eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Laskowa › Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Laskowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-05

Laskowa: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Laskowa
Numer ogłoszenia: 116803 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Laskowa , Laskowa 643, 34-602 Laskowa, woj. małopolskie, tel. 018 333-30-76, faks 018 333-30-76.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.laskowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Laskowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Laskowa. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zadanie częściowe nr 1 Dostosowanie pomieszczeń w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Laskowa, Zamówienie częściowe nr 2 Dostawa i montaż doposażenia przyszkolnych placów zabaw w Gminie Laskowa, Zadanie częściowe nr 3 Dostawa wyposażenia oddziałów przedszkolnych w Gminie Laskowa: 1) Dostawa mebli i wyposażenia sali w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Laskowa 2) Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Laskowa Zadanie częściowe nr 4 Dostawa pomocy dydaktycznych, plastycznych, zabawek dla Oddziałów Przedszkolnych w Gminie Laskowa Zadanie częściowe nr 5 Dostawa wyposażenia kuchni w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Laskowa.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 39.15.10.00-5, 39.71.00.00-2, 39.71.13.61-7, 39.71.32.10-8, 30.23.00.00-0, 30.19.50.00-2, 30.23.13.10-3, 32.32.20.00-6, 30.23.21.10-8, 30.12.12.00-5, 30.12.13.00-6, 30.21.31.00-6, 32.32.00.00-2, 37.52.41.00-8, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 39.16.10.00-8, 39.29.93.00-7, 44.41.17.40-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia - wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością, co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem były usługi związane z: a) Dla zadania częściowego nr 2 - dostawą doposażenia placów zabaw, tj. dostawą zabawek na place zabaw o wartości, pojedynczego zadania, nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Dla zadań częściowych 1, 3, 4, 5 Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta wykonawcy, Kalkulacja kosztów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji zawartej umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) konieczności zmiany zakresu i terminu realizacji zamówienia w związku z: a) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lub b) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy, lub c) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych, lub d) wydłużeniem postępowania przetargowego, lub e) rozszerzeniem lub zmniejszeniem zakresu zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.laskowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Laskowa 34-602 Laskowa 643.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2015 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Laskowa 34-602 Laskowa 643 pok. 12 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostosowanie pomieszczeń w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Laskowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie pomieszczeń w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Laskowa, w tym: a) Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Jaworznej b) Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Kamionce Małej c) Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Krosnej d) Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Zespole Szkół w Laskowej e) Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Sechnej f) Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Zespole Szkół w Ujanowicach g) Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Żmiącej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.93.00-7, 44.41.17.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż doposażenia przyszkolnych placów zabaw w Gminie Laskowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż doposażenia przyszkolnych placów zabaw w Gminie Laskowa w tym: a) Dostawa i montaż doposażenia przyszkolnego placu zabaw w miejscowości Jaworzna b) Dostawa i montaż doposażenia przyszkolnego placu zabaw w miejscowości Kamionka Mała c) Dostawa i montaż doposażenia przyszkolnego placu zabaw w miejscowości Laskowa d) Dostawa i montaż doposażenia przyszkolnego placu zabaw w miejscowości Sechna e) Dostawa i montaż doposażenia przyszkolnego placu zabaw w miejscowości Ujanowice f) Dostawa i montaż doposażenia przyszkolnego placu zabaw w miejscowości Żmiąca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia oddziałów przedszkolnych w Gminie Laskowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia oddziałów przedszkolnych w Gminie Laskowa 1. Dostawa mebli i wyposażenia sali w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Laskowa w tym: a) Dostawa mebli i wyposażenia sali w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Jaworznej b) Dostawa mebli i wyposażenia sali w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Kamionce Małej c) Dostawa mebli i wyposażenia sali w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Krosnej d) Dostawa mebli i wyposażenia sali w Oddziale Przedszkolnym w Zespole Szkół w Laskowej e) Dostawa mebli i wyposażenia sali w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Sechnej f) Dostawa mebli i wyposażenia sali w Oddziale Przedszkolnym w Zespole Szkół w Ujanowicach g) Dostawa mebli i wyposażenia sali w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Żmiącej 2. Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Laskowa w tym: a) Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Jaworznej b) Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Kamionce Małej c) Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Krosnej d) Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w Oddziale Przedszkolnym w Zespole Szkół w Laskowej e) Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Żmiącej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5, 39.71.32.10-8, 39.16.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych, plastycznych, zabawek dla Oddziałów Przedszkolnych w Gminie Laskowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych, plastycznych, zabawek dla Oddziałów Przedszkolnych w Gminie Laskowa w tym: a) Dostawa pomocy dydaktycznych, plastycznych, zabawek dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Jaworznej b) Dostawa pomocy dydaktycznych, plastycznych, zabawek dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Kamionce Małej c) Dostawa pomocy dydaktycznych, plastycznych, zabawek dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Krosnej d) Dostawa pomocy dydaktycznych, plastycznych, zabawek dla Oddziału Przedszkolnego w Zespole Szkół w Laskowej e) Dostawa pomocy dydaktycznych, plastycznych, zabawek dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sechnej f) Dostawa pomocy dydaktycznych, plastycznych, zabawek dla Oddziału Przedszkolnego w Zespole Szkół w Ujanowicach g) Dostawa pomocy dydaktycznych, plastycznych, zabawek dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Żmiącej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.41.00-8, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wyposażenia kuchni w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Laskowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia kuchni w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Laskowa w tym: a) Dostawa wyposażenia kuchni w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Jaworznej b) Dostawa wyposażenia kuchni w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Kamionce Małej c) Dostawa wyposażenia kuchni w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Krosnej d) Dostawa wyposażenia kuchni w Oddziale Przedszkolnym w Zespole Szkół w Laskowej e) Dostawa wyposażenia kuchni w Oddziale Przedszkolnym w Zespole Szkół w Ujanowicach f) Dostawa wyposażenia kuchni w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Żmiącej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2, 39.71.13.61-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.