eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-05

Piła: Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.
Numer ogłoszenia: 117019 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile , ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, faks (067) 212 40 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalpila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile. Poniżej 207.000 euro.Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jego pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. Wymaga się, by każdy pojedynczy egzemplarz/zestaw oferowanych wyrobów był zaopatrzony w etykietę handlową sporządzona w języku polskim i zawierającą co najmniej: nazwę wyrobu (w przypadku zestawów: skład zestawu i rozmiar poszczególnych części), rozmiar, wytwórcę/producenta oraz datę ważności. Termin ważności nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.16.20-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Świadectwo zgodności CE dopuszczające oferowane produkty do obrotu w Polsce lub dokument zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Kupujący dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie: a) zaproponowania przez Sprzedającego produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu, w tym na podstawie decyzji właściwych władz, b) zmiany numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu - przy zachowaniu jego parametrów, c) zmiany sposobu konfekcjonowania, d) dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową w sytuacji gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta, e) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, f) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Sprzedającego lub Kupującego, g) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Sprzedającego, h) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital-pila.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica ul. Rydygiera 1 64-920 Piła pokój D56.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica ul. Rydygiera 1 64-920 Piła pokój D14- kancelaria ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz 1 Jałowy zestaw do chirurgii biodra, poz 2 jałowy zestaw do angiografii, poz 3 jałowy zestaw do chirurgii kończyny górnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1 Serweta uszna z otworem lub do zabiegów na odcinku szyjnym kręgosłupa, poz.2 Serweta oczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przylepny organizator przewodów (taśma lepna), sterylna, pakowana pojedynczo o szer. od 3.0 cm- 10 cm, dl.od 13.0 cm -50.0 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 Maska chirurgiczna jednorazowa trójwarstwowa poz. 2 Maska chirurgiczna jednorazowa trójwarstwowa - pełnobarierowa hypoalergiczna, odporna na przesiąkanie, mocowana na gumki poz. 3 Maska chirurgiczna jednorazowa trójwarstwowa z nierosiejącą transparentną osłoną na oczy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 Czepek chirurgiczny okrągły, jednorazowy z przewiewnej włókniny poz. 2 Czepek chirurgiczny męski jednorazowy typu furażerka, z włókniny typu Spunbond.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 Fartuch higieniczny jednorazowy z włókniny, rękaw zakończony gumką, niejałowy, rozmiar L, XL poz. 2 Fartuch chirurgiczny jednorazowy, z włókniny SMMMS o gramaturze 35 g/m2 wzmocniony nieprzemakalnymi wstawkami o min. gramaturze 40 g/m2 w części przedniej i ? rękawów, szyty metodą UH z poliestrowymi mankietami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1 Fartuch chirurgiczny przedni do mokrych zabiegów urologicznych poz. 2 Fartuch przedni z folii PE wymiar ok. 80x120 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie ochronne wzmocnione jednorazowego użytku z włókniny nieprzemakalnej, antypoślizgowej, długość cholewki powyżej kostki (min 8-10cm) z gumką i trokami poniżej gumki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokrycie higieniczne z włókniny foliowane, w rolce o szerokości 50cm, perforacja co ok. 40cm (+/-5cm).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokrowiec na stolik Mayo z laminatu nieprzemakalnego z warstwą chłonną zewnętrzną, wykonaną z materialu SMS, sterylny, rozmiar 80 x 145cm (tolerancja 5 cm) o gramaturze min. 54g/m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 Pokrowiec foliowy jednorazowy na przewody poz. 2 Serweta operacyjna sterylna z dwuwarstwowego nieprzemakalnego laminatu poz. 3 Osłona (pokrowiec) na kończynę dolną, sterylna, nieprzepuszczalna z taśmą mocującą poz. 4 Osłona na mikroskop poz. 5 Pościel jednorazowa z włókniny polipropylenowej poz. 6 Prześcieradło z włókniny 35g 210x160 cm poz. 7 Pokrycie higieniczne z włókniny foliowane.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw jednorazowych, sterylnych obłożeń operacyjnych do zabiegów uniwersalnych (m.in. laparotomii) wykonany z chłonnego laminatu polietylenu i włókniny polipropylenowej o min. gramaturze 62 g/m2 wzmocnionego włókniną typu Spunlace o gramaturze min. 70 g/m2 i współczynniku absorpcyjności min.600%.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 Podkład jednorazowy nieprzemakalny, z zakładkami i superabsorbentem, rozmiar 70 x 180 cm (warstwa chlonna 60 x 80 cm), chłonność min. 1700 ml poz. 2 Podkład jednorazowy nieprzemakalny, warstwowy - min 6 warstw bibułki, rozmiar 60 x 90 cm , chłonność min. 600 ml.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowy zestaw do operacji w okolicach stawu biodrowego wykonany z chłonnego laminatu polietylenu i włókniny polipropylenowej o min. gramaturze 62 g/m2 wzmocnionego włókniną typu Spunlace o gramaturze min. 70 g/m2 i współczynniku absorpcyjnosci min. 600%. Odporność materiału na przenikanie cieczy min. 200 cm H2O..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowy zestaw do endoprotezy stawu kolanowego; serwety niezawierające celulozy ani wiskozy, wykonane z chłonnego laminatu polietylenu i włókniny polipropylenowej o min. gramaturze 62g/m2. Odporność materiału na przenikanie cieczy min. 200 cm H2O.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowy zestaw pionowy/ izolacyjny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw bielizny jednorazowego użytku do cięcia cesarskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Sukcesywna dostawa bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokrycie higieniczne z 2- warstwowej celulozy, w rolce o szerokości 50cm, perforacja co ok. 40cm (+/- 5cm).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.