Ogłoszenie z dnia 2010-05-11
Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć
Numer ogłoszenia: 116929 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Królewska 3, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81888 04 92, faks 81888 04 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr_pul@o2.pl ; www.efs-pcpr.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć dla uczestników Programu aktywności lokalnej - dla wychowanków Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Puławach realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach. Celem ww. programu jest ograniczenie marginalizacji wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w życiu społecznym. Cele szczegółowe to: zwiększenie poczucia bezpieczeństwa i przynależności, niwelowanie niepożądanych zachowań, przeciwdziałanie wykluczeniu i wycofaniu społecznemu, wskazywanie pozytywnych wzorców, podnoszenie motywacji do nauki, podwyższenie aspiracji zawodowych, podniesienie atrakcyjności na rynku pracy, poprawa kondycji i sprawności fizycznej, rozszerzenie dostępu do informacji. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części: część I - Terapia psychospołeczna z elementami autoprezentacji, część II - Sztuka gotowania i racjonalnego żywienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.30.00-9, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie prowadzona w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie prowadzona w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty określone Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Przy czym za spełniony niniejszy warunek zamawiający uzna m.in. wykonanie przez wykonawcę( tj. rozpoczęcie i zakończenie)w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 usług szkoleniowych o tożsamym bądź zbliżonym zakresie tematycznym dla poszczególnych części zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie prowadzona w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie prowadzona w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie prowadzona w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej Wojewódzki Urząd Pracy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zmianie terminu zakończenia zamówienia spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie zamówienia, - zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwią Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań, - zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Wdrażającej dotyczących realizacji projektu, - zmianie osób upoważnionych do współpracy w sprawach związanych z wykonaniem umowy, o których mowa w § 8, - za zgodą Zamawiającego zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca realizować będzie zamówienie, wynikającej z ważnych przyczyn, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowane przez Wykonawcę osoby będą spełniały warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy; - zmianie, w przypadku wystąpienia innych nieprzewidzianych okoliczności mających wpływ na możliwość wykonania umowy( np. żałoba narodowa)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. pcpr. pulawy.pl; www. efs-pcpr.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Al. Królewska 3
24-100 Puławy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2010 godzina 08:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Al. Królewska 3 24-100 Puławy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Programu aktywności lokalnej dla wychowanków Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Puławach realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach, współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Terapia psychospołeczna z elementami autoprezentacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie terapii psychologicznej grupowej z elementami autoprezentacji oraz kursu z podstawowej obsługi komputera podczas 7- dniowego wyjazdu dla 10 uczestników programu, tj. wychowanków Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Puławach w wieku 15-20 lat łącznie z zakwaterowaniem, ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków, wyżywieniem, dowozem z Puław do miejsca zakwaterowania oraz z zapewnieniem powrotu. Termin realizacji zamówienia: w okresie pomiędzy 1.07.2010r.- 31.07.2010r. Miejsce realizacji: Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji była jedna z niżej wymienionych lokalizacji: - miejscowość nadmorska położona pomiędzy Ustką a Krynicą Morską z uwzględnieniem miejscowości położonych na Półwyspie Helskim począwszy od Władysławowa do miasta Hel, z zastrzeżeniem że odległość ośrodka miejsca zakwaterowania uczestników od morza nie może przekraczać 2 km; lub - miejscowość na terenie Pojezierza Mazurskiego na obszarze jednej z niżej wymienionych gmin: Giżycko, Ryn, Kruklanki, Miłki, Wydminy - w powiecie giżyckim, Budry, Węgorzewo - w powiecie węgorzewskim,Ełk, Stare Juchy - w powiecie ełckim,Orzysz, Pisz, Ruciane-Nida - w powiecie pilskim,Mikołajki, Mrągowo, Piecki w powiecie mrągowskim,z zastrzeżeniem, że odległość ośrodka miejsca zakwaterowania uczestników od jeziora nie może przekraczać 1 km. Wymagalny minimalny zakres tematyczny: Terapia psychospołeczna z elementami autoprezentacji ma zawierać poniższe zagadnienia w zależności od rodzaju zajęć: a) terapia psychospołeczna z elementami autoprezentacji Polegać ma na wsparciu psychospołecznym obejmującym następujące zagadnienia: zajęcia integracyjne, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów interpersonalnych, bariery komunikacji interpersonalnej, doskonalenie komunikacji werbalnej i pozawerbalnej, współpraca w realizacji zadań, trening asertywności i redukcji frustracji, zasoby, ograniczenia i granice, budowanie adekwatnej samooceny, autoprezentacja, planowanie własnego rozwoju, cele życiowe i zawodowe. b) kurs z podstawowej obsługi komputera Zakres tematyczny dotyczyć ma obsługi Windows, MS Office (Word , Excel) i obejmować: podstawy, formatowanie arkusza, przenoszenie danych do edytorów tekstu, tabele i grafika MS Word, nauka pisania m.in. CV i listu motywacyjnego, projektowanie zaproszeń oraz zagadnienia z pracy w Internecie ( e-mail, wyszukiwanie różnych informacji). Sposób prowadzenia szkolenia oraz czas trwania: a) terapia psychospołeczna z elementami autoprezentacji Zajęcia muszą być zrealizowane w formie terapii grupowej. Czas trwania zajęć to łącznie 12 godzin, przy czym 1 godzina zajęć to 45 minut terapii. b) kurs z podstawowej obsługi komputera Szkolenie musi być realizowane w formie warsztatów grupowych. Czas trwania zajęć to łącznie 10 godzin, przy czym 1 godzina zajęć to 45 minut dydaktycznych. Wymagane minimalne kwalifikacje kadry, która będzie prowadziła zajęcia: a)terapia psychospołeczna z elementami autoprezentacji -wykształcenie wyższe psychologiczne, b)kurs z podstawowej obsługi komputera-wykształcenie co najmniej średnie z zakresu informatyki z przygotowaniem pedagogicznym bądź co najmniej 2- letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi komputera; przez doświadczenie, o którym mowa należy rozumieć pozostawanie w stosunku pracy lub zlecenia z firmą bądź instytucją prowadzącą tego typu szkolenia, kursy; Inne wymagania: 1.Wykonawca powinien zapewnić oraz wliczyć w koszt zamówienia także: a) transport autokarowy lub busem osobowym uczestników z Puław do miejsca zakwaterowania oraz przywóz uczestników do Puław, autokar/bus wyposażony ma być w klimatyzację, b) transport w przypadku gdy odległość od miejsca zakwaterowania do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia przekracza 2 km, c) suchy prowiant na czas powrotu do Puław, d) pełne wyżywienie (3 posiłki dziennie tj. śniadanie, obiad, kolacja) dla wszystkich uczestników, e) bazę noclegową: -zakwaterowanie uczestników w domu wczasowym, pensjonacie lub hotelu w jednym budynku, -zakwaterowanie uczestników w pokojach 2, 3 - osobowych, tj.: 2 pokoje 2-osobowe i 2 pokoje 3 - osobowe; - wszystkie pokoje mają być z pełnym węzłem sanitarnym ( łazienka i toaleta) f) opłatę klimatyczną, miejscową i inną związaną z pobytem uczestników za cały okres pobytu, za wszystkich uczestników, jeśli jest wymagana, g) materiały dydaktyczne/szkoleniowe dla każdego uczestnika niezbędne do realizacji zajęć oraz materiały biurowe dla każdego uczestnika tj. po 1 notatniku A-4 i po 1 długopisie, a także dla każdego uczestnika po 1 sztuce pamięci USB 4GB, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników; Wszystkie materiały szkoleniowe i biurowe wydane uczestnikom winny być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, h) napoje (herbata, woda mineralna), ciastka, owoce podczas zajęć, i) ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas wyjazdu ( tj. od wyjazdu z Puław do powrotu do Puław), j) co najmniej 1 opiekuna z wykształceniem minimum średnim i uprawnieniami wychowawcy-opiekuna w placówkach wypoczynku dzieci i młodzieży lub uprawnieniami wychowawcy kolonijnego dla uczestników projektu (łącznie z podróżą), do którego(ych) zadań należeć ma m.in. sprawowanie opieki nad powierzonymi mu uczestnikami, współpraca z kierownikiem wyjazdu w zakresie realizacji programów zajęć/szkolenia i harmonogramu wyjazdu, organizacja czasu wolnego, sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem uczestników, k) kierownika wyjazdu, do którego zadań należeć ma m.in. nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu wyjazdu i programu zajęć/szkolenia i w tym zakresie współpraca z opiekunem/opiekunami grupy uczestników, nadzór nad zaopatrzeniem uczestników w apteczkę pierwszej pomocy, zapoznanie uczestników z zasadami bezpieczeństwa oraz zapewnienie warunków do ich przestrzegania, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji, l) dostęp do opieki medycznej, ł) sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia danych zajęć, w szczególności w stoły, krzesła, tablica, ekran projekcyjny a w przypadku szkolenia z podstawowej obsługi komputera sala winna być wyposażona również w co najmniej 10 stanowisk komputerowych z dostępem do internetu, dla wszystkich uczestników, m) dostęp do bazy wypoczynkowo - rekreacyjnej dla uczestników, w szczególności do boiska do gier zespołowych, stołu do tenisa stołowego i innych zajęć np. gry planszowe, n) wsparcie dodatkowe poprzez zorganizowanie obsługi kulturalno-oświatowej oraz programów i zajęć integracyjnych tj. 1 uroczysta kolacja, 1 wyjście do kina, 2 wycieczki grupowe o charakterze turystyczno-poznawczym, 2.Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o uczestnictwie w terapii psychospołecznej z elementami autoprezentacji oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z podstawowej obsługi komputera, które mają być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.53.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sztuka gotowania i racjonalnego żywienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie treningu kompetencji i umiejętności społecznych w formie szkolenia z zakresu sztuki gotowania i racjonalnego żywienia dla 10 uczestników programu tj. wychowanków Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Puławach w wieku 15-20 lat. Termin realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega, że zamówienie ma być zrealizowane w dniu 12.06.2010r. ( sobota) w godzinach pomiędzy 9:00 - 17:00 Miejsce realizacji: Zamawiający zastrzega, że zamówienie ma być wykonane na terenie miasta Puławy. Wymagalny minimalny zakres tematyczny: Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z łatwymi do wykonania przepisami wielu dań oraz pogłębienie umiejętności przyrządzania posiłków i podniesienie świadomości w obszarze zdrowego odżywiania. Zakres programowy szkolenia ma odpowiadać poniższemu opisowi: Część I ( wykład: 1 godzina) - co warto jeść, cechy wartościowej żywności, - możliwości przyrządzenia posiłku dla siebie, dla rodziny, aby był jednocześnie smaczny i zdrowy, - mity i hity zdrowego odżywiania, - zdrowe przepisy, rola słodkiego, przemiana materii, zdrowe zakupy, Część II ( warsztaty: 5 godzin) - warsztaty przygotowywania posiłków i deserów, podczas których uczestnicy przygotowują potrawy zgodnie z menu przygotowanym przez prowadzącego zajęcia, - nabycie umiejętności nakrywania do stołu, Część III ( warsztaty: 2 godziny) - prezentacja połączona ze wspólnym poczęstunkiem na spotkaniu dla uczestników i zaproszonych przez uczestników gości z najbliższego otoczenia (tj. dla 30 osób łącznie) Sposób prowadzenia szkolenia oraz czas trwania: Szkolenie ma być prowadzone w formie wykładu dla całej grupy uczestników ( 1 godzina) i w formie warsztatów grupowych ( 7 godzin). Łącznie szkolenie ma trwać 8 godzin, przy czym 1 godzina to 45 minut dydaktycznych. Wymagane minimalne kwalifikacje kadry, która będzie prowadziła zajęcia: Wykształcenie co najmniej średnie z zakresu technologii żywności i żywienia człowieka z przygotowaniem pedagogicznym bądź co najmniej 2-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu gotowania lub zdrowego żywienia. Przez doświadczenie, o którym mowa należy rozumieć pozostawanie w stosunku pracy lub zlecenia z firmą bądź instytucją prowadząca tego typu szkolenia, kursy. Inne wymagania: a)wykonawca ma zapewnić i wliczyć w koszt zajęć odpowiednie produkty spożywcze niezbędne do przyrządzenia potraw dla 30 osób ( tj. uczestników i gości z najbliższego otoczenia uczestników), b)wykonawca ma zapewnić odpowiednią ilość wyposażonych i przygotowanych stanowisk 2 - osobowych, na których uczestnicy będą mogli przygotować szkoleniowe potrawy, a także zapewnić zaplecze kuchenne, naczynia, sztućce i salę na poczęstunek wraz z wyposażeniem, c)wykonawca ma zapewnić uczestnikom napoje (soki owocowe, woda mineralna) podczas zajęć, d)wykonawca zapewnić ma dla każdego uczestnika materiały szkoleniowe niezbędne do realizacji zajęć, w tym książkę kucharską związaną ze zdrowym żywieniem, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników; e)każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie w treningu kompetencji i umiejętności społecznych w zakresie sztuki gotowania i racjonalnego żywienia, które ma być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Zakup wraz z dostawą odczynników oraz dzierżawa analizatora koagulologicznego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
- Zakup samochodu dostawczego na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Puławach
- "Dostawa kruszywa naturalnego drogowego wraz z jego rozłożeniem i zagęszczeniem, profilowanie wybranych odcinków dróg oraz równanie kolein na terenie Nadleśnictwa Puławy"
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych za pomocą piaskarki opłużonej na terenie Gminy Puławy w sezonie zimowym 2025/2026"
- SEKWENCJONOWANIE GENOMOWE WRAZ Z PRZYGOTOWANIEM BIBLIOTEK ORAZ ANALIZĄ BIOINFORMATYCZNĄ "
- Jednorazową dostawę odczynników i materiałów pomocniczych, znak sprawy: DZP-23/154/25.
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu OLiOC oraz kampanii edukacyjnej w zakresie Kwalifikowanych Kursów Pierwszej Pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- Usługa przygotowania i przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego z zakresu konfiguracji oraz administrowania platformą e-learningową Moodle 5.0 dla ASP im. Jana Matejki w Krakowie
- Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych pn. "Kurs przedsiębiorczości i kompetencji cyfrowych - planowanie, zakładanie i prowadzenie firmy"
- Szkolenie pracowników pieczy zastępczej na trenerów szkolących kandydatów na rodziny zastępcze.
- Usługa przeprowadzenia kompleksowych szkoleń z 8 kluczowych obszarów dostępności dla osób z niepełnosprawnościami dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Aktywizacja zawodowa młodzieży: szkolenia i kursy zawodowe realizowane w ramach projektu pn. "W Rodzinie" - Kurs tworzenia biżuterii
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





