To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-06-02
Lądek-Zdrój: Dostawa Urządzeń Komputerowych i tonerów. postępowanie Nr 7 PN 08
Numer ogłoszenia: 116176 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 96849 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowy-Rehabilitacyjny SP ZOZ, pl. Mariański, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117219, fax 074 8117227.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Urządzeń Komputerowych i tonerów. postępowanie Nr 7 PN 08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa urządzeń komputerowych i tonerów wyszczególnionych w załączniku nr 3.1 do 3.4 z podziałem na cztery zadania. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do ,siedziby Zamawiającego własnym transportem i na koszt Wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 54580 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zestawy komputerowe, drukarki, monitory..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ESKOM E. I S. NIKLEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ESKOM E. I S. NIKLEWICZ SPÓŁKA JAWNA
- ESKOM E. i S. Niklewicz Sp. J., ul. Zimna 2 lok. 24, 00-138 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 34 758.00
- Oferta z najniższą ceną: 34 758.00 / oferta z najwyższą ceną: 34 758.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: SERWER.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ESKOM E. I S. NIKLEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ESKOM E. I S. NIKLEWICZ SPÓŁKA JAWNA
- ESKOM E. i S. Niklewicz Sp. J., ul. Zimna 2 lok. 24, 00-138 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7 073.00
- Oferta z najniższą ceną: 7 073.00 / oferta z najwyższą ceną: 7 073.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Oprogramowanie, akcesoria i podzespoły komputerowe, inne urządzenia.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Unieważniono art. 93 ust 1. pkt. 1 ( brak ofert ), xx, 00-000 xx, kraj/woj. brak.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 0
- Oferta z najniższą ceną: 0 / oferta z najwyższą ceną: 0
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Tonery, tusze, głowice drukujace..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P. W. GRIM Marcin ILSKI, ul. Lotnicza 15D/15, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3 469,70
- Oferta z najniższą ceną: 3 469,70 / oferta z najwyższą ceną: 7 610.24
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje w ramach systemu kształcenia ogólnego w Powiecie Łukowskim"
- Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej oraz wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
- Dostawę sprzętu i oprogramowania w ramach projektu: "Cyberbezpieczny Powiat Świdwiński"
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Zakup i dostawa sprzętu TIK, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół w ramach projektu "Pociąg do wysokiej jakości edukacji w Gminie Pełczyce"
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.