eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinModernizacja budynku mieszkalnego wolnostojącego - Naroczyce 39

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-11

Lubin: Modernizacja budynku mieszkalnego wolnostojącego - Naroczyce 39
Numer ogłoszenia: 116354 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin, ul. Spółdzielcza 18, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412300, 01,01, fax 076 8412301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/lubin

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku mieszkalnego wolnostojącego - Naroczyce 39.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obiektu o powierzchni użytkowej około 230m2 i przywrócenie jego dawnej wartości użytkowej poprzez przystosowanie do zamieszkania dwóch rodzin w mieszkaniach na parterze i na piętrze. Remont budynku polegać będzie na: 1. Wymianie pokrycia dachu z ceramicznego na blachę dachówkową, 2. Remont pomieszczeń mieszkalnych i klatki schodowej, 3. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 4. Montaż dwóch kotłów na paliwo stałe (niezależne dla każdego mieszkania), 5. Montaż kominów spalinowo-wentylacyjnych z pomieszczenia kotłowni w piwnicy budynku ponad dach, 6. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, 7. Wymiana instalacji elektrycznej, 8. Wymiana instalacji odgromowej, 9. Naprawa tynków elewacji obiektu, 10. Ułożenie izolacji poziomej fundamentu i pionowej przeciwwilgociowej w części ścian zewnętrznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 7 500,00 PLN, słownie: siedem tysięcy pięćset złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki ogólne określone w art, 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówiń publicznych. Ocena spełniania warunków zostanie przeprowadzona w myśl zasady spełnia- nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć: 1. Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2006r nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zamianami) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - każdy podmiot dołącza do oferty własny dokument), 3. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (komsorcjum), potwierdzone notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/lubin

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Lubin; ul. Spółdzielcza 18; 59-300 Lubin; w sekretariacie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Lubin; ul. Spółdzielcza 18; 59-300 Lubin; w sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.