprawid³owego realizowania us³ugi liczba osób musi zostaæ odpowiednio zwiêkszona. Absencja personelu Wykonawcy nie mo¿e mieæ wp³ywu na wskazan± powy¿ej minimaln± obsadê personelu dla wymienionych trzech serwisów. 7) Us³uga bêdzie wykonywana w ci±gu ca³ego tygodnia na bie¿±co, w taki sposób aby nie zak³óca³a funkcjonowania p³ywalni oraz nie zagra¿a³a bezpieczeñstwu u¿ytkowników. 8) Wykonawca jest zobowi±zany do zapewnienia swoim pracownikom ¶rodków ochrony osobistej przewidzianych odrêbnymi przepisami. 9) Wykonawca jest zobowi±zany do wyposa¿enia pracowników w estetyczn± jednolit± odzie¿ ochronn± dostosowana do ¶rodowiska pracy z napisem serwis porz±dkowy z identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu oraz obuwie przeznaczone wy³±cznie do pracy na hali basenowej z zakazem wychodzenia na zewn±trz obiektu w tym obuwiu. 10) Osoby wykonuj±ce prace w hali basenowej, w ka¿dym przypadku pod nieobecno¶æ ratownika, obowi±zuje bezwzglêdny nakaz stosowania w trakcie prac kamizelek asekuracyjnych. Odpowiedzialno¶æ za ewentualne wypadki, jakim mog± ulec osoby nie przestrzegaj±ce niniejszego nakazu, ponosi Wykonawca. 11) Wykonawca zobowi±zany jest do przeszkolenia zatrudnionych przez siebie pracowników przed przyst±pieniem do pracy - zarówno w zakresie organizacji pracy, bhp, technologii, obs³ugi maszyn i urz±dzeñ oraz stosowania ¶rodków (w tym chemicznych) s³u¿±cych wykonywaniu us³ugi oraz pracownicy musz± posiadaæ aktualn± ksi±¿eczkê lub za¶wiadczenie dla celów sanitarno- epidemiologicznych. Wykonawca przed³o¿y stosowny dokument potwierdzaj±cy przeszkolenie zatrudnionego przez siebie personelu w powy¿szym zakresie. Wy¿ej wymienione szkolenie Wykonawca przeprowadzi na swój koszt i swoim staraniem. 12) Przed podpisaniem umowy Wykonawca ma obowi±zek przed³o¿enia Zamawiaj±cemu imiennej listy pracowników przewidzianych do realizacji zadania - wzór druku stanowi za³±cznik do SIWZ. 13) Szczegó³owy harmonogram oraz zakres prac z podzia³em na strefy, o których mowa w pkt. 4) okre¶la Za³±cznik do Umowy pod nazw± - Zakres i harmonogram wykonywanych czynno¶ci w ramach ¶wiadczenia us³ugi - Kompleksowego utrzymania czysto¶ci i higieny w obiekcie Krytej P³ywalni w Kole. 14) Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia na swój koszt i swoim staraniem, personelu, sprzêtu oraz ¶rodków czysto¶ci w ilo¶ci wystarczaj±cej do prawid³owej, p³ynnej realizacji us³ugi ( na poziomie nie ni¿szym ni¿ ten opisany w SIWZ). Awarie i naprawy sprzêtu, problemy kadrowe i inne Wykonawcy nie mog± mieæ wp³ywu na realizacjê zamówienia. ¦rodki czysto¶ci, w tym worki na ¶mieci, papier toaletowy, rêczniki papierowe, myd³o w p³ynie oraz urz±dzenia i przybory do sprz±tania dostarcza Wykonawca i winny byæ one na bie¿±co uzupe³niane przez niego. 15) ¦rodki stosowane przez Wykonawcê do realizacji przedmiotu zamówienia, powinny byæ: a) dopuszczone do obrotu handlowego i stosowane w obiektach, jak ten objêty niniejszym zamówieniem tj. p³ywalnie, aqua parki, baseny (¶rodki chemiczne musz± posiadaæ atest PZH), b) w³a¶ciwe dla danego rodzaju materia³u urz±dzeñ basenowych i wystêpuj±cych powierzchni, c) dostosowane do poszczególnych funkcji obiektu ( np. basen, sauna, szatnie, sanitariaty, hol). 16) Inne wymagania odno¶nie ¶rodków stosowanych przez Wykonawcê do realizacji przedmiotu zamówienia: a) do sprz±tania powierzchni oko³obasenowych i niecek basenowych a szczególnie na styku lustra ze ¶cianami niecek basenowych, nale¿y stosowaæ odpowiednie ¶rodki czyszcz±ce, b) wszystkie ¶rodki stosowane do mycia i dezynfekcji musz±, posiadaæ karty charakterystyki substancji niebezpiecznych (MSDS) zgodnie z rozporz±dzeniem unijnym Reach, c) rodzaj ¶rodków stosowanych do mycia i dezynfekcji posadzek pokrytych p³ytkami ceramicznymi Wykonawca musi uzgodniæ z Zamawiaj±cym, d) Zamawiaj±cy w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo do nakazania Wykonawcy zmiany u¿ywanych przez niego ¶rodków czyszcz±cych, e) nale¿y na przemian stosowaæ dezynfekcjê roztworem kwa¶nym i zasadowym. 17) Podstawowe ¶rodki stosowane do mycia i dezynfekcji Zamawiaj±cy wskazuje poprzez ich poni¿sz± charakterystykê: a) ¦rodek przeciwdzia³aj±cy powstawania osadów i kamienia do dezynfekcji powierzchni pod³óg i ¶cian pokrytych p³ytkami ceramicznymi w pomieszczeniach basenowych, natrysków, ³azienek, sanitariatów, saun. b) ¦rodek do czyszczenia niecek basenowych ze stali szlachetnej, wanien z hydromasa¿em ich otoczenia oraz do zmywania zabrudzeñ ¶cianek niecek nad lustrem wody. c) ¦rodek czyszcz±cy, odka¿aj±cy, niepieni±cy u¿ywany wokó³ basenów oraz do czyszczenia urz±dzeñ sanitarnych. d) Skondensowany ¶rodek czyszcz±cy do sanitariatów. e) ¦rodek czyszcz±cy do mycia powierzchni ze stali nierdzewnej, porcelany, szk³a, armatury chromowej i emalii kwasoodpornej. f) ¦rodek przeciwko algom, bakteriom i grzybom niewymagaj±cy wspomagania chloru - koncentrat ¶rodka zawieraj±cego aminy czwartorzêdne. g) Preparat do utrzymania czysto¶ci w saunarium z dodatkiem ¶rodka bakteriobójczego. h) ¦rodek nisko pieni±cy, antypo¶lizgowy, dezynfekuj±cy do maszyn czyszcz±cych. i) Preparat do utrzymania czysto¶ci i dezynfekcji powierzchni z p³yty MDF i HPL. j) ¦rodki czyszcz±co - konserwuj±ce powierzchnie aluminiowe lakierowane proszkowo. k) Preparat do utrzymania czysto¶ci wyk³adziny dywanowej. l) Preparat czyszcz±co - konserwuj±cy, antypo¶lizgowy do powierzchni poliuretanowej (sportowej). 18) Zamawiaj±cy wymaga, aby ¶rodki czysto¶ci i worki na ¶mieci dostarczone przez Wykonawcê na bie¿±co jako wyposa¿enie obiektu , w tym toalet, spe³nia³y poni¿sze wymagania: a) papier toaletowy, celulozowy, dwuwarstwowy, dzielony na listki (z perforacj±), ilo¶æ listków w rolce musi odpowiadaæ wymiarom zainstalowanych 14 pojemników w toaletach, b) rêczniki papierowe do r±k sk³adane typu ZZ, celulozowe o wymiarach, odpowiadaj±cych zainstalowanych 35 pojemnikom w ³azienkach, toaletach i pomieszczeniach socjalnych, c) myd³o w p³ynie (57 pojemników 1l) i do dezynfekcji (3 pojemniki 0,75l) dobrej jako¶ci, dobrze rozprowadzaj±ce siê na d³oniach, d) worki na ¶mieci w trzech rozmiarach: - 12 lirtów - 29 pojemników na odpady; - 20 litrów - 23 pojemniki na odpady; - 30 litrów - 24 pojemniki na odpady. 19) Informacje dodatkowe o budynku i wyposa¿eniu. Budynek murowany z konstrukcjami ¿elbetonowymi zawieraj±cy: a) basen sportowy o d³ugo¶ci 25m x12,5m - 6 torów (niecka stalowa), b) basen rekreacyjny o nieregularnej powierzchni z atrakcjami wodnymi (niecka stalowa), c) brodzik dla dzieci o nieregularnej powierzchni (niecka stalowa), d) 1 zje¿d¿alnia typu rurowego o d³ugo¶ci 60m (barwiona ¿ywica poliestrowa), e) 2 wirpoole (niecki stalowe), f) fontanna pingwin wykonana z barwionej ¿ywicy poliestrowej, g) 2 sauny: sucha - obudowa ¶cian i sufitu z drewna z izolacja termiczn±, drzwi zewnêtrzne szklane, wbudowane ³awki drewniane; ³a¼nia parowa - obudowa ¶cian i pod³ogi mozaik± ceramiczn± z izolacja termiczn±, drzwi zewnêtrzne szklane, wbudowane ³awki ob³o¿one mozaika ceramiczn±; w czê¶ci wypoczynkowej 3 le¿aki ob³o¿one mozaika ceramiczn± oraz natryski wra¿eñ ob³o¿one mozaik± ceramiczn±, h) widownia: siedziska kube³kowe z tworzywa sztucznego - 95 szt. oraz balustrada (szk³o bezpieczne i stal nierdzewna), i) 5 przebieralni: 150 szt. szafek typu L2 z p³yty laminowanej HPL zamykane na zamek elektroniczny i 20 szafek typu L2 z p³yty laminowanej HPL zamykane na zamek mechaniczny. j) salka fitness: pod³oga - przyrz±dy sportowe i gimnastyczne (w czê¶ci wskazanej przez Zamawiaj±cego). 20) Wszelkie zauwa¿one nieprawid³owo¶ci dotycz±ce stanu poszczególnych pomieszczeñ, wyposa¿enia w tym urz±dzeñ, umeblowania budynku, Wykonawca bêdzie zg³asza³ Zamawiaj±cemu poprzez odnotowanie w zeszycie z³o¿onym u wyznaczonego pracownika Zamawiaj±cego, który bêdzie pe³ni³ rolê Koordynatora w zakresie wykonywanych us³ug. 21) Minimalne wymagania sprzêtowe w zakresie sprz±tania: a) 1 odkurzaczem pior±co - czyszcz±cym do pod³óg z wyk³adzin dywanowych. b) 1 odkurzaczem do zbierania wody c) 2 maszynami szoruj±co - czyszcz±cymi, d) 1 maszyn± szoruj±c± do antypo¶lizgowych p³ytek gresowych, e) 1 myjk± ci¶nieniow±, f) 1 pistoletem ci¶nieniowym do dezynfekcji, g) 2 specjalistycznymi wózkami do sprz±tania (wielofunkcyjnymi), 22) Rodzaj, jako¶æ i wydajno¶æ sprzêtu musi gwarantowaæ prawid³ow± i p³ynn± realizacjê przedmiotu zamówienia. Awarie i naprawy sprzêtu nie mog± wp³ywaæ na jako¶æ ¶wiadczonych us³ug. 23) Wykonawca zobowi±zany jest wykonywaæ us³ugê zgodnie ze z³o¿on± ofert±, przestrzegaæ przepisy BHP i ppo¿, przepisy dotycz±ce ochrony ¶rodowiska, normy sanitarne oraz zalecenia Zamawiaj±cego, które mog± wynikn±æ w trakcie realizacji us³ugi, nie naruszaj±c Regulaminu Krytej P³ywalni w Kole. 24) Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zapoznania swoich pracowników z ustalonymi zasadami wykonywania us³ugi i obowi±zuj±cymi przepisami. 25) Wykonawca zobowi±zany bêdzie do sprawowania bie¿±cego nadzoru nad pracownikami zatrudnionymi do wykonywania us³ugi. 26) Opakowania i odpady po zu¿ytych ¶rodkach s³u¿±cych wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca - jako wytwórca tego odpadu - usunie i zagospodaruje w³asnym staraniem i na w³asny koszt. 27) Przy usuwaniu odpadów zebranych w obiekcie, Wykonawca ma obowi±zek ich segregowania, zgodnie z systemem zbierania odpadów obowi±zuj±cych w obiekcie Zamawiaj±cego oraz aktualnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa w tym zakresie. 28) Wykonawca przed z³o¿eniem oferty zobowi±zany jest do zapoznania siê z obiektem Krytej P³ywalni w Kole oraz wymogami producentów dotycz±cymi zasad eksploatacji urz±dzeñ i sprzêtu znajduj±cego siê na terenie Krytej P³ywalni, co Zamawiaj±cy umo¿liwi Wykonawcy, od poniedzia³ku do pi±tku w godz. od 9.00 do godz. 14.00 (po wcze¶niejszym uzgodnieniu telefonicznym). 2.Kod wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): Przedmiot g³ówny: 90.90.00.00-6 Us³ugi w zakresie sprz±tania i odka¿ania, Przedmiot dodatkowy: 90.91.00.00-9 us³ugi sprz±tania, 90.91.12.00-8 us³ugi sprz±tania budynków, 90.91.13.00-9 us³ugi czyszczenia okien, 90.91.92.00-4 us³ugi sprz±tania biur, 90.92.00.00-2 us³ugi w zakresie odka¿ania urz±dzeñ, 90.92.10.00-9 us³ugi dezynfekcji i dezynsekcji budynków. 3.Szczegó³owe warunki realizacji przedmiotu zamówienia i obowi±zki stron zawarte s± w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.91.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wymagane wadium 6000,00 z³ ( sze¶æ tysiêcy z³otych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e i¿: w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie wykona³ lub wykonuje us³ugi sprz±tania basenów lub innych obiektów o podwy¿szonym re¿imie sanitarnym- tzn. obiektów opieki zdrowotnej (przychodnie, szpitale, itp.) w okresie ci±g³ym - nie krótszym ni¿ 6 nastêpuj±cych po sobie miesiêcy (niekoniecznie tego samego roku kalendarzowego) i warto¶ci minimum 150.000,00 z³ brutto. Zamawiaj±cy dopuszcza sumowanie umów o ni¿szej warto¶ci, je¿eli zostan± spe³nione poni¿sze warunki: a) us³ugi sprz±tania ¶wiadczone by³y w ci±gu tego samego roku kalendarzowego, rozumianego jako 12 kolejnych, nastêpuj±cych po sobie miesiêcy, (tzn. od stycznia do grudnia), b) ka¿da us³uga ¶wiadczona by³a w ramach jednej umowy ci±g³ej, w okresie co najmniej 6-ciu nastêpuj±cych po sobie miesiêcy, c) warto¶æ ka¿dej z sumowanych umów nie mo¿e byæ ni¿sza, ni¿ 50.000,00 z³ brutto.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e i¿ dysponuje ni¿ej wymienionym potencja³em technicznym: a) 1 odkurzaczem pior±co - czyszcz±cym do pod³óg z wyk³adzin dywanowych, b) 1 odkurzaczem do zbierania wody, c) 2 maszynami szoruj±co - czyszcz±cymi, d) 1 maszyn± szoruj±c± do antypo¶lizgowych p³ytek gresowych, e) 1 myjk± ci¶nieniow±, f) 1 pistoletem ci¶nieniowym do dezynfekcji, g) 2 specjalistycznymi wózkami do sprz±tania (wielofunkcyjnymi)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e i¿ dysponuje: 8 (o¶mioma) osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli wykonawcy wyka¿± i¿ s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê minimum 300.000,00 z³,

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:

  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3.2)

  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pe³nomocnictwa osób podpisuj±cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu firmy sk³adaj±cej ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów, je¿eli jest wymagane; 2) pe³nomocnictwo do sk³adania oferty ³±cznej w zakresie okre¶lonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, je¿eli jest wymagane; 3) zobowi±zanie do udostêpnienia zasobów przez inne podmioty, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5, je¿eli wykonawca bêdzie korzysta³ z zasobów innych podmiotów; 4) wykaz czê¶ci zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - na Za³±czniku Nr 6, je¿eli wykonawca bêdzie korzysta³ z podwykonawstwa. 5) Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4.3.1), zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiedni± dat± wymagan± dla tego dokumentu (nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug - ceny brutto, warto¶æ brutto przedmiotu umowy ulegn± zmianie odpowiednio do zmienionej stawki podatku od towarów i us³ug po uprzednim podpisaniu aneksu do niniejszej umowy; 2) w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego, je¶li zmiana ta wp³ywa na zakres lub warunki wykonania przez strony ¶wiadczeñ wynikaj±cych z umowy, a zmiana ta polega dostosowaniu jej postanowieñ do zmienionych przepisów i realizacji celu umowy; 3) w przypadku realizacji decyzji, wytycznych, zaleceñ itp. wydanych przez uprawnione organy, a zmiany te polegaæ bêd± na dostosowaniu postanowieñ umowy do wydanych decyzji, wytycznych, zaleceñ, itp

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w Kole, Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, 62-600 Ko³o, ul. Mickiewicza 12..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.01.2016 godzina 12:00, miejsce: Urz±d Miejski w Kole, ul. Stary Rynek 1 - Biuro Obs³ugi Interesanta..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.