eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Swarzędz-JasinOpracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego na budowę intermodalnego terminalu kontenerowego w miejscowości Jasin k. Poznania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-21

Swarzędz-Jasin: Opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego na budowę intermodalnego terminalu kontenerowego w miejscowości Jasin k. Poznania
Numer ogłoszenia: 11679 - 2013; data zamieszczenia: 21.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Logistyczno Inwestycyjne Poznań II sp. z o.o. , ul. Rabowicka 6, 62-020 Swarzędz-Jasin, woj. wielkopolskie, tel. 61 89 75 300, faks 61 81 81 389.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.clip-group.com/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego na budowę intermodalnego terminalu kontenerowego w miejscowości Jasin k. Poznania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA,WYTYCZNE PROJEKTOWE Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego budowy intermodalnego terminala kontenerowego w miejscowości Jasin k. Poznania, przy korytarzu transeuropejskim E20 wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji pozwolenia na budowę. Opracowanie winno zawierać następujące projekty: - Projekt zagospodarowania terenu wraz z układem dróg i parkingów z uwzględnieniem: Strefy wjazdu (bramy): strefa wjazdu przeznaczona będzie dla ciężarówek i samochodów osobowych i służyć będzie do wstępnego gromadzenia lub pośredniego odstawiania (parkowania) samochodów. Na bramie jednostki ładunkowe będą identyfikowane i zgłaszane dysponentowi. Powierzchnia parkingu: 2106 m2. Powierzchnia będzie utwardzona i odwodniona, a ścieki po oczyszczeniu w separatorze kierowane będą do kolektora deszczowego. Powierzchni przeładunkowych: znajdować się będą bezpośrednio przy torze przeładunkowym, służyć będą do przekazywania towarów ze składów kontenerowych na ciężarówki i na odwrót. Przewidziano utwardzenie bezfugową warstwą asfaltu grubości 30 cm (25+5), na 40-cm warstwie betonu mineralnego, na odpowiedniej 40-cm warstwie spodniej. Dopuszczalne odchylenia wymiarowe+/- 0,4cm. Powierzchnia będzie odwodniona, a ścieki po oczyszczeniu w separatorze kierowane będą do kolektora deszczowego. Wielkość powierzchni przeładunkowej wynosić będzie ok. 10875 m2 Powierzchni magazynowych dla kontenerów pustych i załadowanych: powierzchnie przeznaczone będą do magazynowania kontenerów pustych i załadowanych. Wielkość powierzchni magazynowych dla kontenerów pustych i pełnych wynosić będzie ok. 10900 m2. Wanny do towarów niebezpiecznych (mobilna): przeznaczona dla zabezpieczenia tymczasowo magazynowanych towarów niebezpiecznych. Wymiary wanny: 24m (długość) x 3m (szerokość) x 1,5m (głębokość). Wanna ustawiona będzie na utwardzonym, skanalizowanym terenie. Powierzchni odstawczej dla podwozi: Powierzchnia o długości 30 m i szerokości 20 m, zapewniająca odstawianie maks. 10 podwozi dla naczep kontenerowych (WB). Powierzchnia będzie utwardzona i odwodniona, a ścieki po oczyszczeniu w separatorze kierowane będą do kolektora deszczowego DN1000. Stacji paliw: zakładowa stacja paliw. Na stacji dystrybuowany będzie wyłącznie olej napędowy. Powierzchnia stacji (ok. 300 m2) będzie utwardzona (nieprzemakalny asfalt) i odwodniona, a ścieki po oczyszczeniu w separatorze ropopochodnych kierowane będą do kanalizacji sanitarnej. Obiektów kubaturowych a także torów przeładunkowych, objazdowych, odstawczych i przejazdowych: Teren inwestycji będzie ogrodzony i oświetlony. - Projekt architektoniczno - konstrukcyjny dla obiektów Terminala Kontenerowego: budynek biurowy (sterowanie i administracja), nastawnia oraz warsztat naprawczo - serwisowy (w warsztacie wykonywać się będzie drobne naprawy kontenerów i naczep kontenerowych). Obiekt składać się będzie z jednego poziomu: Powierzchnia zabudowy razem: 210 m2. - Układ drogowy: docelowo dojazd do inwestycji zlokalizowany będzie od strony północno - zachodniej działki - dojazd od drogi krajowej E92 nowobudowanym wiaduktem. Do czasu wybudowania tego dojazdu, pojazdy będą się poruszały po drodze wewnętrznej firmy CLIP zlokalizowanej pomiędzy istniejącymi halami, zlokalizowanymi na działkach 303/43 i 306/46. Taka lokalizacja trasy dojazdu do obiektu nie będzie źródłem uciążliwości akustycznych dla najbliższych terenów mieszkaniowych położonych przy ulicy Rabowickiej. Wielkość powierzchni układu drogowego wynosić będzie ok. 10913 m2. - Układ torowy: wchodzące w skład Terminalu tory kolejowe stanowić będą kontynuację istniejącego i zaprojektowanego obecnie na działkach sąsiednich układu torowego (tory 602 i 603). Składy kontenerowe będą podstawiane do przeładunku i zabezpieczane. Tory objazdowe i odstawcze służyć będą jako bufor przeładunkowy dla składów wchodzących i wychodzących. Rozbudowa obejmuje: - odgałęzienie się układem bocznicowym od kolejowego toru nr 2 linii Warszawa - Poznań - Rzepin; przebudowę kolejowego toru nr 2 dla zabudowy rozjazdu odgałęziającego wraz z przebudową na tym odcinku sieci trakcyjnej; - przebudowę urządzeń automatyki kolejowej dla realizacji odgałęzienia z toru kolejowego; - budowę wewnętrznych urządzeń sterowania ruchem składów pociągowych na układzie bocznicowym; - budowę oświetlenia w miejscu odgałęzienia z toru kolejowego wraz z ogrzewaniem rozjazdu odgałęziającego w okresie zimowym; budowę torów komunikacyjnych łączących nowy wjazd z istniejącym układem torów w kierunku torów ładunkowych firmy STS Centrum Dystrybucji Samochodów oraz toru dojazdowego do firmy Volkswagen Poznań; - przebudowę połączenia z torem dojazdowym do Centrum Logistycznego CLIP; budowę toru odstawczego wzdłuż toru dojazdowego do firmy Volkswagen; - budowę układu drogowego z placem odstawczym kontenerów oraz placem manewrowych samojezdnych urządzeń przeładunkowych kontenerów; - budowę układu odwodnienia torów i rozjazdów bocznicowych oraz układu drogowego z włączeniem do istniejącego kolektora; - zabudowę toru nawierzchnią na przejeździe drogowym. Wchodzące w skład Terminalu tory kolejowe stanowić będą kontynuację budowanego obecnie na działkach sąsiednich układu torowego (tory 602 i 603). Składy kontenerowe będą podstawiane do przeładunku i zabezpieczane. Tory objazdowe i odstawcze służyć będą jako bufor przeładunkowy dla składów wchodzących i wychodzących. - Projekt obejmujący technologię ruchowo - przewozową, - Projekt sygnalizacji świetlnej wraz z koordynacją i częścią elektryczną, - Projekt oświetlenia, - Projekt odwodnienia, - Plansza zbiorcza uzbrojeń, - Projekt istniejących kolizji kabli (światłowód PKP, linia średniego napięcia, gazociąg wysokiego ciśnienia - osobna decyzja o pozwoleniu na budowę), - Badania geologiczne, - Uzgodnienia i Regulaminy dotyczące eksploatacji Bocznicy oraz certyfikacja nowych elementów infrastruktury kolejowej, - Kosztorys inwestorski oraz dokument LV..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (pięćdziesięciu tysięcy złotych), 2. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania Umowy. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania zamawiającego wynikającego z umowy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że posiada polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w szczególności pokrywającą szkody mogące powstać w wyniku prowadzenia przez niego działalności gospodarczej (usługi projektowe) na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych). Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów/oświadczeń złożonych wraz z ofertą, w skali spełnia / nie spełnia (złożonych przez Wykonawców a wymaganych przez zamawiającego dokumentów i oświadczeń - zgodnie z Specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Rozdział 3 SIWZ: Wykaz wymaganych dokumentów).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.clip-group.com/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Logistyczno Inwestycyjne Poznań II sp. z o.o., ul. Rabowicka 6, 62-020 Swarzędz - Jasin, Dział Inwestycji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Centrum Logistyczno Inwestycyjne Poznań II sp. z o.o., ul. Rabowicka 6, 62-020 Swarzędz - Jasin, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet VII Transport przyjazny środowisku, działanie 7.4 Rozwój transportu intermodalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.