Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-13
Gdynia: I część zamówienia - naprawa pokrycia dachowego wraz z wymiana obróbek blacharskich w budynkach nr 3 oraz 23 administrowanych przez WAK Nr 1 Słupsk, ul. Obrońców Westerplatte 6.
II część zamówienia - prace budowlane polegające na naprawie blacharki, rynien i rur spustowych w budynkach nr 15, 21 oraz 55 administrowanych przez WAK Nr 5 w Gdyni, ul. Czernickiego 124.
III część zamówienia - prace konserwacyjne polegające na demontażu łatwopalnych okładzin ściennych wraz z naprawa powłok malarskich w budynku nr 2 administrowanym przez WAK Nr 1 Gdańsk, ul. Słowackiego.
Numer ogłoszenia: 116856 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I część zamówienia - naprawa pokrycia dachowego wraz z wymiana obróbek blacharskich w budynkach nr 3 oraz 23 administrowanych przez WAK Nr 1 Słupsk, ul. Obrońców Westerplatte 6. II część zamówienia - prace budowlane polegające na naprawie blacharki, rynien i rur spustowych w budynkach nr 15, 21 oraz 55 administrowanych przez WAK Nr 5 w Gdyni, ul. Czernickiego 124. III część zamówienia - prace konserwacyjne polegające na demontażu łatwopalnych okładzin ściennych wraz z naprawa powłok malarskich w budynku nr 2 administrowanym przez WAK Nr 1 Gdańsk, ul. Słowackiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia - naprawa pokrycia dachowego wraz z wymiana obróbek blacharskich w budynkach nr 3 oraz 23 administrowanych przez WAK Nr 1 Słupsk, ul. Obrońców Westerplatte 6. II część zamówienia - prace budowlane polegające na naprawie blacharki, rynien i rur spustowych w budynkach nr 15, 21 oraz 55 administrowanych przez WAK Nr 5 w Gdyni, ul. Czernickiego 124. III część zamówienia - prace konserwacyjne polegające na demontażu łatwopalnych okładzin ściennych wraz z naprawa powłok malarskich w budynku nr 2 administrowanym przez WAK Nr 1 Gdańsk, ul. Słowackiego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.45.30.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP. 3. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia ww. warunków do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument winien złożyć każdy Wykonawca, a także każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum, gdy ofertę składa konsorcjum firm), c) oświadczenie o posiadaniu odpowiednich uprawnień do wykonania zamówienia zgodnie z opisem zakresu rzeczowego, d) w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem materiałów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni
ul. Jana z Kolna 8b, IV pietro, pokój 406.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni ul. Jana z Kolna 8b, II pietro, pokój 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I część zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia - naprawa pokrycia dachowego wraz z wymiana obróbek blacharskich w budynkach nr 3 oraz 23 administrowanych przez WAK Nr 1 Słupsk, ul. Obrońców Westerplatte 6..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II część zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część zamówienia - prace budowlane polegające na naprawie blacharki, rynien i rur spustowych w budynkach nr 15, 21 oraz 55 administrowanych przez WAK Nr 5 w Gdyni, ul. Czernickiego 124..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III część zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III część zamówienia - prace konserwacyjne polegające na demontażu łatwopalnych okładzin ściennych wraz z naprawa powłok malarskich w budynku nr 2 administrowanym przez WAK Nr 1 Gdańsk, ul. Słowackiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa sprzątania budynku oraz terenu zewnętrznego Muzeum Miasta Gdyni
- Dostawa specjalistycznego sprzętu do rehabilitacji leczniczej pacjentów onkologicznych dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w Gdyni.
- Dowóz uczniów niedosłyszących zamieszkałych na terenie Gminy Miasta Gdyni do Szkoły Podstawowej dla Niedosłyszących w Gdyni, ul. Gen.J Hallera 9 w roku kalend. 2026 ( od 05.01.2026 do 31.12.2026)
- REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMiT
- Asysta techniczna i konserwacja systemu SIDAS
- Zabudowa Strefy Studenta B400 na potrzebny WZNJ- 5
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Adaptacja mieszkań treningowych przy ul. Sobieskiego 14 i Grottgera 20 w Sosnowcu
- Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Dmeninie
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Opatów z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Zaprojektowanie wraz z wykonaniem: rewitalizacji budynku przy Wałach J. Dąbrowskiego 33 oraz remontu mieszkania nr 1 w budynku przy ul. Ratuszowej 22, w Rawiczu.
- Renowacja zabytkowej stolarki okiennej znajdującej się w skrzydle środkowym gmachu Urzędu Miasta Szczecin przy pl. Armii Krajowej 1
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





