Ogłoszenie z dnia 2006-03-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: sprzątanie budynków i terenów zewnętrznych i zielonych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Nowe Miasto", do kontaktów: G. Szczepańczyk-Grabowa, ul. Piotrkowska 17, 90-406 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6335610, fax 042 6335969, e-mail: g.grabowa@wp.pl, www.nowemiasto.com3.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie budynków i terenów zewnętrznych i zielonych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie sprzątania i czyszczenia wraz z dezynfekcją, deratyzacją i dezynsekcją nieruchomości gminnych administrowanych przez A. N. "Nowe Miasto" dane uzupełniające: 45 nieruchomości; powierzchnia wewnętrzna - 22 329 m kw., powierzchnia zewnętrzna - 50 897 m kw., tereny zielone - 941 m kw., łączna powierzchnia - 54 167 m kw. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren A. N. Łódź-Śródmieście "Nowe Miasto". 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 262 341,61 zł = 64 775,71 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.04.2008;
III.1) Wymagane wadium: 7 800 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca przystępując do postępowania musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy PZP, dowód wniesienia wadium, odpis /wypis z właściwego rejestru, aktualną informację z KRK, aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub Kasy RUS, z Urzędu Skarbowego, wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3-ch lat, wykaz zatrudnionych pracowników, podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia (zamawiający wymaga zatrudnienia - min. 9 pracowników), referencje w ilości min. 2 szt. od poprzednich zlecających, przy czym wartość wykonanych usług nie może być mniejsza niż 270 000 zł netto, sprawozdanie finansowe za 2005 rok lub inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania, należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe oraz specyfikację zobowiązań i należności krótko i długoterminowych na dzień 31.12.2005 r. i 30.05.2006 r., polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od OC przy czym suma ubezpieczenia nie może być mniejsza niż zaoferowana cena z VAT, wyrażą zgodę na 30 dniowy termin płatności, oświadczą, a następnie potwierdzą, że do do realizacji zamówienia zatrudnią min. 2 osoby bezrobotne, oświadczą, że w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zapewnią własne narzędzia, materiały, oświadczą czy realizować będą zamówienie siłami własnymi czy przy pomocy podwykonawców, złożą dokumenty alternatywne tj. jeżeli dotyczy umowy spółko cywilnej, konsorcjum projekt umowy z podwykonawcą, pełnomocnictwa, umowę/uchwałę dla podmiotów nie spełniających warunków art.280 KSH.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena z VAT za przedmiot zamówienia - 95% liczba zatrudnionych osób bezrobotnych - 5% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.04.2006, cena - 30 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.04.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.04.2006, godzina 11:00, Siedziba Administracji, I piętro, pokój nr 9.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.02.2006.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie modernizacji instalacji wody lodowej, obsług. chłodzenie pom., w budynku biur., w ramach zadania inwest. pn.: "Modernizacja instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Moniuszki 7/9 w Łodzi"
- SZP.281.41.2025 - Roboty budowlane - adaptacja pomieszczeń Pracowni Hemodynamiki - etap II w ramach projektu pn. "Utworzenie kompleksu Intensywnej Terapii w Instytucie "Centrum Zdrowia Matki (...)"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- : Dostawa cz. 2 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- Dostawa cz. 1 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- "Adaptacja pomieszczeń i warsztatów szkolnych" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitarnych na ogólnej powierzchni 200,00 m2 w budynku biurowym OD nr 2 w Sędławkach, Sędławki 4a od dnia 01.07.2025 r. do dnia 30.06.2027 r.
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- Usługa kompleksowa sprzątania klatek schodowych budynkach administrowanych i własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.