To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-17
Radom: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: Wykonanie podjazdu (pochylni) dla osób niepełnosprawnych oraz docieplenie narożników ścian budynku wraz z malowaniem Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Rodziny Ziętalów 13 w Radomiu.
Numer ogłoszenia: 116236 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59112 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Rodziny Ziętalów 13, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3404220, faks 48 3404220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja pomocy społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: Wykonanie podjazdu (pochylni) dla osób niepełnosprawnych oraz docieplenie narożników ścian budynku wraz z malowaniem Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Rodziny Ziętalów 13 w Radomiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór nad wykonaniem zadań pod nazwą.: Zadanie I o nazwie Wykonanie podjazdu (pochylni) dla osób niepełnosprawnych o konstrukcji stalowej. Zadanie II o nazwie Docieplenie narożników /północnych/ ścian budynku wraz z malowaniem. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim obejmuje w szczególności: 1) w zakresie zadania I Wykonanie podjazdu (pochylni) dla osób niepełnosprawnych o konstrukcji stalowej: a)wykonanie robót ziemnych oraz fundamentów - ok. 24,5 m3 b)wykonanie podkładów betonowych na podłożu gruntowym - ok. 0,55 m3 c)wykonanie izolacji przeciwwilgociowej dwiema warstwami papy na lepiku na gorąco ław fundamentowych betonowych - ok. 0,5 m2 d)wykonanie stóp fundamentowych betonowych - ok. 1,65 m3 e)wykonanie dwóch warstw izolacji przeciwwilgociowej bitumicznej pionowej na zimno z roztworu asfaltu - jedna warstwa ok. 13,2 m2 razem ok. 26,4 m2 f)wykonanie dwóch warstw izolacji przeciwwilgociowej bitumicznej poziomej na zimno z roztworu asfaltu - ok. 5,5 m2 g)przygotowanie i montaż marek stalowych - ok. 0,02 t h)zasypanie wykopów ze skarpami z przerzutem na odległość do 3 m - ok. 24,5 m3 i)rozebranie balustrad z kształtowników stalowych w poziomie I kondygnacji - ok. 1,44 m j)wykonanie konstrukcji stalowej podjazdu (pomostu stalowego) - ok. 1,17 t k)wykonanie poręczy podjazdu - ok. 0,72 t l)wykonanie pokrycia pomostów z płyt ażurowych - ok. 1,33 t m)dostarczenie kształtowników stalowych ocynkowanych konstrukcji podjazdu - ok. 1,89 t n)dostarczenie krat pomostowych ocynkowanych typ KPS o oczku 30x32 mm z płaskownika 30 x 2 mm - 46,51 m2 o)wykonanie dojścia do podjazdu - wykonanie koryta o głębokości 10 cm, zagęszczenie podłoża, wykonanie podsypki cementowo-piaskowej, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 6 cm - ok. 2,25 m2 p)ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej - ok.4,50 m2 2) w zakresie zadania II Docieplenie narożników (północnych) ścian budynku wraz z malowaniem: a)rozbiórka izolacji cieplnej ze styropianu - ok. 5,76 m3 b)wywiezienie gruzu - ok. 5,76 m3 c)przygotowanie starego podłoża metodą lekką-mokrą - czyszczenie mechaniczne i zmycie - ok. 48 m2 d)docieplenie ścian z cegły płytami styropianowymi grubości 12 cm przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacji z gotowej suchej mieszanki akrylowej - ok. 48 m2 e)docieplenie ścian z cegły płytami styropianowymi przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacji z gotowej suchej mieszanki akrylowej - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym - ok. 16 m f)użycie rusztowań ramowych warszawskich jednokolumnowych o wysokości do 10 m Nadzór obejmuje wykonanie pełnego zakresu czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623), a w szczególności: 1)Stały nadzór nad realizacją robót budowlanych (obowiązkowy pobyt inspektora nadzoru na budowie w celu kontroli postępu i jakości robót - minimum dwa dni w tygodniu na każdym zadaniu) zgodny z przyjętym harmonogramem robót. 2)Kontrolowanie rozliczeń finansowych budowy, w tym sprawdzanie faktur wykonawcy i dokumentów załączonych do rozliczenia robót. 3)Przygotowanie danych do wystawienia not OT i danych do sprawozdań GUS. 4)Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do projektu sygnalizowanych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień. 5)Dokonywanie czynności odbioru końcowego zadań lub odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą robót, dokonywanie odbioru w związku z upływem okresu rękojmi za wady i w związku z upływem gwarancji jakości. W ramach tych czynności sprawujący nadzór zobowiązuje się do: a)potwierdzenia gotowości do odbioru, b)dokonania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od wykonawcy robót oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi, c)przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru i badań niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwolenie na użytkowanie oraz dokumentacji powykonawczej. 6)Nadzorowanie usuwania ewentualnych wad i niedoróbek stwierdzonych przy odbiorze oraz w ramach gwarancji i rękojmi. 7)Zapewnienie ciągłości nadzoru bez względu na urlop wypoczynkowy, chorobę i inne okoliczności losowe dotyczące osób/osoby sprawujących/sprawującej nadzór inwestorski. 8)Wypełnienie dodatkowych obowiązków związanych z realizacją inwestycji (np. przerwanie robót, inwentaryzacja itp.), które nie zostały ujęte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a są konieczne do należytego wykonania lub zakończenia zamówienia. Po zakończeniu robót budowlanych do obowiązku Inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało: a)finalizacja zadań wynikających z zakończenia budowy, b)dokonywanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek, c)odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad i usterek, d)współpraca z Zamawiającym dotycząca negocjacji w sprawie roszczeń i sporów, e)udział w przeglądach i odbiorach pogwarancyjnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Modernizacja i doposażenie radomskich domów pomocy społecznej i towarzyszącej im infrastruktury pomocniczej współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Priorytet VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego Działanie 7.3 Infrastruktura służąca pomocy Społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Andrzej Sikora Usługi Specjalistyczne, ulica Lazurowa 38, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1707,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1750,00
Oferta z najniższą ceną: 1750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4450,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium
- Zakup i dostawa aktualizacji licencji oprogramowania dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - dla zadania nr 1, 2 i 3
- Sukcesywne przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków osobom uprawnionym na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Radomia.
- zakup i dostawę sprzętu i wyposażenia w zakresie OLiOC w powiecie radomskim - ETAP I -2025"
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2026 r.
- Usługi społeczne - Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) garnizonu mazowieckiego
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych elektrycznych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





