Ogłoszenie z dnia 2007-07-11
Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU ESTARADOWEGO I NAGŁAŚNIAJĄCEGO W 2007r.
Numer ogłoszenia: 116464 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki, ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, fax 071 7658425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wso.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wyzsza Szkoła Oficerska.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU ESTARADOWEGO I NAGŁAŚNIAJĄCEGO W 2007r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzet estradowy i nagłaśniajacy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.34.20.00 - Głośniki Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.20.00 - Urządzenia głośnikowe Oryginalny kod CPV: 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający Oryginalny kod CPV: 31.52.70.00 - Reflektory punktowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.70.00 - Reflektory punktowe Oryginalny kod CPV: 32.33.14.00 - Odtwarzacze płyt kompaktowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.51 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) Oryginalny kod CPV: 32.34.10.00 - Mikrofony Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.10.00 - Mikrofony Oryginalny kod CPV: 32.35.10.00 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.10.00 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo Oryginalny kod CPV: 32.58.20.00 - Nośniki danych Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.20.00 - Nośniki danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego moga się ubiegać wykonawcy którzy spełniaja warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.sporządzone wg wzoru stanowiacego załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencjidziałalnosci gospodarczej. 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania wykonania decyzji organu podatkowego, które należy sporządzić wg wzoru nr 4 do SIWZ. 4. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, które należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wso.wroc.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSOWL 51-150 Wrocław ul. Czajkowskiego 109, budynek 104, kancelaria 4 Faks: 071 76 58 425.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 10:00, miejsce: WSOWL 51-150 Wrocław ul. Czajkowskiego 109, budynek 8, kancelaria 121.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: SIWZ zostanie udostępniona na stronie internetowej zamawiajacego od dnia publikacji na stronie portalu UZP.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki
- Doposażenie obiektów pełniących funkcje kulturalne w miejscowościach Brzezie oraz Kałków w gminie Pawłów
- Dostawa głośników i routerów składająca się z następujących części: Część 1- 11 szt. głośników audio, Część 2- 30 szt. głośników mobilnych,Część 3- 3 szt. routerów
- ,,Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Rozwój edukacji w gminie Milanów"
więcej: Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.