Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-26
Ustrzyki Dolne: Zakup samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych mieszkańców DPS w Moczarach
Numer ogłoszenia: 116362 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych , ul. Bełska 22, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 4711080, faks 013 4711073.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych mieszkańców DPS w Moczarach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Samochód objęty przedmiotem zamówienia:
1. Musi spełniać wszystkie wymagania określone przepisami prawa obowiązującego w Polsce w zakresie dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego i posiadać stosowne świadectwo homologacji.
2. Ilość miejsc 8 + kierowca.
3. Nadwozie całkowicie przeszklone szyby termoizolacyjne.
4. Pojemność przestrzeni bagażowej przy zamontowanych wszystkich siedzeniach pasażerskich min 1,00 m3.
5. Lakier - każdy kolor oprócz czarnego.
6. Tylna klapa bądź drzwi z szybą ogrzewaną, wycieraczką i spryskiwaczem.
7. Drzwi boczne z prawej strony przesuwane z szybą.
8. ABS.
9. Centralny zamek z pilotem.
10. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera.
11. Wspomaganie układu kierowniczego + blokada.
12. Przedni napęd.
13. Regulacja fotela kierowcy w dwóch płaszczyznach oraz pasażerów w jednym poziomie.
14. Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu.
15. Autoalarm honorowany przez firmy ubezpieczeniowe.
16. Oznakowanie zgodne z przepisami o ruchu drogowym/oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych/.
17. Skrzynia biegów manualna minimum 5 biegowa + wsteczny.
18. Czujnik parkowania - tył/ tzw. brzęczyk/.
19. Pojemność silnika min. 1,9 l z turbodoładowaniem o mocy min.100KM/DIESEL/.
20. Rok produkcji 2009/2010 /fabrycznie nowy/.
21. Klimatyzacja z regulacją manualną.
22. Dodatkowe ogrzewanie przestrzeni pasażersko-ładunkowej.
23. Elektryczne szyby przednie.
24. Elektryczne i podgrzewane lusterka boczne.
25. Lusterko wewnętrzne.
26. Radio z odtwarzaczem płyt CD, głośniki dwustronne z przodu i z tyłu.
27. Regulacja zasięgu reflektorów od wewnątrz.
28. Podłoga w przestrzeni pasażerskiej wyłożona wykładziną gumową antypoślizgową.
29. Zagłówki z regulacją wysokości a tapicerka siedzeń wykonana z materiału odpornego na ścieranie oraz przepuszczającego powietrze.
30. Szyny podłogowe do mocowania wózka inwalidzkiego na podłodze pojazdu.
31. Najazdy antypoślizgowe umożliwiające wprowadzenie wózka do pojazdu.
32. Oświetlenie stopni wejściowych , przedniej i tylnej części kabiny.
33. Siedzenie przy drzwiach przesuwnych wyposażone w funkcję ułatwiającą wsiadanie i wysiadanie.
34. Pełna tapicerka przestrzeni pasażerskiej.
35. Kanał ogrzewania i wentylacji kabiny pasażerskiej .
36. Wskaźnik temperatury zewnętrznej , hamulca ręcznego , awarii układu hamulcowego, poziomu płynu.
37. Komplet pasów zaczepowych do mocowania wózka inwalidzkiego i bezpieczeństwa dla osoby przewożonej na wózku.
38. Samochód wyposażony w gaśnice , trójkąt , apteczkę , koło zapasowe i kpl. kluczy.
39. Gwarancja: minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów od daty zakupu, minimum 24 miesięcy na powłoki lakiernicze od daty zakupu, minimum 6 lat na perforację blach nadwozia od daty zakupu.
.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca w opisanym zakresie oświadczy że spełnia warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dla realizacji niniejszego zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że wykonał minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj dostawę samochodu z możliwością przewozu 9 osób w tym do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wypełniony i podpisany formularz ofertowy zawierający oświadczenie o spełnianiu tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wypełniony i podpisany formularz ofertowy zawierający oświadczenie o spełnianiu tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wypełniony i podpisany formularz ofertowy zawierający oświadczenie o spełnianiu tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.pl oraz www.starostwo-ustrzyki.itl.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Ustrzykach Dolnych
ul. Bełska 22, 38-700 Ustrzyki Dolne
w godzinach od 7.30 do 15.30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2010 godzina 10:00, miejsce:
Starostwo Powiatowe w Ustrzykach Dolnych
ul. Bełska 22, 38-700 Ustrzyki Dolne
pokój nr 8 (sekretariat) do dnia 04.05.2010 r. do godz. 10:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- Dostawa samochodu osobowego typu "mikrobus" dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb działalności Środowiskowego Domu Samopomocy w Ustrzykach Dolnych
- Zapewnienie możliwości egzystencji mieszkańców powiatu bieszczadzkiego w czasie kryzysu
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Moczarach
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP 9-CIO MIEJSCOWEGO SAMOCHODU TYPU MIKROBUS, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM JEDNEJ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Zakup samochodu 9-osobowego (mikrobus) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Mińsku Mazowieckim.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego dla Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawa samochodu 9 osobowego (8+1) dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich z terenu Gminy Główczyce do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Damnicy
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





