Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-11
Przedecz: Przebudowa drogi gminnej we wsi Dziewczopólko dł.1,45km
Numer ogłoszenia: 116852 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przedecz, Pl. Wolności 1, 62-635 Przedecz, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 273-84-67, fax 0-63 273-84-67.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedecz.bipjst.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej we wsi Dziewczopólko dł.1,45km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje:roboty pomiarowe,karczowanie drzew i pni,odbudowę rowów drogowych,przepusty śred.80cm,60cm,40cm,rurociągi średnicy 30cm,profilowanie i zagęszczenie podłoża,uzupełnienie poboczy i korpusu drogi pospółką i gruntem z wykopu rowów,dolna warstwa podbudowy,górna warstwa podbudowy,zaklinowanie masą mineralno-asfaltową,wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej,ustawienie znaków drogowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 12000.00 zł -w terminie do 31/07/2007 do godz.10:00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełniają wymogi określone w art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. wykonali roboty w okresie ostatnich 5 lat o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i przedłożą dokumenty potwierdzające należyte wykonanie,min.trzy dokumenty 3. posiadają odpowiedni kapitał dla tego zamówienia tj. środki własne, dostępność do innych źródeł finansowania lub zdolność kredytową co najmniej 300 tys.zł. potwierdzone opinią banku 4. udzielą gwarancji na min 3 lata 5. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na nie mniej niż 200 tys.zł. 6. spełniają pozostałe wymagania określone w SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru-załącznik nr 1 2. projekt umowy parafowany przez oferenta na każdej stronie 3. dowód wniesienia wadium 4. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5. aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Dzialności Gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 1-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. aktualną informacje z krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześnij niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że oferent nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne,lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonanych decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. wykaz osób pełniących samodzielne funkcje techniczne, przewidzianych do realizacji zamówienia, udokumentowane kserokopiami uprawnień wraz z podaniem stanowiska i stażu pracy ogółem 10 wykaz wykonanych w okresie ostanich 5 lat(licząc od dnia złożenia oferty), a jeśli okres prowadzenia prowadzenia działalności jest krótrzy- w tym okresie,obiektów odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, min. trzy dokumenty 11. informację banku, w którym oferent posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 12. polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 200 tys. zł. 13. oświadczenie o udzieleniu gwarancji , zgodnie z warunkami III 2 pkt. 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedecz.bipjst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta I Gminy Przedecz Plac Wolności 1 62-635 Przedecz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Przedecz Plac Wolności 1 62-635 Przedecz sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ul. Daliowej w Kosakowie"
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowa Krosnowa
- Przebudowa skrzyżowania ulic Baczyńskiego i Decowskiego w Krośnie"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1215L w miejscowości Wola Bystrzycka
- Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Lazurytowej) w miejscowości Ludwikowo - poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy
- Realizacja robót budowlanych w ramach zadania "Budowa odcinka drogi gminnej nr 206011G Male Chełmy - Rolbik
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.