Ogłoszenie z dnia 2007-07-11
Wrocław: Dostawa materiałów do naprawiania nawierzchni dróg (mieszanki mineralno-asfaltowe na zimno) i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Numer ogłoszenia: 116714 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do naprawiania nawierzchni dróg (mieszanki mineralno-asfaltowe na zimno) i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów do naprawiania nawierzchni dróg (mieszanki mineralno-asfaltowe na zimno) i elementów bezpueczeństwa ruchu drogowego - w podziale na zadania : Zadanie nr 1 - Dostawa mieszanki mineralno asfaltowej na zimno , w workach z dostawą do siedziby Bazy Materiałowej w Bielanach Wrocławskich i Jordanowie Śląskim: - ilość - 100 MG Zadanie nr 2 - Dostawa elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego: - słupki prowadzące - 1480 szt. - elementy odblaskowe na słupki prowadzące - 1720 szt - elementy odblaskowe na bariery - 200 szt. - słupki przeszkodowe - 72 szt. - słupki krawędziowe - 10 szt - tablice kierujące - 36 szt. - lustra drogowe - 15 szt - pachołki drogowe - 80 szt. - cyfry na słupki prowadzace - 16120 szt. Zadanie nr 3 - Dostawa sorbentu mineralnegodo absorpcji wycieku substancji płynnych : - ilość 3000 kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych Oryginalny kod CPV: 28.82.47.00 - Elementy oznakowania Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.84.70 - Elementy oznakowania Oryginalny kod CPV: 28.82.45.00 - Pachołki Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.84.50 - Pachołki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium : Zadanie nr 1 - 1500,00 zł Zadanie nr 2 - 2000,00 zł Zadanie nr 3 - 350,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż : ZADANIE NR 1 (dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno) - 50.000 zł ZADANIE NR 2 (dostawa elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego ) - 50.000 zł ZADANIE NR 3 (dostawa sorbentu mineralnego ) -50.000 zł 2)Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż : ZADANIE NR 1 (dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno) - 20.000 zł ZADANIE NR 2 (dostawa elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego ) - 20.000 zł ZADANIE NR 3 (dostawa sorbentu mineralnego ) - 10.000 zł
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 1. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Pełnomocnictwo do podpisania oferty , o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą . Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określić czynności , co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.Przyjmuje się ,że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 7.Podpisany projekt Umowy oraz zaakceptowany projekt Istotnych postanowień umowy. 8.Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium - ( wybrane zadanie) 9.Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 7.2.1. ppkt.b) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza nr.3 Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.7.2.3 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gddkia.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiajacego we Wrocławiu przy ul.Korfantego 2/4 - pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w workach z dostawa do siedziby Bazy Materiałowej w ; Bielanach Wrocławskich i Jordanowie Śląskim - ilość - 100 Mg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.37.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa elementów bezpieczeństwa ruchu droowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elementów bezpieczeństwa ruchu droowego - słupki prowadzące - 1480 szt. - elementy odblaskowe na słupki prowadzące - 1720 szt. - elementy odblaskowe na bariery - 200 szt. - słupki przeszkodowe - 72 szt. - słupki krawędziowe - 10 szt. - tablice kierujace - 36 szt. - lustra drogowe - 15 szt. - pachołki drogowe - 80 szt. - cyfry na słupki prowadzące - 16120 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.82.47.00-1, 28.82.45.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sorbentu mineralnego do absorpcji wycieku substancji płynnych ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sorbentu mineralnego do absorpcji wycieku substancji płynnych . - ilość 3000 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.37.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





