eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Purda › Wykonanie elewacji budynku szkolnego w Klebarku Wielkim.



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Purda: Wykonanie elewacji budynku szkolnego w Klebarku Wielkim.
Numer ogłoszenia: 117015 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Purdzie, 19, 11-030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5122223, fax 089 5122280.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie elewacji budynku szkolnego w Klebarku Wielkim..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace będą polegały na wykonaniu tynku mineralnego - 941 m2, malowaniu farbą silikonową tynku- 1100 m2, wykonaniu cokołu z tynku żywicznego - 177 m2,oraz wykonanie podokienników z klinkieru - 156 m2.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium - najpóźniej w terminie do dnia składania ofert, tj. 26 czerwca 2008 r. do godz. 10:00. 2.Wysokość wadium ustala się w kwocie 4.000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych. 3.Wadium może być wnoszone: a)w pieniądzu - wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Purdzie w BGŻ S.A. O.Olsztyn Nr 09 20 3000 4511 1000 0000 4637 00 z adnotacją -Wadium na przetarg nieograniczony -Elewacja szkoła Klebark Wielki- b)w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, c)w gwarancjach ubezpieczeniowych, d)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.)..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : 1)udokumentują wykonanie co najmniej dwóch robót o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat o wartości wykonanych prac nie mniejszych niż 50.000 zł w danym roku potwierdzonych referencjami o należytym ich wykonaniu zgodnie z zał. nr 3, 2)udokumentują dysponowanie osobami z uprawnieniami niezbędnymi do wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1)wykażą, że posiadają środki własne lub mają zdolność kredytową w wysokości minimum 50.000 zł, potwierdzoną stosowną opinią banku, 2)wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.Udzielą gwarancji: na roboty ogólnobudowlane w ilości 3 lat a na urządzenia zgodnie z gwarancją producenta. 5.Wnieśli wadium. 6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisu art. 24 ustawy.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony formularz (Oferta) stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającemu zamówieniu, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy spółek cywilnych oraz podmiotów, które złożą ofertę wspólną (tzw. konsorcjów), d)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót podobnych do przedmiotu zamówienia lub o podobnym charakterze, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz nazwy, adresu i telefonu inwestora (zał. nr 3 do SIZW) - oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. f)wykaz osób z uprawnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego (zał. nr 4 do SIWZ) - do którego należy dołączyć kserokopie, potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert, g)oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy - wg załączonego wzoru (zał. nr 2 do SIWZ), h)oświadczenie wykonawcy, że dokonał wizji w terenie i zapoznał się z przedmiotem zamówienia, i)oświadczenie wykonawcy, dotyczące części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, j)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. k)informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, n)dowód wniesienia wadium, o)kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, na podstawie załączonego przedmiaru robót, dokumentacji technicznej i wizji w terenie. W kosztorysie ofertowym należy zachować kolejność pozycji zgodną z kolejnością pozycji w załączonym do specyfikacji przedmiarze robót.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.purda.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Purdzie 11-030 Purda 19, pok. 11a.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Purdzie 11-030 Purda 19 - sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.