eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkierniewiceZakup samochodu osobowego typu VAN 7-osobowego, wyprodukowanego w 2010r. lub w 2011r. z dopuszczalną masą całkowitą do 3.5t

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-15

Skierniewice: Zakup samochodu osobowego typu VAN 7-osobowego, wyprodukowanego w 2010r. lub w 2011r. z dopuszczalną masą całkowitą do 3.5t
Numer ogłoszenia: 116593 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowego typu VAN 7-osobowego, wyprodukowanego w 2010r. lub w 2011r. z dopuszczalną masą całkowitą do 3.5t.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup samochodu osobowego typu VAN 7-osobowego, wyprodukowanego w 2010r. lub w 2011r. (maksymalny przebieg pojazdu 15 tys km) z dopuszczalną masą całkowitą do 3.5t o następujących parametrach: Nadwozie samochodu całkowicie przeszklone, Silnik wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa, Paliwo- olej napędowy, Moc silnika - minimum 120 KW, Pojemność silnika - minimum 1900 cm3, Skrzynia biegów manualna 6-stopniowa bądź automatyczna, Norma emisji spalin - Euro 5, Rozstaw osi kół samochodu - minimum 3200 mm, Długość całkowita nadwozia - minimum 5000 mm, Fotele ustawione wewnątrz samochodu w systemie 2-2-3 (fotele w środkowym rzędzie z możliwością ustawienia tyłem do kierunku jazdy), Wszystkie siedzenia wyłożone tapicerką materiałową (kolor wskaże Zamawiający w dniu podpisania umowy,) Poduszki powietrzne w kabinie kierowcy:kierowcy i pasażera, Przyciemniane szyby w części pasażerskiej, Zderzaki lakierowane w kolorze nadwozia, Lusterka zewnętrzne elektrycznie sterowane i podgrzewane, Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów, Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości i napinaczami dla kierowcy i pasażera, ESP- elektroniczny system stabilizacji toru jazdy, ABS - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, Klimatyzacja manualna bądź automatyczna, Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach, Przygotowanie do montażu radia, Radioodtwarzacz z CD, Immobiliser, Zamek centralny z pilotem, Alarm antywłamaniowy z dozorem wnętrza, Lakier metalizowany /kolor wskaże Zamawiający w dniu podpisania umowy/, Obręcze kół ze stopów lekkich, Koło zapasowe pełnowymiarowe, Dokumenty niezbędne do zarejestrowania samochodu, Gwarancja mechaniczna na pojazd - minimum 2 lata, Gwarancja na perforację blachy nadwozia - minimum 10 lat, Gwarancja na lakier nadwozia - minimum 3 lata. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, polegające na możliwości zamówienia następujących elementów wyposażenia dodatkowego (Wykonawca musi zapewnić możliwość wyposażenia samochodu w wybrane przez Zamawiającego elementy): Tapicerka skórzana, Rolety przeciwsłoneczne szyb bocznych w przestrzeni pasażerskiej, Czujniki parkowania z przodu i z tyłu. Wykonawca zapewnia możliwość wyposażenia samochodu w te elementy za dopłatą, Zamawiający dokona ewentualnego wyboru elementów przed podpisaniem umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Skierniewice ul. Rynek 1 96-100 Skierniewice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice ul. Rynek 1 96-100 Skierniewice Sekretariat pok. nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.