eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › usługa sprzątania zewnętrznego i odśnieżania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-18

Poznań: usługa sprzątania zewnętrznego i odśnieżania
Numer ogłoszenia: 116608 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54611 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa sprzątania zewnętrznego i odśnieżania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa sprzątania zewnętrznego, odśnieżania oraz wywozu śniegu, zgodnie z następującym podziałem: a) sprzątanie zewnętrzne, a w przypadku opadów śniegu - odśnieżanie, następujących nieruchomości w Poznaniu: - ul. Gronowa 22 a, b, powierzchnia 1 301,00 m2, - ul. Libelta 16/20, powierzchnia 1 900,00 m2, - ul. 3 Maja 46/pl. Wolności 14, powierzchnia 510,00 m2, - ul. Matejki 50, powierzchnia 527,00 m2, - ul. Słowackiego 22, powierzchnia 773,00 m2, - ul. Rynek Śródecki 3, powierzchnia 42,00 m2, łącznie powierzchnia: 5 053,00 m2. b) szorowanie mechaniczne z użyciem profesjonalnych środków chemicznych podestu przed wejściem do budynku przy: ul. Gronowej 22 ab w Poznaniu, powierzchnia 129 m2, c) odśnieżanie i wywóz śniegu z nieruchomości: pl. Kolegiacki 17 w Poznaniu, powierzchnia 4 500,00 m2, d) wywóz śniegu z nieruchomości: ul. Libelta 16/20 w Poznaniu, powierzchnia 1 400,00 m2. Przedmiot zamówienia opisany w podpunkcie: a) realizowany będzie codziennie, od poniedziałku do piątku do godz. 7:30 oraz w ciągu dnia, dni wolne od pracy i dni świąteczne, w zależności od potrzeb i warunków atmosferycznych. b) realizowany będzie dwa razy w tygodniu, w każdy poniedziałek i czwartek, chyba że warunki atmosferyczne nie pozwolą na realizację tej usługi, tj. mróz. Do realizacji tego zakresu zamówienia niezbędne są środki chemiczne, stosowane przemiennie o odczynie kwaśnym i zasadowym. Powierzchni nie wolno myć preparatami, które zawierają mydło i środki nabłyszczające. c) i d) realizowany będzie w okresie zimowym, tj. w okresie od 1 listopada do 31 marca. Załącznik nr 1b do wzoru umowy stanowi Instrukcja konserwacji powierzchni po zastosowaniu metody ZAP. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wykazu środków chemicznych, jakie będą stosowane do realizacji zamówienia w załączniku nr 5 do wzoru umowy. Występujące w tym załączniku nazwy własne producentów i środków zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zastosowanie środków równoważnych innych producentów. Za równoważne zostaną uznane środki o jakości porównywalnej, o parametrach odpowiadających zaproponowanym w załączniku nr 5 do wzoru umowy lub lepszych. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę środków równoważnych należy podać ich producenta i nazwę w załączniku nr 5 do wzoru umowy (brak takiej informacji traktowany będzie tak, jakby Wykonawca oferował artykuły opisane w SIWZ). Zaoferowane przez Wykonawcę środki czystości muszą być nie gorszej jakości niż artykuły wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do wzoru umowy. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania Zamawiającego. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Załącznik nr 1 do wzoru umowy zawiera opis szczegółowego zakresu i częstotliwości świadczenia usług. Podział terenu zewnętrznego zawiera załącznik nr 1a do wzoru umowy. Rysunki z zaznaczeniem powierzchni objętej sprzątaniem i odśnieżaniem znajdują się w załączniku nr 2 do wzoru umowy. Protokół odbioru usługi stanowi załącznik nr 4 do wzoru umowy, Protokół kontroli usługi załącznik nr 4a do wzoru umowy, natomiast Protokół z kontroli usługi odśnieżania załącznik nr 4b do wzoru umowy. Klauzula społeczna realizowana jest poprzez kryterium wyboru ofert, promującym Wykonawców, którzy zatrudniają osoby na podstawie umowy o pracę, zgodnie z opisanym w punkcie XI.2 SIWZ kryterium wyboru ofert. Aspekt środowiskowy realizowany jest poprzez zapisy punktu 3h) załącznika nr 1 do wzoru umowy: zakaz stosowania środków chemicznych szkodliwych dla środowiska oraz soli, również przy usuwaniu śniegu i lodu. Wykonawca zobowiązany jest do używania piasku do posypywania śliskich nawierzchni. Zamawiający ma prawo dokonywać oceny jakości świadczonych usług samodzielnie lub w obecności Wykonawcy, zgodnie z zapisami punktu 2 paragrafu 5 wzoru umowy, a także do nakładania kar zgodnie z zapisami paragrafu 6 wzoru umowy. Miejsce wykonania zamówienia: nieruchomości Urzędu Miasta Poznań.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowy Sprzątanie Wnętrz A. Nowakowski, M. Nowakowska Spółka Jawna, os. Bolesława Śmiałego 30/141, 60-682 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 408121,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 162226,00

  • Oferta z najniższą ceną: 162226,00 / Oferta z najwyższą ceną: 352981,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.