Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-11
Łódź: DOSTAWA I MONTAŻ KOMPLETNEGO SYSTEMU KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH
Numer ogłoszenia: 116206 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Dojazdowa 5/7, 91-503 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6598799, fax 042 6598799.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ KOMPLETNEGO SYSTEMU KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż kompletnego systemu kolektorów słonecznych oraz wykonanie robót budowlanych związanych montażem instalacji oraz adaptacją dotychczasowego pomieszczenia kotłowni (wymiennikowni) w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Dojazdowej 5/7 w Łodzi. Zakres rzeczowy robót : 1. Montaż konstrukcji pod kolektory. 2. Prace remontowe w wymiennikowni. 3. Prace budowlane w zakresie instalacji elektrycznych. 4. Prace demontażowe. 5. Instalacja solarna; a. roboty montażowo-instalacyjne, b. roboty antykorozyjne, c. roboty izolacyjne, d. roboty towarzyszące. Szczegółowy zakres prac i wykaz materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia został określony w dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ oraz w przedmiarach robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 40.41.10.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła Kod CPV wg słownika 2008: 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium w wysokości 4000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-3 i niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy. 1) Zamawiający uzna warunek zawarty w art. 22 ust. 1 pkt 2) za spełniony w odniesieniu do wykonawców którzy: - dysponują pracownikami, którzy zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (j. t. Dz. U. z 2003r, Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) mogą pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, w następujących specjalnościach, zgodnie z charakterem realizowanych robót budowlanych: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, c) instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych 2) Zamawiający uzna warunek zawarty w art. 22 ust. 1 pkt 3) za spełniony w odniesieniu do wykonawców którzy: -posiadają środki finansowe lub zdolność kredytowa nie mniejszą niż 75% wartości oferty (brutto). Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Zamawiający wymaga, aby oferent wykonujący zamówienie w części finansowanej przez EkoFundusz (tj. 160 297 zł netto) korzystał z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i(lub) krajów Unii Europejskiej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 Ustawy według Załącznika Nr 2 do SIWZ, 2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika Nr 3 do SIWZ, 3. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (tj. właściwych uprawnień ww. pracowników i stosownych aktualnych zaświadczeń o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego). 3) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następującego dokumentu: 1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/dps_lodz_dojazdowa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź, ul. Dojazdowa 5/7.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Łódź, ul. Dojazdowa 5/7, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W powyższym postępowaniu oświadczenia, wnioski oraz wszelkie zawiadomienia Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- KCOR/ZP/2/2025 - Zestaw serwerów usług LAN i WAN, macierzy dysków oraz napędu taśmowego - 1 szt.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego III
- Prace konserwatorsko - budowlane najniższej kondygnacji pałacu w Lisowicach oraz rewaloryzacja części parku podworskiego i renowacja kaplicy na skarpie
- Dostawa samochodów dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- "Prace adaptacyjne w ZSPM w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Studio mody" - II
- "Prace adaptacyjne w ZSPM w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Manufaktura stylu" - II
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace adaptacyjne w ZSPM w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Manufaktura stylu" - II
- "Prace adaptacyjne w ZSPM w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Studio mody" - II
- "Modernizacja Poradni Wielospecjalistycznych wraz z dostawą sprzętu medycznego i niemedycznego"
- BZP.271.101.2025 Wykonanie robót (...) : "Wykonanie remontu schodów, założenie siatek zabezpieczających oraz wymiana drzwi w budynku położonym przy ul. Kazimierza Wielkiego 4 w Nowym Sączu".
- Remont budynku z przeznaczeniem na magazyn OL i OC we wsi Woźniaków gm. Kutno
- Kompleksowa modernizacja stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Wałbrzychu wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





