Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-02
Rzeszów: dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 116743 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (017) 865 12 50, fax (017) 854 13 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia Wyższa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr 207 bud. A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 207 bud. A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia dla domu studenckiego Nestor.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia dla Domu Studenckiego Akapit.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia dla Domu Studenckiego Pingwin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa Wyposażenia dla SSAiZP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wyposażenia dla Wydiału Elektrotechniki i Informatyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa wyposażenia dla Biura Obsługi Funduszy Europejskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa wyposażenia dla Wydziału Zarządzania i Marketingu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa wyposażenia dla Wydziału Zarządzania i Marketingu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa wyposażenia dla Działu Technicznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Budowa poczekalni dla podróżnych przekraczających granicę w ruchu autokarowym (wjazd do UE) na Drogowym Przejściu Granicznym w Budomierzu (znak sprawy: OA-XVI.272.66.2025)
- Transport odpadów z terenu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o.
- Modernizacja części budynku dydaktycznego A5 Uniwersytetu Rzeszowskiego w ramach przedsięwzięcia pt. "Inwestycje Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego do celów kształcenia przedklinicznego(...)
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
- Świadczenie usług cateringowych - zamówienie z podziałem na dwie części
- "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie - cewniki" (2)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż szaf wolnostojących do pomieszczeń mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Tursku
- Dostawa wyposażenia wraz ze sprzętem RTV i AGD do mieszkania wspomaganego, położonego w budynku przy ul. Sportowej 7/1 w Strzelinie
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- PRZEBUDOWA BUDYNKU ODDZIAŁU PULMONOLOGII ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO SZPITALA IM. OJCA RAFAŁA Z PROSZOWIC SPZOZ W PROSZOWICACH NA POTRZEBY AMBULATORYJNEJ OPIEKI SPECJALISTYCZNEJ.
- dostawa oraz montaż kompletu mebli biurowych do pomieszczenia D1.309 w AGH w Krakowie - KC-DE-zp.272-769/25
- Wyposażenie pomieszczeń Rejestracji Głównej Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





