eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wymiana podłóg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-03

POZYCJA 11617

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wymiana podłóg

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe, do kontaktów: Lidia Voinea - Dubert, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8137164, fax 022 8100035, e-mail: dzp@pragapld.waw.pl, www.pragapld.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana podłóg. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: wymiana podłóg w Przedszkolu Nr 198 przy ul. Bartosika 5. Zakres prac obejmuje wyminę podłóg z klepki dębowej - 183,51 m2, posadzki z wykładziny rulonowej PCV - 251,70 m2 wraz z reperacją podłoża, warstwą wyrównawczą i oblistwowaniem, cyklinowanie i pastowanie parkietów - 20,00 m2 Prace wykonywane w czynnej placówce. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 tys. EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 70;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 1.000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w SIWZ. Dokumenty wymagane w postępowaniu: aktualny odpis z włąściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy, aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, wykaz co najmniej 3 wykonanych w przeciągu ostatnich pięciu latach robót o profilu i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia udokumentowanych referencjami, wykaz osób do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wykaz podwykonawców, informacja banku, potwierdzenie wniesienia wadium, parafowany wzór umowy, pisemna gwarancja na przedmiot zamówienia z określeniem: okresu gwarancji (nie krótszy niż 12 miesięcy), ogólnych warunków udzielenia gwarancji oraz termin przystąpienia do usuwania wad od chwili ich ujawnienia, oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia przy zawieraniu umowy polisy OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na zakres przedmiotu umowy na cały czas trwania umowy, kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 25.04.2006, cena - 30.0 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.04.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.04.2006, godzina 12:00, sala 305.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.