eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa sprzętu komputerowego II



Ogłoszenie z dnia 2007-07-11

Gdańsk: Dostawa sprzętu komputerowego II
Numer ogłoszenia: 116613 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem, ul. Polanki 119, 80-308 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5209300, fax 058 5524741.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozdziecięcy.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego :- sprzęt komputerowy PC-szt 9; monitor LCD- szt9; zasilacz awaryjny UPS1-szt 9; zasilacz awaryjny UPS2-szt1; drukarka monochromatyczna laserowa-szt.5

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający informuje, iż niniejszym postępowaniu nie żąda wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/niespełnia (druk ZP-17) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,dokument (kserokopia) o nadaniu nr NIP i REGON, oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wypełnione załączniki do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozdzieciecy.neostrada.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczne Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem; ul. Polanki 119; 80-308 Gdańsk (pokój nr 54) lub na stronie internetowej szpitala.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Specjalistyczne Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem; ul. Polanki 119; 80-308 Gdańsk (Sekretariat - pokój nr 27).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt komputerowy PC oraz monitory LCD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt komputerowy PC - szt 9 monitory LCD - szt 9.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zasilacze awaryjne UPS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zasilacz awaryjny UPS1 -szt 9 zasilacz awaryjny UPS2 -szt 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: drukarki monochromatyczne laserowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drukarka monochromatyczna laserowa - szt 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.