eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki DolneZakup samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych mieszkańców DPS w Moczarach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-26

Ustrzyki Dolne: Zakup samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych mieszkańców DPS w Moczarach
Numer ogłoszenia: 116362 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych , ul. Bełska 22, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 4711080, faks 013 4711073.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych mieszkańców DPS w Moczarach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Samochód objęty przedmiotem zamówienia:
1. Musi spełniać wszystkie wymagania określone przepisami prawa obowiązującego w Polsce w zakresie dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego i posiadać stosowne świadectwo homologacji.
2. Ilość miejsc 8 + kierowca.
3. Nadwozie całkowicie przeszklone szyby termoizolacyjne.
4. Pojemność przestrzeni bagażowej przy zamontowanych wszystkich siedzeniach pasażerskich min 1,00 m3.
5. Lakier - każdy kolor oprócz czarnego.
6. Tylna klapa bądź drzwi z szybą ogrzewaną, wycieraczką i spryskiwaczem.
7. Drzwi boczne z prawej strony przesuwane z szybą.
8. ABS.
9. Centralny zamek z pilotem.
10. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera.
11. Wspomaganie układu kierowniczego + blokada.
12. Przedni napęd.
13. Regulacja fotela kierowcy w dwóch płaszczyznach oraz pasażerów w jednym poziomie.
14. Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu.
15. Autoalarm honorowany przez firmy ubezpieczeniowe.
16. Oznakowanie zgodne z przepisami o ruchu drogowym/oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych/.
17. Skrzynia biegów manualna minimum 5 biegowa + wsteczny.
18. Czujnik parkowania - tył/ tzw. brzęczyk/.
19. Pojemność silnika min. 1,9 l z turbodoładowaniem o mocy min.100KM/DIESEL/.
20. Rok produkcji 2009/2010 /fabrycznie nowy/.
21. Klimatyzacja z regulacją manualną.
22. Dodatkowe ogrzewanie przestrzeni pasażersko-ładunkowej.
23. Elektryczne szyby przednie.
24. Elektryczne i podgrzewane lusterka boczne.
25. Lusterko wewnętrzne.
26. Radio z odtwarzaczem płyt CD, głośniki dwustronne z przodu i z tyłu.
27. Regulacja zasięgu reflektorów od wewnątrz.
28. Podłoga w przestrzeni pasażerskiej wyłożona wykładziną gumową antypoślizgową.
29. Zagłówki z regulacją wysokości a tapicerka siedzeń wykonana z materiału odpornego na ścieranie oraz przepuszczającego powietrze.
30. Szyny podłogowe do mocowania wózka inwalidzkiego na podłodze pojazdu.
31. Najazdy antypoślizgowe umożliwiające wprowadzenie wózka do pojazdu.
32. Oświetlenie stopni wejściowych , przedniej i tylnej części kabiny.
33. Siedzenie przy drzwiach przesuwnych wyposażone w funkcję ułatwiającą wsiadanie i wysiadanie.
34. Pełna tapicerka przestrzeni pasażerskiej.
35. Kanał ogrzewania i wentylacji kabiny pasażerskiej .
36. Wskaźnik temperatury zewnętrznej , hamulca ręcznego , awarii układu hamulcowego, poziomu płynu.
37. Komplet pasów zaczepowych do mocowania wózka inwalidzkiego i bezpieczeństwa dla osoby przewożonej na wózku.
38. Samochód wyposażony w gaśnice , trójkąt , apteczkę , koło zapasowe i kpl. kluczy.
39. Gwarancja: minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów od daty zakupu, minimum 24 miesięcy na powłoki lakiernicze od daty zakupu, minimum 6 lat na perforację blach nadwozia od daty zakupu.
.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca w opisanym zakresie oświadczy że spełnia warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dla realizacji niniejszego zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że wykonał minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj dostawę samochodu z możliwością przewozu 9 osób w tym do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wypełniony i podpisany formularz ofertowy zawierający oświadczenie o spełnianiu tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wypełniony i podpisany formularz ofertowy zawierający oświadczenie o spełnianiu tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wypełniony i podpisany formularz ofertowy zawierający oświadczenie o spełnianiu tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.pl oraz www.starostwo-ustrzyki.itl.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Ustrzykach Dolnych
ul. Bełska 22, 38-700 Ustrzyki Dolne
w godzinach od 7.30 do 15.30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2010 godzina 10:00, miejsce:
Starostwo Powiatowe w Ustrzykach Dolnych
ul. Bełska 22, 38-700 Ustrzyki Dolne
pokój nr 8 (sekretariat) do dnia 04.05.2010 r. do godz. 10:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.