Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-02
Kolbuszowa: Przebudowa i nadbudowa budynku internatu z przystosowaniem na budynek dydaktyczny Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Kolbuszowej - etap IV
Numer ogłoszenia: 117008 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Kolbuszowej, ul. Janka Bytnara 3, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2272856, fax 017 2272856.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa szkoła muzyczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i nadbudowa budynku internatu z przystosowaniem na budynek dydaktyczny Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Kolbuszowej - etap IV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu pn.; Przebudowa i nadbudowa budynku internatu z przystosowaniem na budynek dydaktyczny Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Kolbuszowej - etap IV. Zakres robót etapu IV obejmuje następujące działy: 1. Roboty remontowo-budowlane wykończeniowe na parterze 2. Roboty remontowo-budowlane wykończeniowe na I pietrze i w łaczniku 3. Roboty remontowo-budowlane wykończeniowe na II pietrze 4. Instalacje wodno-kanalizacyjne 5. Instalacje elektryczne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania nie ma obowiązku wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki opisane w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji finansowej ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców podlegających wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ wg reguły: spełnia/nie spełnia.Nie spełnienie któregokolwiek warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 4. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu musi: a. wykazać realizację jako generalny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (netto - bez podatku VAT), Uwaga: należy wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy wykonawca wykonał z należytą starannością zamówienia o wartości minimum 1 000 000,00 zł netto, o charakterze i złożoności technologicznej porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, czyli roboty związane wykonywaniem drewnianych konstrukcji dachowych oraz z wymianą (montażem) pokrycia z blachodachówki. b. przedstawić dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie, c. wykazać odpowiednio wykwalifikowany personel, d. przedstawić dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz że zostały wpisane do okręgowej izby samorządu zawodowego, e. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, f. maksymalna wartość robót, która może zostać zlecona podwykonawcom wynosi 50 %. 5. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia: a. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, b. oferta wspólna, składana przez dwie lub więcej firm występujących jako partnerzy konsorcjum powinna spełniać następujące wymagania: - oświadczenia i dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie dotyczące określonych okoliczności w art. 22, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego i z właściwego oddziału ZUS - składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy, - oświadczenia i dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa i załączniki składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu całego konsorcjum, - oświadczenia i dokumenty dotyczące spełnienia postawionych przez zamawiającego warunków składają ci partnerzy konsorcjum którzy zgodnie z umową konsorcjum za ich spełnienie odpowiadają np. doświadczenie w wykonywaniu prac podobnych, dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia, - pełnomocnik występuje w toku postępowania z wszelkimi sprawami do zamawiającego. Uwaga: Okoliczności uzasadniające wykluczenie z mocy przepisów art. 24 prawa zamówień publicznych, zachodzące choćby względem jednego współwykonawcy dyskwalifikuje całą grupę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - wzór załącznik nr 2 do SIWZ, b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP - wzór załącznik nr 3 do SIWZ, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, e) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wy-konywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykona-nia zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru określone-go w załączniku Nr 4 do SIWZ, f) dokumenty (uprawnienia), stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, po-siadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia w zakresie każdej z występujących w zamówieniu branż, oraz dokument stwierdzający przynależność kierownika/ów budowy (robót) do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaca-niem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzy-manie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom ro-botom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ - do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, j) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Wykonawca ma dostarczyć także: a) Wykaz Podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót (jeżeli Wykonawca przewiduje zaangażowanie podwykonawców do wykonania zamówienia) - max 50% wartości całego zadania, b) Kosztorys ofertowy uproszczony oraz wykaz stawek, cen i narzutów, c) Formularz Cenowy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ. Uwaga: w przypadku gdy wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia konieczne jest udokumentowanie przez poszczególnych wykonawców okoliczności potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego - bezpłatnie w wersji elektronicznej..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Kolbuszowej, 36-100 Kolbuszowa, ul. Janka Bytnara 3, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- "Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół w gminie Kolbuszowa 2024/2025".
- Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)". Zadanie nr 2: "Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej, edukacyjnej oraz społecznej na terenie Powiatu Kazimierskiego
- Przebudowa i rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku na obiekt użyteczności publicznej - Mediateka przy ul. Szerokiej 11 w Grodzisku Wielkopolskim
- Przebudowa części pomieszczeń archiwum budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- Remont toalet stołówki oraz adaptacja wentylatorowni na zmywalnię naczyń przy Szkole Podstawowej nr 1 w Gubinie
- Przebudowa budynku Ośrodka Kultury i Sportu w Leśnej
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.