eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceWykonanie małej architektury na terenie gminy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-11

Polkowice: Wykonanie małej architektury na terenie gminy
Numer ogłoszenia: 116537 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie małej architektury na terenie gminy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: Część 1 - Dostawę i montaż urządzeń zabawowych na terenie miasta i gminy Polkowice oraz Część 2 - Wykonanie mini placu zabaw na Rynku w Polkowicach. Zadania będą rozliczane przy zastosowaniu cen ryczałtowych.Część 1. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie miasta i gminy Polkowice A. Zakres obejmuje:1. dostawa i montaż urządzenia zabawowego Lokomotywa - 4 sztuki 2. dostawa i montaż linarium - 1 sztuka3/. dostawa i montaż ścianki wspinaczkowej - 2 sztuki 4. dostawa i montaż huśtawki Gniazdo - 5 sztuk 5. dostawa i montaż karuzeli słupowej - 2 sztuki 6. dostawa i montaż karuzeli trójramiennej - 1 sztuka 7. dostawa i montaż bujaka Tuba - 1 sztuka 8. dostawa i montaż piaskownicy 1,2 x 1,2 m - 2 sztuki 9. dostawa i montaż bujaków - 5 x Skuter i 4 x Konik - łącznie 9 sztuk B. Sposób montażu urządzeń: Montaż obejmuje następujące czynności: wykonanie wykopu pod fundament betonowy, wykonanie fundamentu z betonu klasy B15, osadzenie i przymocowanie urządzenia, ustawienie pionu i poziomu konstrukcji, wypełnienie pozostałej przestrzeni wykopu urobkiem pozostałym po wykopie, uporządkowanie terenu. Urządzenia muszą być tak zamontowane aby każde z nich posiadało wymaganą przepisami strefę bezpieczeństwa. Część 2. Wykonanie mini placu zabaw na Rynku w Polkowicach A. Zakres obejmuje:1. dostawa i montaż zjeżdżalni Zamek - 1 sztuka 2. dostawa i montaż stateczku dla najmłodszych - 1 sztuka 3. dostawa i montaż ogrodzenia winylowego o wys. 0,8 m - 21 mb 4. dostawa i montaż nawierzchni ze sztucznej trawy - 24 m2B. Sposób montażu urządzenia:Montaż obejmuje następujące czynności: Rozmieszczenie urządzeń zabawowych i ogrodzenia na placu o pow. 3x8 m, Oznaczenie miejsc montażu, zdjęcie urządzeń i ogrodzenia, Wbicie szpilek gwintowanych o śr. min 10 mm i długości min. 30 cm pomiędzy kostkę granitową (w przypadku braku możliwości wbicia szpilek pomiędzy kostkę, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, wywiercenie otworów w kostce granitowej), Rozłożenie nawierzchni ze sztucznej trawy, wycięcie otworów na szpilki gwintowane, Ustawienie urządzeń i ogrodzenia na szpilkach gwintowanych, Przymocowanie urządzeń i ogrodzenia przy pomocy nakrętek samokontrujących z jednoczesnym naciągnięciem nawierzchni ze sztucznej trawy (zlikwidowanie fałd ), nakrętki schowane w gniazdach i zakryte plastikową zaślepką, Uporządkowanie terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i załączonej do niej dokumentacji technicznej. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp. Zamawiający wymaga aby na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił minimum 24-miesięcznej gwarancji na każde urządzenie i montaż licząc od terminu odbioru dostawy i montażu tego urządzenia. Zamawiający wymaga aby Wykonawcy przedłożyli zaświadczenia (certyfikaty) podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że każde z oferowanych urządzeń zabawowych stanowiących przedmiot dostawy odpowiada normom bezpieczeństwa tj. spełniają wymogi normy PN-EN-1176-(1-6)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać i udokumentować realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie:a) Dla Części 1 - co najmniej trzech zadań o podobnym charakterze w okresie ostatnich trzech lat (w szczególności robót z zakresu dostawy i montażu elementów zabawowych) o łącznej wartości brutto minimum 200.000 zł,b) Dla Części 2 - co najmniej dwóch zadań o podobnym charakterze w okresie ostatnich trzech lat (robót z zakresu dostawy i montażu urządzeń zabawowych) o łącznej wartości minimum 40.000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika;b) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika;c) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty, tj.: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokumenty wymienione w punkcie 1.2 lit. b muszą być złożone przez każdy podmiot;d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy; w przypadku kiedy Wykonawca powoła się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, oświadczenie tego podmiotu zawierać winno zobowiązanie do udziału w wykonywaniu części udzielanego zamówienia w zakresie udostępnionego Wykonawcy potencjału;e) Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki;f) Oświadczenia wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 Formularza ofertowego.g) W przypadku osób fizycznych zaleca się złożenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające wskazanie prowadzonej działalności gospodarczej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość poprawiania oczywistych omyłek w treści umowy.Dopuszcza się dokonywanie nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 127.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie miasta i gminy Polkowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie miasta i gminy PolkowiceA. Zakres obejmuje: dostawa i montaż urządzenia zabawowego Lokomotywa - 4 sztuki; dostawa i montaż linarium - 1 sztuka; dostawa i montaż ścianki wspinaczkowej - 2 sztuki; dostawa i montaż huśtawki Gniazdo - 5 sztuk; dostawa i montaż karuzeli słupowej - 2 sztuki; dostawa i montaż karuzeli trójramiennej - 1 sztuka; dostawa i montaż bujaka Tuba - 1 sztuka; dostawa i montaż piaskownicy 1,2 x 1,2 m - 2 sztuki; dostawa i montaż bujaków - 5 x Skuter i 4 x Konik - łącznie 9 sztukB. Sposób montażu urządzeń: Montaż obejmuje następujące czynności: wykonanie wykopu pod fundament betonowy, wykonanie fundamentu z betonu klasy B15, osadzenie i przymocowanie urządzenia, ustawienie pionu i poziomu konstrukcji, wypełnienie pozostałej przestrzeni wykopu urobkiem pozostałym po wykopie, uporządkowanie terenu. Urządzenia muszą być tak zamontowane aby każde z nich posiadało wymaganą przepisami strefę bezpieczeństwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i załączonej do niej dokumentacji technicznej. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp. Zamawiający wymaga aby na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił minimum 24-miesięcznej gwarancji na każde urządzenie i montaż licząc od terminu odbioru dostawy i montażu tego urządzenia. Zamawiający wymaga aby Wykonawcy przedłożyli zaświadczenia (certyfikaty) podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że każde z oferowanych urządzeń zabawowych stanowiących przedmiot dostawy odpowiada normom bezpieczeństwa tj. spełniają wymogi normy PN-EN-1176-(1-6)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie mini placu zabaw na Rynku w Polkowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2. Wykonanie mini placu zabaw na Rynku w PolkowicachA. Zakres obejmuje: dostawa i montaż zjeżdżalni Zamek - 1 sztuka; dostawa i montaż stateczku dla najmłodszych - 1 sztuka; dostawa i montaż ogrodzenia winylowego o wys. 0,8 m - 21 mb; dostawa i montaż nawierzchni ze sztucznej trawy - 24 m2B. Sposób montażu urządzenia:Montaż obejmuje następujące czynności: Rozmieszczenie urządzeń zabawowych i ogrodzenia na placu o pow. 3x8 m, Oznaczenie miejsc montażu, zdjęcie urządzeń i ogrodzenia, Wbicie szpilek gwintowanych o śr. min 10 mm i długości min. 30 cm pomiędzy kostkę granitową (w przypadku braku możliwości wbicia szpilek pomiędzy kostkę, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, wywiercenie otworów w kostce granitowej), Rozłożenie nawierzchni ze sztucznej trawy, wycięcie otworów na szpilki gwintowane, Ustawienie urządzeń i ogrodzenia na szpilkach gwintowanych, Przymocowanie urządzeń i ogrodzenia przy pomocy nakrętek samokontrujących z jednoczesnym naciągnięciem nawierzchni ze sztucznej trawy (zlikwidowanie fałd ), nakrętki schowane w gniazdach i zakryte plastikową zaślepką, Uporządkowanie terenu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i załączonej do niej dokumentacji technicznej. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp. Zamawiający wymaga aby na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił minimum 24-miesięcznej gwarancji na każde urządzenie i montaż licząc od terminu odbioru dostawy i montażu tego urządzenia. Zamawiający wymaga aby Wykonawcy przedłożyli zaświadczenia (certyfikaty) podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że każde z oferowanych urządzeń zabawowych stanowiących przedmiot dostawy odpowiada normom bezpieczeństwa tj. spełniają wymogi normy PN-EN-1176-(1-6)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.