Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-26
Łódź: DOSTAWA PIECZYWA I ARTYKUŁÓW CUKIERNICZYCH
Numer ogłoszenia: 116670 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Dojazdowa 5/7, 91-503 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6598799, faks 042 6598799.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PIECZYWA I ARTYKUŁÓW CUKIERNICZYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 PIECZYWO 1 Chleb krojony (600 g) szt. 7500 2 Bułka poznańska (100 g) szt. 21000 3 Bułki grahama (100 g) szt. 388 4 Angielki (400 g) szt. 2018 5 Chleb razowy (600 g) szt. 1200 6 Chleb grahama (500 g) szt. 1500 7 Rogale (100 g) szt. 1800 8 Bułka tarta (torby 1 kg) Szt 100 9 Barszcz biały (butelka) Litr 68 10 Bułki słodkie maślane (100 g) szt. 1100 11 Chałki (500 g) szt. 150 12 Drożdze świeże kg 10 Pieczywo będące przedmiotem zamówienia, z uwagi na specyfikę grupy konsumenckiej nie może mieć twardej, zbyt wypieczonej skóry. Zamawiający dopuszcza oferty równoważne. Poszczególne ilości są ilościami szacunkowymi. CZĘŚĆ 2 ARTYKUŁY CUKIERNICZE 1 Ciasto drożdżowe kg 100 2 Makowiec kg 65 3 Bułka słodka z serem (100g) szt. 1100 4 Piernik kg 20 5 Rolada (różne rodzaje) kg 48 6 Napoleonki (100g) szt. 159 7 W-Z (100g) szt. 242 8 Babka cytrynowa kg 55 9 Pączki z dżemem (100g) szt 235 10 Piernik krajanka Kg 10 11 Babka biszkoptowa Kg 45 12 Suchary Kg 10 13 Ciastka - seromaki Szt 180 14 Sernik Kg 20 15 Jabłecznik Kg 48 16 Pleśniak - ciasto Kg 20 17 Bułki słodkie z owocami Szt 1414 18 Babka drożdżowa Kg 50 19 Ciasto jogurtowe (lub babka jogurtowa) Kg 40 20 Sernik z brzoskwinią Kg 20 21 Sernik wiedeński Kg 20 22 Tiramisu Kg 20 23 Ciasto bananowe (np. bananowiec) Kg 20.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - JAKOŚĆ WYROBÓW - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Szczegóły w zał.3 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/dps_lodz_dojazdowa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
ul. Dojazdowa
90-051 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Dojazdowa 90-051 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA PIECZYWA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 PIECZYWO 1 Chleb krojony (600 g) szt. 7500 2 Bułka poznańska (100 g) szt. 21000 3 Bułki grahama (100 g) szt. 388 4 Angielki (400 g) szt. 2018 5 Chleb razowy (600 g) szt. 1200 6 Chleb grahama (500 g) szt. 1500 7 Rogale (100 g) szt. 1800 8 Bułka tarta (torby 1 kg) Szt 100 9 Barszcz biały (butelka) Litr 68 10 Bułki słodkie maślane (100 g) szt. 1100 11 Chałki (500 g) szt. 150 12 Drożdze świeże kg 10 szczegółowy opis zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. JAKOŚĆ WYROBÓW - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA ARTYKUŁÓW CUKIERNICZYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ciasto drożdżowe kg 100 2 Makowiec kg 65 3 Bułka słodka z serem (100g) szt. 1100 4 Piernik kg 20 5 Rolada (różne rodzaje) kg 48 6 Napoleonki (100g) szt. 159 7 W-Z (100g) szt. 242 8 Babka cytrynowa kg 55 9 Pączki z dżemem (100g) szt 235 10 Piernik krajanka Kg 10 11 Babka biszkoptowa Kg 45 12 Suchary Kg 10 13 Ciastka - seromaki Szt 180 14 Sernik Kg 20 15 Jabłecznik Kg 48 16 Pleśniak - ciasto Kg 20 17 Bułki słodkie z owocami Szt 1414 18 Babka drożdżowa Kg 50 19 Ciasto jogurtowe (lub babka jogurtowa) Kg 40 20 Sernik z brzoskwinią Kg 20 21 Sernik wiedeński Kg 20 22 Tiramisu Kg 20 23 Ciasto bananowe (np. bananowiec) Kg 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. JAKOŚĆ - 50
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostosowanie przestrzeni w bibliotece w celu przygotowania zaplecza socjalnego dla studentów korzystających z CIB w trybie całodobowym w budynku przy ul. Muszyńskiego 2
- Termomodernizacja budynku G w SP ZOZ MSWiA w Łodzi przy ul. Północnej 42 - powtórka
- Dostawa inkubatorów w ramach realizacji projektu: PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, poprzez budowę, rozbudowę, modernizację i doposażenie obiektów Uczelni...
- 144/TP/ZP/U/2025 usługa odśnieżania terenów zewnętrznych we wszystkich obiektach USK nr 2 w Łodzi oraz lądowiska dla śmigłowców w Łodzi przy ul. Żeromskiego 113
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb WORD w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
- " Dostawa agregatów prądotwórczych zamontowanych na specjalistycznych przyczepach transportowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi".
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 8 części
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówkę Szkoły Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Czudcu''.
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów na stołówkę dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2026 roku"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 6 im. Ignacego Łukasiewicza w Czechowicach -Dziedzicach w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Starogardzie Gdańskim ul. Chojnicka 70, w okresie od 02 stycznia do 30 czerwca 2026 (5/D/SOSW/2025).
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 - II/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





