eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-21

Katowice: dostawa oprogramowania
Numer ogłoszenia: 116647 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i sprzedaż oprogramowania zgodnie z zasadami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na dwa Pakiety z dopuszczeniem składania ofert częściowych. Pakiet I obejmuje: dostawę oprogramowania do analizy ruchu sieciowego wraz z 12-miesięcznym wsparciem technicznym. Pakiet II obejmuje: dostawę oprogramowania do zarządzania domeną AD i MS Exchange. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze opis przedmiotu zamówienia odrębne dla każdego z Pakietów stanowiące załącznik do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu na dany Pakiet mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (pzp) oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pzp. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych przez Zamawiajacego oraz złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pzp, zgodnie z zasadami przyjętymi w SIWZ. Warunki podmiotowe: 1. posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 pzp. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz pkt 4 pzp oraz przedstawi dokument, o którym mowa poniżej pod lit. A (lub odpowiednio lit. E). 2. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca winien wykazać należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przynajmniej jednej (1) dostawy wykonanej lub wykonywanej przez Wykonawcę, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem wartości brutto w złotych, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców dostawy. Pod pojęciem wykonana dostawa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć zamówienie polegające na dostarczeniu oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 złotych brutto, zrealizowane, tj. zakończone przez Wykonawcę. Pod pojęciem wykonywana dostawa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć zamówienie (aktualnie, nadal realizowane) polegające na dostarczaniu oprogramowania, którego pewna część o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 złotych brutto, została już zrealizowana przez Wykonawcę. Należyte wykonanie każdego wykazanego w danym Pakiecie zamówienia (dostawy) musi zostać potwierdzone stosownym dokumentem. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp oraz przedstawi dokumenty, o których mowa poniżej pod lit. B i lit. C, a w przypadku korzystania z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (patrz poniżej lit. D). 3. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, a wymagane przez Zamawiającego. Dokumenty - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.) - Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: A). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B). Wykaz dostaw (formularz wykaz dostaw dla danego Pakietu) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto w złotych, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (patrz:SIWZ oraz uwagi zamieszczone w treści formularza wykaz dostaw). C). Dokument/y potwierdzające, że zamówienia wykazane w formularzu wykaz dostaw zostały wykonane należycie. Dokumenty te winny być wystawione przez odbiorców, tj. podmioty, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane (patrz: SIWZ). D). W przypadku korzystania z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, które zostaną udostępnione przez inne podmioty, Wykonawca załączy do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. E). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zasadami opisanymi w § 2 cyt. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów. UWAGA! Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wszystkie dokumenty przedkładane przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia winny być odpowiednio: podpisane albo potwierdzone za zgodność z oryginałem przez ustanowionego przez nich pełnomocnika, przy czym, dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w SIWZ dla pełnomocnictw. Każdy z Wykonawców osobno obowiązany jest spełnić warunek z art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz pkt 4 pzp. Do oferty składanej przez ww. Wykonawców, dokument wymieniony powyżej pod lit. A (lub odpowiednio lit. E) należy załączyć w odniesieniu do każdego z Wykonawców odrębnie. Odnośnie pozostałych warunków (art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 pzp) - winny zostać spełnione wspólnie przez Wykonawców, przy czym wystarczy, aby spełnił je przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wspólnie składają oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pzp (oświadczenie w treści formularza oferty na każdy z Pakietów). UWAGA! Zgodnie z § 4 ust. 3 cyt. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój nr 004 (parter).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój nr 004 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I: dostawa oprogramowania do analizy ruchu sieciowego wraz z 12-miesięcznym wsparciem technicznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Pakiecie I jest dostawa oprogramowania do analizy ruchu sieciowego (oprogramowanie gromadzące i analizujące dane oparte na protokołach Netflow) wraz z 12-miesięcznym wsparciem technicznym. W ramach dostarczonej licencji możliwość analizy co najmniej 800 interfejsów oraz możliwość zbierania danych z co najmniej 18 urządzeń sieciowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz opis przedmiotu zamówienia Pakiet I stanowiący załącznik do SIWZ. Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę przedmiotu równoważnego do opisanego w formularzu opis przedmiotu zamówienia Pakiet I. Wykonawca obowiązany jest wskazać w treści formularza opis przedmiotu zamówienia pakiet I, czy oferuje przedmiot równoważny, czy też opisany przez Zamawiającego. Oferując przedmiot równoważny Wykonawca winien wskazać nazwę oferowanego oprogramowania równoważnego oraz nazwę producenta oferowanego oprogramowania równoważnego. Przez przedmiot równoważny do przedmiotu zamówienia opisanego przez Zamawiającego należy rozumieć dostawę oprogramowania (produktu), które spełnia co najmniej te funkcje oraz parametry użytkowe i techniczne, które zostały opisane w formularzu opis przedmiotu zamówienia Pakiet I. Potwierdzeniem równoważności będzie zatem złożenie przez Wykonawcę podpisu pod opisem funkcji oraz parametrów znajdującym się w formularzu opis przedmiotu zamówienia Pakiet I. Uwaga! Wszędzie tam, gdzie pojawiają się określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. Termin wykonania zamówienia: dostawa oprogramowania w ciągu 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Wsparcie techniczne winno być świadczone przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru oprogramowania, dla którego jest zamawiane. Licencja na oprogramowanie winna zostać udzielona na czas nieokreślony. Miejsce dostawy/miejsce przeznaczenia: ul. Kossutha 13, Katowice. Okres i warunki gwarancji: 12-miesięczna gwarancja na oprogramowanie licząc od dnia podpisania protokołu odbioru oprogramowania. Warunki gwarancji określa wzór umowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II: dostawa oprogramowania do zarządzania domeną AD i MS Exchange.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Pakiecie II jest dostawa oprogramowania do zarządzania domeną AD i MS Exchange: 1). Oprogramowanie Quest Spotlight for Active Directory - licencja dla 650 użytkowników. 2). Oprogramowanie Quest Spotlight on Messagging - licencja dla 650 użytkowników. 3). Quest Storage Manager for Windows - licencja na 1 serwer. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz opis przedmiotu zamówienia Pakiet II stanowiący załącznik do SIWZ. Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę przedmiotu równoważnego do opisanego w formularzu opis przedmiotu zamówienia Pakiet II. Wykonawca obowiązany jest wskazać w treści formularza opis przedmiotu zamówienia Pakiet II, czy oferuje przedmiot równoważny, czy też opisany przez Zamawiającego. Oferując przedmiot równoważny Wykonawca winien wskazać nazwę oferowanego oprogramowania równoważnego oraz nazwę producenta oferowanego oprogramowania równoważnego. Przez przedmiot równoważny do przedmiotu zamówienia opisanego przez Zamawiającego należy rozumieć dostawę oprogramowania (produktu), które spełnia co najmniej te funkcje oraz parametry użytkowe i techniczne, które zostały opisane w formularzu opis przedmiotu zamówienia Pakiet II. Potwierdzeniem równoważności będzie zatem złożenie przez Wykonawcę podpisu pod opisem funkcji oraz parametrów znajdującym się w formularzu opis przedmiotu zamówienia Pakiet II. Uwaga! Wszędzie tam, gdzie pojawiają się określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. Termin wykonania zamówienia: dostawa oprogramowania w ciągu 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Licencje na oprogramowania winny zostać udzielone na czas nieokreślony. Miejsce dostawy/miejsce przeznaczenia: ul. Kossutha 13, Katowice. Okres i warunki gwarancji: 12-miesięczna gwarancja na oprogramowania licząc od dnia podpisania protokołu odbioru oprogramowania. Warunki gwarancji określa wzór umowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.