eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźsprzątanie budynków i terenów zewnętrznych i zielonych



Ogłoszenie z dnia 2006-03-03

POZYCJA 11684

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: sprzątanie budynków i terenów zewnętrznych i zielonych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Nowe Miasto", do kontaktów: G. Szczepańczyk-Grabowa, ul. Piotrkowska 17, 90-406 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6335610, fax 042 6335969, e-mail: g.grabowa@wp.pl, www.nowemiasto.com3.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie budynków i terenów zewnętrznych i zielonych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie sprzątania i czyszczenia wraz z dezynfekcją, deratyzacją i dezynsekcją nieruchomości gminnych administrowanych przez A. N. "Nowe Miasto" dane uzupełniające: 45 nieruchomości; powierzchnia wewnętrzna - 22 329 m kw., powierzchnia zewnętrzna - 50 897 m kw., tereny zielone - 941 m kw., łączna powierzchnia - 54 167 m kw. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren A. N. Łódź-Śródmieście "Nowe Miasto". 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 262 341,61 zł = 64 775,71 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.04.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 7 800 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca przystępując do postępowania musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy PZP, dowód wniesienia wadium, odpis /wypis z właściwego rejestru, aktualną informację z KRK, aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub Kasy RUS, z Urzędu Skarbowego, wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3-ch lat, wykaz zatrudnionych pracowników, podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia (zamawiający wymaga zatrudnienia - min. 9 pracowników), referencje w ilości min. 2 szt. od poprzednich zlecających, przy czym wartość wykonanych usług nie może być mniejsza niż 270 000 zł netto, sprawozdanie finansowe za 2005 rok lub inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania, należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe oraz specyfikację zobowiązań i należności krótko i długoterminowych na dzień 31.12.2005 r. i 30.05.2006 r., polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od OC przy czym suma ubezpieczenia nie może być mniejsza niż zaoferowana cena z VAT, wyrażą zgodę na 30 dniowy termin płatności, oświadczą, a następnie potwierdzą, że do do realizacji zamówienia zatrudnią min. 2 osoby bezrobotne, oświadczą, że w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zapewnią własne narzędzia, materiały, oświadczą czy realizować będą zamówienie siłami własnymi czy przy pomocy podwykonawców, złożą dokumenty alternatywne tj. jeżeli dotyczy umowy spółko cywilnej, konsorcjum projekt umowy z podwykonawcą, pełnomocnictwa, umowę/uchwałę dla podmiotów nie spełniających warunków art.280 KSH.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena z VAT za przedmiot zamówienia - 95% liczba zatrudnionych osób bezrobotnych - 5% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.04.2006, cena - 30 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.04.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.04.2006, godzina 11:00, Siedziba Administracji, I piętro, pokój nr 9.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.