To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-19
Ostrów Mazowiecka: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w 2013 roku dla 2 uczestników projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej
Numer ogłoszenia: 117089 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198892 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Widnichowska 20, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 29 645 53 98, faks 29 645 53 98.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w 2013 roku dla 2 uczestników projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Do istotnych warunków zamówienia należy: 1. zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla 2 osób; 2. zapewnienie przeprowadzenia i opłacenie badań lekarskich uczestników kursu w celu wydania zaświadczeń niezbędnych do rozpoczęcia kursu, w przypadku negatywnej opinii lekarza w sprawie wydania zaświadczenia dla którejś ze skierowanych osób, osoba ta nie będzie uczestniczyć w kursie i Zamawiający nie poniesie kosztów z tym związanych, poza kosztami konsultacji lekarskiej, a ilość uczestników kursu zostanie pomniejszona o te osoby, które nie uzyskają zaświadczenia; 3. ubezpieczenie NNW uczestników kursu; 4. ilość godzin zajęć teoretycznych i praktycznych musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, na następujących warunkach: - dzienny wymiar czasu prowadzonych zajęć nie może przekroczyć 5 godzin (w przypadku odbywania zajęć poza terenem Ostrowi Mazowieckiej czas zajęć wraz z czasem dojazdu nie może przekroczyć 6 godzin); 5. umożliwienie Zamawiającemu kontroli zajęć, pod względem ich zgodności z harmonogramem, długością zajęć i listą obecności uczestników kursu, wobec czego: - harmonogram zajęć teoretycznych i plan harmonogramu zajęć praktycznych musi zostać przedstawiony najpóźniej w dniu podpisania umowy; - każda zmiana harmonogramu wobec powyższego musi być przedstawiana Zamawiającemu i przez niego akceptowana; 6. przeprowadzenie rzetelnej weryfikacji umiejętności kursantów w części teoretycznej i praktycznej przed dopuszczeniem do egzaminów państwowych w formie egzaminu wewnętrznego, na którym będzie obecny przedstawiciel Zamawiającego; 7. przekazanie każdemu uczestnikowi 1 kompletu materiałów szkoleniowych (oznakowanych w logotypy: UE, EFS, PO KL) oraz 1 egzemplarza lub kserokopii - Zamawiającemu wraz z dokumentacją kursu po jego zakończeniu; 8. zapewnienie materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia; 9. zapewnienie sprzętu niezbędnego do należytej realizacji przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi prawne w zakresie BHP i p. poż. oraz zapewnienie sali i placu manewrowego odpowiednio przystosowanego do przeprowadzenia zajęć; 10. bieżące informowanie Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na zajęciach; 11. opłacenie jednego podejścia do egzaminu państwowego dla każdego uczestnika i zapewnienie dla każdego z nich dojazdu na 1 egzamin państwowy z Ostrowi Mazowieckiej do ośrodka egzaminacyjnego i z powrotem; 12. kurs musi się zakończyć egzaminem państwowym nie później niż do 15 września 2013r., 13. termin rozpoczęcia realizacji zamówienia- 27.05.2013; 14. miejsce realizacji zamówienia: Ostrów Mazowiecka 15. Wykonawca musi umożliwić wyeksponowanie informacji o współfinansowaniu kursu ze środków EFS w miejscu i czasie prowadzenia zajęć teoretycznych; 16. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu, oznakowanej logotypami i informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków EFS, zgodnymi z przekazanym przez Zamawiającego wzorem zawierającej: - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, - protokół z egzaminu wewnętrznego, - ankietę ewaluacyjną przeprowadzoną wśród uczestników kursu wraz z jej podsumowaniem, - dokumentację zdjęciową z przeprowadzonych zajęć, w której muszą znaleźć się zdjęcia wszystkich uczestników, zrobione w trakcie zajęć praktycznych i teoretycznych (dokumentacja zdjęciowa musi zostać przekazana Zamawiającemu w formie elektronicznej, na płycie CD lub DVD, a zapisana musi zostać w formacie możliwym do odczytania poprzez ogólnodostępne programy komputerowe) oraz przekazania kserokopii w/w dokumentacji, potwierdzonej za zgodność z oryginałem wraz z fakturą w terminie 7 dni od daty zakończenia szkolenia; 17. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentów szkolenia do dnia 31.12.2020r. 18.Termin płatności: 14 dni od dnia przedstawienia rachunku/faktury za wykonane czynności, wystawionego/ej po podpisaniu Protokołu Odbioru Usługi. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały dokumentów potwierdzających wykonanie usług, celem prawidłowego rozliczenia wykonania zadania. Nie ma możliwości wypłacania zaliczek.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Twoja przyszłość w Twoich rękach, w ramach którego organizowane są kursy prawa jazdy kat. B jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w 2013 roku dla 2 uczestników projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Liga Obrony Kraju Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców, ul. Różańska 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2460,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2460,00
Oferta z najniższą ceną: 2460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2460,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zmówienia z wolnej ręki, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) art. 67, ust.1, pkt 6. 14.05.2013r została podpisana umowa na przeprowadzenie kursów prawa jazdy kat.B dla 22 osób- uczestników projektu, co było przedmiotem postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. 2 osoby, które wcześniej nie były zaplanowane, gdyż z powodów osobistych zdrowotnych lub innych nie mogły podjąć się ukończeniu kursu, zmieniły swoją decyzję i wyraziły wolę ukończenia kursu, który był dla nich wskazany do zrealizowania założeń kontraktu socjalnego. Zamówienie uzupełniające nie przekracza 50% zamówienia podstawowego a Wykonawca, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego, został wyłoniony do realizacji zamówienia podstawowego w trybie przetargu nieograniczonego. Możliwość udzielenia zamówień uzupełniających została przewidziana w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodna z przedmiotem zamówienia podstawowego
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz zasilania awaryjnego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Ostrów Mazowiecka"
- Kompleksowe wykonanie instalacji stałych urządzeń gaśniczych zraszaczowych w obiektach Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Starym Lubiejewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





