Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-20
Ogłoszenie nr 11684 - 2017 z dnia 2017-01-20 r.
Papowo Biskupie: Remont dróg gminnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Papowo Biskupie, krajowy numer identyfikacyjny
87111852000000, ul.
Papowo Biskupie
128,
86221
Papowo Biskupie, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
566 768 101, e-mail
m.kowalski4@onet.pl, faks
566 768 101.
Adres strony internetowej (URL): www.papowobiskupie.om.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.papowobiskupie.biuletyn.net
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.papowobiskupie.biuletyn.net
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Papowo Biskupie Papowo Biskupie 128 86-221 Papowo Biskupie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych
Numer referencyjny: GK.271.1.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:45233123-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia o którym mowa w art.67 ust. 1 pkt 6 polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wartość tego zamówienia nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego. Zakres rzeczowy robót jak dla zadania podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach takich samych jakie przewiduje się w umowie z wybranym wykonawca dla zadania podstawowego. Wynagrodzenie wykonawcy zostanie ustalone wg takich samych zasad i na podstawie tych samych wskaźników cenotwórczych jak dla zadania podstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/06/2017
data zakończenia: 31/07/2017
data zakończenia: 31/10/2017
data zakończenia: 31/07/2017
II.9) Informacje dodatkowe: Część III -odbiór robót nie wcześniej niż zawarcie umowy o dofinansowanie pomiędzy Gmin Papowo Biskupie, a Zarządem Województwa Kujawsko-Pomorskiego)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje
warunku w tym zakresie,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje
warunku w tym zakresie,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1/Warunek doświadczenia zawodowego
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,
w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, których przedmiotem
zamówienia było wykonanie nawierzchni drogi z wykonaniem poboczy , remonty
(przebudowy, modernizacje) dróg lub budowy nowych dróg o wartości każdej
roboty minimum 200.000,00 zł.(brutto).
2/Warunek posiadania przez wykonawcę wykwalifikowanej kadry.
Wykonawca spełni warunek ,jeżeli wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy (robót)
posiadającym uprawnienia budowlane branży drogowej lub równoważnej
upoważniającej do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego
zamówienia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
- odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
-oświadczenie o spełnianiu warunków udzialu w postępowaniu przetargowym
-wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed
upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty, miejsca wykonania
i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane,(zał.
-dowody określające ,czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności
informacje o tym czy roboty zostały zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami , o których mowa są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot ,na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -inne dokumenty
-informacja o kadrze zawodowej wyznaczonej do kierowania robotami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
-Oświadczenie dot. grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wadium 20000,00 zł.
I część- 5000,00 zł.
II część -7000,00 zł.
III część -4000,00 zł.
IV część- 4000,00 zł.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60 |
| Gwarancja | 20 |
| Termin płatności | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy, w tym istotnych postanowień umowy, w zakresie: 1/ Termin zakończenia realizacji robót wynikający z: -przestojów i opóźnień leżących po stronie zamawiającego, -nagłych zdarzeń losowych mających wpływ na realizacje robót,(klęski żywiołowe, itp.) -wystąpienia złych warunków atmosferycznych ,lub pogorszenie się warunków wodno-gruntowych (fakt ten musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru), -koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub opracowania dokumentacji zamiennej, (fakt ten musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru i autora projektu), -wystąpienia istotnych wad w dokumentacji projektowej ,uniemożliwiających terminowe zakończenie robót, -dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń, -wystąpienia okoliczności, których strony ,mimo dołożenia należytej staranności nie były w stanie przewidzieć. 2/Wartość umowy brutto w przypadku: -zmiany obowiązującej stawki podatku VAT 3/ Forma wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy 4/Podwykonawca, za zgodą Zamawiającego. Wykonawca może zmienić podwykonawcę lub wprowadzić nowego podwykonawcę. Zmieniony lub nowy wykonawca winien spełniać warunki określone dla pierwszego podwykonawcy. 5/Zmianie mogą ulec istotne postanowienia umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w sytuacji gdy zajdzie inna niemożliwa do przewidzenia w dniu zawarcia umowy okoliczność prawna , techniczna ,finansowa czy organizacyjna ,za którą nie ponosi odpowiedzialności żadna ze stron, a która będzie skutkowała niemożliwością wykonania umowy zgodnie z treścią złożonej oferty. Szczególnie w takiej sytuacji może ulec termin wykonania umowy. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest pisemnie uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I
Nazwa: Droga nr 060602 C Żygląd -Papowo Biskupie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: -Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych-1,802 km,
-Roboty ziemne wykonywane koparkami-360,40 m3.
-Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywanie ręcznie-3604,0 m2
-Nawierzchnia o grubości 10 cm z destruktu bitumicznego-2703,00 m2
-Potrójne, powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysami kamiennymi o wym.
2-5 do 8-11 mm -2703,00 m2,
-Wykonanie nawierzchni poboczy materiałem z odzysku -901,00 m2
-Powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6, 45233123-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
242826.81
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60 |
| Gwarancja | 20 |
| Termin płatności | 20 |
Część nr: II
Nazwa: Droga nr 060603 C Papowo Biskupie-Falęcin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: -Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych-0,910 km,
-Frezowanie nawierzchni bitumicznych o grub.do 4,0 cm - 35,00 m2
-Roboty ziemne wykonywane koparkami-218,40 m3.
-Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywanie ręcznie-1092,00 m2
-Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr.15,0 cm (pobocza) -1092,00 m2
-Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznych -3185,00 m2
-Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości 50 kg/m2 - 213,85 t.
-Skropienie emulsją nawierzchni drogowych -3185,00 m2
-Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych o grub.3,0 cm ,warstwa ścieralna -3185,00
-Roboty ziemne wykonywane koparkami, zjazdy -11,138 m3.
-Warstwy odsączające o grubości 10 cm ,zjazdy - 37,125 m2
-Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr.15,0 cm ,zjazdy 37,125 m2
-Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznych ,zjazdy - 37,125 m2
-Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych o grub.5,0 cm ,warstwa ścieralna ,zjazdy-,74,25 m2
-Powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6, 45233123-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
318623.99
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60 |
| Gwarancja | 20 |
| Termin płatności | 20 |
Część nr: III
Nazwa: Droga Staw -Bartlewo ,dz. nr 30/1 w obrębie Staw
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: -Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych-0,482 km,
-Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem kamiennym o gr.10,0 cm -144,60 m3
-Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr.10,0 cm -1446,00 m2
-Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych o grub.3,0 cm ,warstwa wiążąca -1446,00 m2
-Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznych -1446,00 m2
-Skropienie emulsją nawierzchni drogowych -1446,00,00 m2
-Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych o grub.3,0 cm ,warstwa ścieralna -1446,00 m2
-Roboty ziemne wykonywane koparkami, pobocza -72,30 m3.
-Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywanie ręcznie, pobocza- 482,00 m2
-Nawierzchnia poboczy z kruszyw łamanych ,gr.15,0 cm- 482,00 m2
-Powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6, 45233123-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
205317.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60 |
| Gwarancja | 20 |
| Termin płatności | 20 |
Część nr: IV
Nazwa: Droga Niemczyk- Firlus ,działka nr 91 w obrębie Niemczyk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: -Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych-0,438 km,
-Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem kamiennym o gr.15,0 cm - 229,95 m3
-Nawierzchnia z destruktu bitumicznego -warstwa górna o grub.6,0 cm -1533,00 m2
-Potrójne, powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysami kamiennymi o wym.
2-5 do 8-11 mm - 1533,00 m2,
-Roboty ziemne wykonywane koparkami, pobocza -65,70 m3.
-Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywanie ręcznie, pobocza- 438,00 m2
-Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr.10,0 cm ,pobocza - 229,95 m2
-Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr.5,0 cm ,pobocza - 229,95 m2
-Roboty ziemne wykonywane koparkami, zjazdy -21,08 m3.
-Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr.15,0 cm ,zjazdy - 68,00 m2
-Nawierzchnia z destruktu bitumicznego -warstwa górna o grub.6,0 cm -68,00 m2
-Potrójne, powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysami kamiennymi o wym.
2-5 do 8-11 mm ,zjazdy - 68,00 m2,
-Pionowe znaki drogowe, słupki - 4 szt.
-Pionowe znaki drogowe, znaki ostrzegawcze, nakazu, zakazu .informacyjne - 6 szt.
-Podbudowy betonowe, ścieki -228 m2
-Ścieki betonowe o gr.10 cm- 456,0 m
-Powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6, 45233123-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
188623.99
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60 |
| Gwarancja | 20 |
| Termin płatności | 20 |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Budowa targowiska miejskiego w Dębnie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urządzeniami budowlanymi.
- Profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Nakło nad Notecią.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





