Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-11
Reszel: sukcesywna dostawa posiłków dla pacjentów zakładu
Numer ogłoszenia: 116491 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy, ul. Słowackiego 3, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7551296, fax 089 7551296 w. 28.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa posiłków dla pacjentów zakładu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zawiera: rodzaje diet; Lekkostrawna 65% Cukrzycowa 20% Przecierana do sondy 10% Przecierana cukrzycowa do sondy 5% Łączna ilość przewidywanych posiłków wynosi 15000 osobodni/rocznie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.89.42.20 - Posiłki szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.42.20 - Posiłki szpitalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków odbedzie się na zasadzie warunku granicznego (spełnia-nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru-zalącznik nr:1, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzialalnosci gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert, - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pelnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejstrowych, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu waruków udzialu w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebnosci personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzialalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi - załącznik, - wykazu niezbędnych do wykonania zamówień narzedzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - załącznik, - wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienia lub bedą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zalącznik, - wykazu wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jezeli okres prowadzenia dzialalnosci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik, - zaswiadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości (TSSE), potwierdzającego, iż wykonawca spełnia ikreslone wymogi jakosciowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równowarznych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, Jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia, - informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności, - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej sklada dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłosci, - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych kt D oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymagane w przypadku składania ofert wspólnej: - oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w specyfikacji dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty skladane są wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://.warmia.mazury.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy ul. Słowackiego 3 11-440 Reszel.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy ul. Słowackiego 3 11-440 Reszel - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.