Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-02
Gdańsk: Dostawa paliwa dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 116688 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku, ul. Dmowskiego 12, 80-264 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3400910, fax 058 5201824.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.oip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa benzyny bezołowiowej PB 95 w ilości 60.000 litrów realizowana z wykorzystaniem bezgotówkowych kart paliwowych do samochodów Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku. 1.1. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej lub większej ilości paliwa niż wykazana w punkcie 1. 2. Zakup paliwa ma być możliwy na stacjach paliw znajdujących się w Gdańsku, Słupsku, Gdyni, Wejherowie, Malborku, Starogardzie Gdańskim, we wszystkich miastach wojewódzkich i na głównych trasach komunikacyjnych. Wykonawca załączy do oferty listę stacji benzynowych, na których zamawiający będzie mógł kupować paliwo (lista ma zawierać: nazwę i adres stacji benzynowej). 3. Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt dostarczyć do siedziby zamawiającego w terminie 25 kolejnych dni od dnia podpisania umowy 12 kart bezgotówkowych dla pojazdów będących w posiadaniu Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku. Dane konieczne do wystawienia kart zostaną wykonawcy dostarczone w dniu podpisania umowy. Informacje, jakie dane zamawiający ma przekazać wykonawcy należy przedstawić w załączniku numer 6 do siwz. Z przekazania kart zostanie sporządzony protokół. 4. W razie zwiększenia liczby samochodów, będących w posiadaniu Okręgowego Inspektoratu Pracy lub zamiany na inny samochód/samochody, wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w terminie 25 kolejnych dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia o konieczności wystawienia nowej karty wraz z danymi, o których mowa w pkt 3 przedmiotowej karty do siedziby zamawiającego. 5. W razie utraty karty wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w terminie 25 kolejnych dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia o konieczności wystawienia nowej karty wraz z danymi, o których mowa w pkt 3, przedmiotowej karty do siedziby zamawiającego. W okresie pomiędzy zgłoszeniem konieczności dostarczenia karty a jej dostarczeniem zamawiającemu, zamawiający będzie tankował paliwo na stacjach, o których mowa w pkt 2 płacąc za nie gotówką - bez korzystania z upustów. O liczbie litrów i kwocie, na jaką były wykonane tankowania zamawiający poinformuje wykonawcę w terminie 10 dni od dnia zakończenia terminu rozliczeniowego, o którym mowa w pkt 13.4 siwz. 5.1. Wykonawca ma zapewnić natychmiastową blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty. 6. Koszt kart, o których mowa w pkt 3 i 4 należy wliczyć w cenę oferty. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych w wystawieniem lub wymianą kart. Koszt kart, o których mowa w pkt 5 będzie pokrywał zamawiający. W okresie pomiędzy zgłoszeniem zagubienia karty a dostarczeniem nowej karty zamawiającemu, zamawiający będzie tankował paliwo na stacjach, o których mowa w pkt 2 płacąc za nie gotówką - bez korzystania z upustów. O liczbie litrów i kwocie, na jaką były wykonane tankowania zamawiający poinformuje wykonawcę w terminie 10 dni od dnia zakończenia terminu rozliczeniowego, o którym mowa w pkt 11.5 siwz. 7. O wycofaniu z użytkowania samochodu i zaprzestaniu użytkowania karty zamawiający powiadomi pisemnie wykonawcę z co najmniej 5 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający będzie zobowiązany na swój koszt do zwrotu karty, która zostanie wycofana z użytkowania. 8. Okres realizacji dostaw - 36 miesięcy od dnia przekazania kart bezgotówkowych lub do wcześniejszego wyczerpania wartości przedmiotu umowy (z podatkiem VAT).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w punkcie 3 siwz- na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605). Ocena spełniania warumków udziału w postępowaniu - Zamawiajacy uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,gdy do oferty załączone zostaną wszystkie dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt 5.1.1 i 5.1.2 siwz w- w sposób i w formie określonej w siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - § 1 ust. 1 rozporządzenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożony w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez wykonawcę jak w pkt 7.12. siwz. Dokument taki ma wykazać upoważnienie osoby (osób) do podpisania oferty oraz dokumentów wymienionych w pkt 5.1.2., oraz 6.1.1., 6.1.2., 6.1.3., 6.1.4., 6.1.5. lit.b, 6.1.6. siwz. 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 i 24 Pzp (załącznik numer 4 do siwz) - złożone formie oryginału. Wykonawca oprócz dokumentów wskazanych powyżej zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do siwz) - złożony w formie oryginału; 2) Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 5 do siwz) - złożony w formie oryginału; 3) Lista stacji benzynowych, na których zamawiający będzie mógł kupować paliwo (lista ma zawierać: nazwę i adres stacji benzynowej) - złożona w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez wykonawcę jak w pkt 7.12. 4) Oświadczenie o podwykonawcach, o którym mowa w pkt 7.9 siwz (załącznik numer 2 do siwz) - złożone w formie oryginału. 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy: a) gdy pełnomocnictwo ma formę aktu notarialnego może być włączone do oferty w formie kserokopii poświadczonej jak w pkt 7.12 siwz, b) gdy pełnomocnictwo sporządzone jest w innej formie niż wskazana w pkt 5 lit. a siwz ma być załączone do oferty w formie oryginału. 6) W przypadku wykonawcy będącego podmiotem wspólnym, w rozumieniu art. 23 Pzp, wymagane jest włączenie do oferty dokumentu zawierającego informację o podmiotach tworzących podmiot wspólny - (załącznik numer 3 do siwz) - jeżeli dotyczy - złożone w formie oryginału; 7) W przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością należy do oferty dołączyć umowę spółki lub uchwałę wspólników zezwalającą wykonawcy na zawarcie umowy, jeżeli wartość oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki - art. 230 Kodeksu spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 ze zm.) - dotyczy tylko podmiotu, który ma siedzibę na terenie Rzeczpospolitej. Dokument, o którym mowa w pkt 7 (dokumenty) może być załączony do oferty w postaci kopii potwierdzonej przez Wykonawcę jak w pkt 7.12 siwz (jeżeli ofertę składa podmiot wspólny w rozumieniu art. 23 Pzp - dokument ma załączyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego - jeżeli go ww. przepis dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.oip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku, ul. Dmowskiego 12, 80-264 Gdańsk-Wrzeszcz (pokój 104, I piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku, ul. Dmowskiego 12, 80-264 Gdańsk-Wrzeszcz (pokój 104, I piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa chromatografu cieczowego HPLC
- Modernizacja/dostawa wyposażenia AV
- Świadczenie usług sprzątania otoczenia oraz wybranych pomieszczeń części oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu nieczystości płynnych z szamb znajdujących się na obszarze administrowanym przez Zamawiającego.
- Dostawa samochodu dla Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie
- Zakup paliw płynnych do samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn roboczych i urządzeń eksploatowanych przez Urząd Gminy Działdowo oraz pojazdów i motopomp OSP z terenu Gminy Działdowo w 2026 roku
- Sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliw oraz płynu AdBlue na podstawie kart paliwowych do pojazdów eksploatowanych przez Wojewódzką Stację Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy
- Zakup paliwa do pojazdów służbowych KM PSP w Opolu i podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych w sieci podmiotów działających w systemie sprzedaży za pomocą kart paliwowych na terytorium Polski .
- "Zakup paliw płynnych do pojazdów będących własnością Gminy Skrwilno w 2026 r."
- Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych oraz innych jednostek sprzętowych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Świlczy
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





