eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białe BłotaBUDOWĘ KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO ORLIK 2012 w Łochowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-22

Białe Błota: BUDOWĘ KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO ORLIK 2012 w Łochowie
Numer ogłoszenia: 116628 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Białe Błota , ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3239090, faks 052 3239080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialeblota.bki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWĘ KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO ORLIK 2012 w Łochowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk sportowych w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 w Łochowie 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie pierwsze 2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0 m o pow. całkowitej 1860 m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m) - podbudowa przepuszczalna, - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska, - nawierzchnia boiska do piłki nożnej syntetyczna typu sztuczna trawa , Wymagane minimalne parametry dotyczące trawy syntetycznej: - włókno trawy syntetycznej grub.0,5cm - wysokość włosa min 60mm - minimalna gęstość włosa 136.000 włókien m2 - detex min.12.000 - wypełnienie nawierzchni piaskiem kwarcowym oraz granulatem gumowym z atestem laboratorium sportowego. Wyposażenie boiska zgodnie z projektem 2.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11 m2 - podbudowa przepuszczalna, - nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego-syntetyczna ,poliuretanowa o grub.10 mm na podbudowie z kruszywa kamiennego, warstwie filtrującej wodę i warstwie stabilizującej. Wymagane minimalne parametry dotyczące sportowej nawierzchni poliuretanowej: - Wytrzymałość na rozciąganie [MPa] > 0,75 - Wydłużenie względne przy zerwaniu [%] > 60 Wyposażenie boiska zgodnie z projektem 2.3. Ogrodzenie terenu - Ogrodzenie terenu systemowe wysokości 4m o zwiększonej wytrzymałości, odporne na obciążenia od uderzenia piłki, tłumiące hałas. Za bramkami co drugi słup wykonać o wysokości 6,0 m z poziomym wspornikiem. Rdzeń ogrodzenia stanowią słupki z dwuteowników. Wypełnienie ogrodzenia stanowią panele z kraty ze zgrzewanego drutu o wzmocnionych parametrach oraz pomiędzy słupami i kratami tłumiki gumowe mające za zadanie wyeliminowanie drgań i sił działających na metalową konstrukcję. 2.4. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka polbruk gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. 2.5. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego 2.6. Odwodnienie Przewidziano odwodnienie boiska wielofunkcyjnego i chodnika między boiskami za pośrednictwem odwodnienia liniowego. Woda z korytek odwadniających odprowadzona będzie do pobliskiego rowu. 2.7. Roboty elektryczne - oświetlenie obiektów sportowych będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 10 m , na każdym maszcie 2 projektory oświetleniowe - linie kablowe oświetlenia boisk kabel YAKY 4x35mm2 dł. 250m, Zadanie drugie Zamówienie obejmuje także zakup i montaż budynku sanitarno-szatniowego ujętego w dokumentacji projektowej typu Standard Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z budowy obiektu sanitarno szatniowego, o ile otrzyma odstępstwo od projektu z Ministerstwa Sportu i Rekreacji. Informacja o rezygnacji z budynku sanitarno szatniowego oferent otrzyma najpóźniej na 3 dni przed podpisaniem umowy. 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Do zadań Wykonawcy należeć będzie również : 1) zabezpieczenie na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzeganie przepisów BHP, ochrona znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Roboty budowlane będą wykonywane w sposób nie powodujący kolizji z funkcjonowaniem obiektów, 2) wykonanie przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy; wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania, 3) dokumenty wymienione w ppkt 2 wraz z ich kopiami powinny być przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przez zabudowaniem, 4) prowadzenie dokumentacji: obmiary, rozliczenia, dokumentacja powykonawcza powinna być zgodna z wytycznymi inspektora nadzoru według wymagań dla projektów realizowanych w ramach programu Ministerstwa Sportu i Turystyki R. P. określonych dla projektów Orlik 2012, 5) zgłaszanie inspektorowi nadzoru do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 6) zgłoszenie obiektu do odbioru końcowego oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru, a także niezwłocznego usunięcia stwierdzonych wad i usterek, 7) doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót, 8) pełna odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w trakcie realizacji robót, 9) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie 10) Ubezpieczenie: a) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od dnia rozpoczęcia robót do ich odbioru. b) Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, w tym sprzęt, materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania - odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 15.000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem (zakończone), jako generalny wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane obejmujące budowę minimum jednego kompleksu boisk sportowych o nawierzchni syntetycznej i powierzchni min.3000m2 i wartości robót nie mniejszej niż 800 000,00 zł , b) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - zgodnych z wymogami Prawa Budowlanego, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: - 1 osobę na stanowisko kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową, na realizację powyższego zadania w wysokości minimum 1.000.000,00PLN b) Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1) oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami nt. kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Rozdziału II SIWZ oraz następujące dokumenty: (a) dokumenty poświadczające posiadanie stosownych uprawnień budowlanych dla wskazanego w Załączniku nr 4: Kierownika budowy, zgodne z ustawą Prawo Budowlane; (b) aktualne na dzień składania ofert świadectwo przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby wskazanej w pkt (a) powyżej; 4) wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych, o których mowa w pkt 11.1.2)a) niniejszej SIWZ, oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (m.in. referencje), 5) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6) dla możliwości weryfikacji oferowanych nawierzchni Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć ich próbki(dla nawierzchni boiska do piłki nożnej i dla nawierzchni boiska do koszykówki) w formacie A4 7) Wykonawca jest zobowiązany przedstawić certyfikat FIFA lub wynik badań laboratoryjnych, potwierdzający zgodność z wymogami FIFA oferowanego systemu nawierzchni 8) Potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialeblota.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY BIAŁE BŁOTA UL. SZUBIŃSKA 7 86-005 BIAŁE BŁOTA.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY BIAŁE BŁOTA UL. SZUBIŃSKA 7 86-005 BIAŁE BŁOTA sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - 1/3 wartość inwestycji (max. 333.000,00 zł) z budżetu Państwa, - 1/3 wartości inwestycji (max. 333.000,00 zł) z budżetu Samorządu Województwa kujawsko pomorskiego - pozostała wartość inwestycji z budżetu gminy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.