Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa znaków drogowych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, do kontaktów: Dawid Kozłowski, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6477200, fax 061 8201709, e-mail: zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl, www.zdm.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa znaków drogowych 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Centrum Operacyjnego Utrzymania i Ruchu przy ul. Góreckiej 15 w Poznaniu znaków drogowych odblaskowych typu średniego z blachy aluminiowej grub. 1,5 mm, podwójnie zaginanych krawędziowo, z folii odblaskowej I generacji, podkładów pod tablice segregacyjne aluminiowe i tabliczki aluminiowe oraz uchwytów elementów mocujących znaki, w następujących ilościach: 1. Znaki typu A- 900 - w ilości max 700 szt. 2. Znaki typu B- 800 - w ilości max 550 szt. 3. Znaki typu C- 800 - w ilości max 550 szt. 4. Znaki typu D- 600 x 600 - w ilości max 550 szt. 5. Znaki typu U-6a - w ilości max 150 szt. 6. Znaki typu U-4a - w ilości max 60 szt. 7. Tablice kierujące U-6c, d - w ilości max 50 szt. 8. Znaki drogowe typu G 1 od a- f - w ilości max 120 szt. 9. Słupki prowadzące U-1a - w ilości max 80 szt. 10. Wysięgniki na znaki drogowe do sygnalizatorów - na 1 znak - w ilości max 30 szt. - na 2 znaki - w ilości max 10 szt. 11. Taśma do mocowania znaków - w ilości max 4000 m.b. 12. Zapinki do taśmy - w ilości max 2000 szt. 13. Uchwyty do mocowania - w ilości max 3500 szt. 14. Podkłady pod tablice (m kw.) - w ilości max 600 m kw. 15. Podkłady pod tabliczki (m kw.) - w ilości max 300 m kw. Wymiary znaków i tablic, symbole, kolorystyka powinny ściśle odpowiadać wzorom podanym w załączniku do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 poz. 2181.). Lica znaków powinny być wykonane metodą sitodruku. Tarcze znaków i tablic mocowane za pomocą uchwytów uniwersalnych do profili montażowo-usztywniających. Uchwyty do znaków muszą być cynkowane galwanicznie (uchwyty mocujące do słupków śr. 60 oraz na taśmę typu Bandimex). Dostawy odbywać się będą sukcesywnie do 30 kwietnia 2007 r. wg potrzeb zgłaszanych przez zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 10 dni od daty zgłoszenia dokonanego telefonicznie lub za pomocą telefaksu. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Poznań. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.74.20 - Znaki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.22.00 - Znaki drogowe Oryginalny kod CPV: 28.82.47.20 - Oznakowanie Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.84.72 - Oznakowanie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 360 000 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.04.2007.
III.1) Wymagane wadium: 3600 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: - niepodleganie przez wykonawcę wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełnianie przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 2 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykonanie w okresie od marca 2003 do lutego 2006, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw znaków drogowych o wartości co najmniej 100 000,00 zł każda. W celu oceny spełnienia określonych wyżej warunków wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnych zaświadczeń właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykazu wykonanych w okresie od marca 2003 r. do lutego 2006 r., a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw znaków drogowych o wartości co najmniej 100 000,00 zł każda oraz dokumentów poświadczających ich należyte wykonanie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.04.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.04.2006 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.04.2006, godzina 10:00, Sala Konferencyjna Zarządu Dróg Miejskich przy ul. Wilczak 16 w Poznaniu.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.02.2006.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE OZNAKOWANIA DROGOWEGO PIONOWEGO I POZIOMEGO ORAZ ELEMENTÓW BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH GMINNYCH W 2026 ROKU
- Budowa ścieżki rowerowej Skwierzyna-Murzynowo-Gościnowo - etap I
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
- Oznakowanie pionowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta i gminy Polkowice
- Przebudowa ul. Słoneczników w Kozach
więcej: Oznakowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





