Ogłoszenie z dnia 2006-03-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gorzów Wielkopolski: realizacja projektu pt.Zwiększenie efektywności przekazu informacji i współdziałania lubuskiej Policji ze służbami ratowniczymi w wymiarze transgranicznym, współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach programu Inicjatywy Wspólnotowej INTERREG Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: p. Helena Michalak, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, fax 095 7211455, e-mail: kwpgorzow@kgp.waw.pl, www.policja.gorzow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. Wydział GMT, Zespół ds Zamówień Publicznych, Anna Kacmar Lisowska, Natasza Martyniuk, Sylwia Lubańska, ul.Kwiatowa 10, 66-400 66-400, woj. lubuskie, tel. 095 721 14 41, 7 21 1436,7 211448, fax 095 721 1435, e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl, www.lubuska.policja.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. Wydział GMT, Zespół ds Zamówień Publicznych, Anna Kacmar Lisowska, Natasza Martyniuk, Sylwia Lubańska, ul.Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 095 721 14 41, 7 21 1436,7 211448, fax 095 721 1435, e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl, www.lubuska.policja.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. Wydział GMT, Zespół ds Zamówień Publicznych, Anna Kacmar Lisowska, Natasza Martyniuk, Sylwia Lubańska, ul.Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp, woj. lubuskie, tel. 095 721 14 41, 7 21 1436,7 211448, fax 095 721 1435, e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl, www.lubuska.policja.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego:
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizacja projektu pt.Zwiększenie efektywności przekazu informacji i współdziałania lubuskiej Policji ze służbami ratowniczymi w wymiarze transgranicznym, współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach programu Inicjatywy Wspólnotowej INTERREG. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części - Dyspozytorski system radiowej łączności współdziałania-CZĘŚĆ I oraz Wirtualny Posterunek Transgraniczny-CZĘŚĆ II. Miejsce realizacji zamówienia: obszar województwa lubuskiego.W CZĘŚĆ I - przedmiotem zamówienia jest budowa Dyspozytorskiego systemu radiowej łączności współdziałania w oparciu o dostawy 26 central radiokomunikacyjnych wraz z osprzętem i urządzeniami radiowymi do jednostek Policji województwa lubuskiego wskazanych przez Zamawiającego oraz 28 radiotelefonów biurkowych dla służb pozapolicyjnych wskazanych przez Zamawiającego, a w szczególności: 1.1.Dostawa i instalacja central radiokomunikacyjnych wraz z wyposażeniem 1.2.Dostawa i instalacja stacji bazowych wraz z osprzętem a)dupleksowo-simpleksowe, b)simpleksowe urządzenie nadawczo-odbiorcze. 1.3.Dostawa i instalacja urządzeń radiowych (radiotelefonów biurkowych) wraz z osprzętem do sieci współdziałania 1.4.Wykonanie instalacji antenowych a)dostawa anten wraz z osprzętem ( uchwyty, kable, złącza, itp.) b)konserwacje masztów, c)ekspertyza wytrzymałościowa, d)instalacje systemów antenowych, e)pomiary natężenia pola elektromagnetycznego. 1.5.Wykonanie systemów zasilania a)instalacja zasilająca, b)instalacja uziemiająca. 1.6.Wyposażenie stanowisk do nadzoru i serwisu a)biurka (stoły) specjalistyczne wraz z wyposażeniem, b)zestawy komputerowe wraz z wyposażeniem, c)laptopy wraz z wyposażeniem, d)przyrządy pomiarowe (reflektometr, miernik radiokomunikacyjny, analizator systemów antenowych). 1.7.Sporządzenie dokumentacji a)harmonogram prac i szkoleń, b)dokumentacja projektowa, c)dokumentacja powykonawcza, d)dokumentacja obsługowa. 1.8.Szkolenia a)dla użytkowników b)dla służb obsługi technicznej, c)dla służb nadzoru i serwisu. 2)W CZĘŚCI II - przedmiotem zamówienia jest budowa systemu Wirtualnego Posterunku Transgranicznego w oparciu o dostawę i instalację urządzeń teleinformatycznych z wyposażeniem do realizacji zadań związanych ze współpracą na odległość pomiędzy stanowiskami kierowania Policji lubuskiej w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp.i Policji niemieckiej w Prezydium Policji we Frankfurcie n/Odrą: 2.1.Dostawa i instalacja urządzeń teletransmisyjnych oraz komputerów wraz z wyposażeniem a)dostawa i instalacja urządzeń sieciowych (router, Fierewall VPN, przełączniki) b)dostawa i instalacja sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem (serwer, pamięć taśmowa, szafa serwerowa, zestawy komputerowe, drukarki, skaner) c)dostawa i instalacja sprzętu telekomunikacyjnego (karta PVI, telefony IP), d)wykonanie aplikacji bazodanowej w technologii Web, e)dostawa oprogramowania użytkowego i słowników językowych, f)dostawa biurek komputerowych wraz z wyposażeniem 2.2.Sporządzenie dokumentacji a)dokumentacja projektowa b)dokumentacja powykonawcza c)dokumentacja obsługowa d)harmonogram prac i szkoleń. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: obszar województwa lubuskiego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.00.00.00 - Sprzęt i aparatura radiowa, telewizyjna, komunikacyjna, telekomunikacyjna i podobna Kod CPV wg słownika 2008: 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne Oryginalny kod CPV: 50.96.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 51.60.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych Oryginalny kod CPV: 50.33.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej Kod CPV wg słownika 2008: 50.33.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 9.634.449,80 zł.- dwie części brutto. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust.5 ustawy Pzp. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: W momencie powstania oszczędności poprzetargowych w celu optymalnego wykorzystania środków. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 9;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wysokości 118.400,00 zł.- dla całości przedmiotu CZĘŚĆ I - 116.000,00 zł. CZĘŚĆ II - 2.400,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający dopuszcza rozliczenie w formie faktur częściowych. Termin płatności dla faktur częściowych i faktury końcowej ustala się na 30 dni od dnia doręczenia faktury Vat Zamawiającemu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Spółka Cywilna, Spółki Prawa Handlowego,Konsorcja, osoby fizyczne mające zarejestrowana działalnośc gospodarczą. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjum) warunek musi być spełniony przez każdego z członków konsorcjum osobno.1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę warunek musi być spełniony przez wszystkich Wykonawców wspólnie: ) dot. Części I - Wykonawca musi: - dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w telekomunikacji co najmniej w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń- dla Kierownika robót telekomunikacyjnych, -dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w telekomunikacji co najmniej o zakresie projektowania bez ograniczeń, -w celu wykonania pomiarów emisji pól elektromagnetycznych współpracować z firmą (osobami) posiadającymi akredytacje do wykonywania takich pomiarów w zakresie ochrony środowiska, -w celu wykonania ekspertyzy wytrzymałościowej współpracować lub dysponować rzeczoznawcą budowlanym, który jest wpisany do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, -dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do prac wysokościowych w zakresie remontowo - budowlanym (konserwacja masztów) -dysponować osobami posiadającymi zaświadczenia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji, uprawniające do obsługi i konserwacji urządzeń o napięciu nie wyższym niż 1 KV typu D dla osoby nadzorującej i typu E dla osoby wykonującej- dot. robót elektrycznych (instalacje elektryczne i uziemiające, pomiary rezystancji uziomu). dot. Część I - Wykonawca musi wykazać się dostawami i usługami (wykonanymi w ciągu ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadającymi swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania), oraz przedstawi dokumenty (np. listu referencyjnego) potwierdzające należyte wykonanie (przez Wykonawcę lub zatrudnionych u niego pracowników lub osoby współpracujące), w kraju lub za granicą prac w zakresie radiokomunikacji w tym minimum jednego funkcjonującego w kraju lub za granicą cyfrowego, dyspozytorskiego systemu radiokomunikacyjnego. c)dot. Część II - Wykonawca musi wykazać się wykonanymi w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawami i usługami odpowiadającymi swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania) oraz przedstawi dokumenty - min. jednego (np. listu referencyjnego) potwierdzające należyte wykonanie (przez Wykonawcę lub zatrudnionych u niego pracowników lub osoby współpracujące), w kraju lub za granicą, następujących wdrożeń: -instalacji sieci lokalnej z zastosowaniem zdalnego dostępu poprzez sieć internet do zasobów sieciowych w technologii VPN i szyfrowania IPSec, -aplikacji internetowej wykonanej w technologii PHP; dot. Cześć I i Część II - Wykonawca musi dysponować urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa każdy z Wykonawców.b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa każdy z Wykonawców; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, w przypadku podmiotu zbiorowego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), powyższe zaświadczenie składa każdy z Wykonawców. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Informację z banku w którym Wykonawca posiada swój podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - w kwocie będącej dodatnią, całkowita liczbą siedmiocyfrową, w przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę warunek powinien być spełniony przez wszystkich Wykonawców łącznie z zastrzeżeniem, że lider musi spełniać ten warunek. przynajmniej w 50%;. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw i usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg załącznika nr 13 do SIWZ - dla Części I oraz wg zał. nr 14 do SIWZ - dla Części II. Należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw - minimum 1 (np. listy referencyjne). Z załączonych dokumentów musi wynikać informacja potwierdzająca spełnianie warunku postawionego w pkt VIII ppkt 1.2 lit b) SIWZ w odniesieniu do Części I oraz w pkt VIII ppkt 1.2 lit c SIWZ w odniesieniu do Części II. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument powinien załączyć min. jeden z wykonawców.b)Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia narzędziami i urządzeniami dla Części I - zał. nr 15 do SIWZ , dla Części II zał. nr 16 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument powinien załączyć min. jeden z wykonawców. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przez nich zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności - do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające spełnianie warunków postawionych w odniesieniu do Części I w pkt VIII ppkt 1.2 lit a SIWZ oraz zobowiązania do współpracy osób wymienionych w w/w wykazie, które nie są pracownikami Wykonawcy w rozumieniu Kodeksu Pracy - wzór zał. na 12 do SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Dz.U. Nr 140/98poz.906z 2003r,89/94poz.414 z1994r 120/95poz.581 z 1995r. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: nie dotyczy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GMT ZP 9/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.04.2006, cena - 96,8 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na konto Zamawiającego lub za pobraniem po uprzednim pisemnym wniosku o SIWZ. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.04.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.04.2006, godzina 11:15, Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiataowa 10 66-400 Gorzów Wlkp.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, projekt jest współfinasowany przez Unię Europejska w ramach Programu Inicjatywy Wspólnotowej INTERREG IIIA. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.02.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00, 30.20.00.00, 32.20.00.00, 50.33.20.00, 50.93.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Budowa Dyspozytorskiego systemu radiowej łączności współdziałania na terenie woj.lubuskiego. 3) Zakres lub wartość: Budowa w oparciu o dostawy 26 central radiokomunikacyjnych wraz z osprzętem i urządzeniami radiowymi do jedn.Policji woj.lubuskiego wskazanych przez Zamawiającego oraz 28 radiotelefonów biurkowych dla służb pozapolicyjnych. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00, 32.10.00.00, 32.40.00.00, 32.50.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Budowa systemu Wirtualnego Posterunku Transgranicznego w oparciu o dostawę i instalację urządzeń teleinformatycznych z wyposażeniem. 3) Zakres lub wartość: System do realizacji zadań związanych ze współpracą na odległość pomiędzy stanowiskami kierowania Policji lubuskiej w KWP w Gorzowie Wlkp. i Policji niemieckiej we Frankfurcie n/Odrą. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
- "Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Lepsi na starcie", realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach - część 2 i część 3.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





