eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1670 O i Nr 1659 O w miejscowości Kamiennik oraz w ciągu drogi powiatowej Nr 1661 O w miejscowości Cieszanowice Znak sprawy TN.343.30.2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-10

Nysa: Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1670 O i Nr 1659 O w miejscowości Kamiennik oraz w ciągu drogi powiatowej Nr 1661 O w miejscowości Cieszanowice Znak sprawy TN.343.30.2016
Numer ogłoszenia: 116142 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie , ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. (077) 4482408, faks (077) 4482408.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.nysa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1670 O i Nr 1659 O w miejscowości Kamiennik oraz w ciągu drogi powiatowej Nr 1661 O w miejscowości Cieszanowice Znak sprawy TN.343.30.2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1670 O w miejscowości Kamiennik na długości 110 m.Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1659 o w miejscowości Kamiennik na długości 39 m.Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1661 O w miejscowości Cieszanowice na długości 205 m. Zakres robót : Remont chodnika wciągu drogi powiatowej Nr 1670 O w miejscowości Kamiennik Roboty ziemne 1) Ręczne ścinanie i karczowanie zagajników gęstych w ilości 0,023 ha, 2) Koryta gł. 30 cm wykonywane w gruntach kat. II- IV na poszerzeniach jezdni lub chodników na powierzchni 203,90 m2, 3) Koryta gł. 20 cm wykonywane w gruntach kat. II- IV na poszerzeniach jezdni lub chodników na powierzchni 87,00 m2, 4) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. I-III w ziemi uprzednio zmag. w hałdach z transportem urobku na odl. 1km sam. samowyładowczymi w ilości 78,570 m3 5) Dodatek za każdy rozpoczęty 1km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej ( kat. gruntu I- IV) ponad 1km dodatek za dalsze 2 km - krotność= 2 w ilości 78,570 m3, 6) Rowki pod krawężniki i lawy krawężnikowe o wymiarach 30x30 cm w gruncie kat. III- IV na długości 110,0 m, 7) Rowki pod krawężniki i lawy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat. III- IV na długości 100,0 m , Krawężniki i obrzeża 8) Ława pod krawężniki betonowa z oporem dla krawężników w ilości 7,065 m3, 9) Ława pod krawężniki betonowa z oporem dla obrzeży w ilości 3,30 m3, 10) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem na długości 110,0 m, 11) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm bez ław na podsypce piaskowej ( na zjazdach i parkingu przewidzieć krawężniki najazdowe) na długości 110,00 m, 12) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm bez ław na podsypce piaskowej - krawężniki na zjazdach na połączeniu z posesją) na długości 10,00 m, 13) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm bez ław na podsypce piaskowej ( przy chodniku) na długości 37,00 m, Podbudowa i chodniki 14) Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm - mieszanka kruszyw łamanych 0-31,5 mm ( miejsca postojowe) na powierzchni 81,40 m2, 15) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - miejsca postojowe na powierzchni 81,40 m2, 16) Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm - mieszanka kruszyw łamanych 0-31,5 mm 9zjazdy) na powierzchni 61,60 m2 17) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - zjazdy - kostka kolorowa na powierzchni 61,60 m2, 18) Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm - mieszanka kruszyw łamanych 0-31,5 mm na powierzchni 142,50 m2, 19) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (kostka szara) na powierzchni 142,50 m2, Poszerzenie jezdni 20) Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5cm na długości 110,0 m, 21) Koryta gł. 30 cm wykonywane w gruntach kat. II- IV na poszerzeniach jezdni lub chodników na powierzchni 24,00 m2, 22) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. I-III w ziemi uprzednio zmag. w hałdach z transp. urobku na odl. 1km sam. samowyładowczymi w ilości 7,20 m3, 23) Dodatek za każdy rozpoczęty 1km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej ( kat. gruntu I- IV) ponad 1 km dodatek za dalsze 2 km - krotność = 2 w ilości 7,20 m3, 24) Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 25 cm ( mieszanka kruszyw łamanych) na powierzchni 24,00 m2, 25) Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem na powierzchni 33,00 m2, 26) Nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 5cm (warstwa ścieralna) - beton asfaltowy - nawierzchnia na poszerzeniu - krotność= 1,25 na powierzchni 33,00 m2, Odwodnienie 27) Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15 cm analogia rozebranie koryta betonowego w ilości 0,24 m3, 28) Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gr. kat. III w ilości 5,12 m3, 29) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm (wraz z włączeniem do istniejącej studni) na długości 6,0 m, 30) Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu w ilości 2szt., 31) Zasypanie wykopów, fund. podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszcz. mechanicznym ubijakami ( gr. warstwy w stanie luźnym 25 cm) - kat. gr. III- IV należy doliczyć materiał zagęszczalny w ilości 4,539 m3, 32) Pokrywy nastudzienne żelbetowe o śr. 1000 mm w ilości 2szt., 33) Włazy kanałowe żeliwne okrągłe typu ciężkiego w ilości 2 szt., Chodnik droga powiatowa Nr 1659 O w miejscowości Kamiennik ulica 1-go Maja 34) Rozebranie nawierzchni z klinkieru drogowego na podsypce piaskowej analogia kostka brukowa betonowa na powierzchni 52,50 m2, 35) Rozebranie obrzeży 8x30 cm na podsypce piaskowej na długości 39,00 m, 36) Rozebranie ław pod krawężniki z betonu w ilości 1,17 m3, 37) Umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi (umocnienie skarpy) na powierzchni 11,40 m2, 38) Rowki pod krawężniki i lawy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat. III- IV na długości 39,00 m, 39) Ława pod krawężniki betonowa z oporem w ilości 1,17 m3, 40) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem na długości 39,00 m, 41) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II- IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (dotyczy chodnika) na powierzchni 52,50 m2, 42) Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 4cm - krotność= 0,5 na powierzchni 52,50 m2, 43) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 6cm na podsypce piaskowej, kostka z odzysku na powierzchni 52,50 m2, 44) Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm, humusowanie skarp z obsianiem, dodatek za każdy dalszy 1cm humusu - krotność = 5 na powierzchni 8,00 m2, 45) Załadowanie gruzu koparko- ładowarką przy obsłudze na zmianę roboczą przez 3 samochody samowyładowcze w ilości 2,106 m3, 46) Pokrywy nastudzienne żelbetowe o śr. 1000 mm w ilości 1 szt., 47) Włazy kanałowe żeliwne okrągłe typu ciężkiego w ilości 1 szt., Chodnik w ciągu drogi powiatowej Nr 1661 O w miejscowości Cieszanowice Roboty ziemne 1) Koryta gł. 20 cm wykonywane w gruntach kat. II- IV na poszerzeniach jezdni lub chodników na powierzchni 274,45 m2, 2) Koryta gł. 30 cm wykonywane w gruntach kat. II- IV na poszerzeniach jezdni lub chodników (zjazdy) na powierzchni 62,325 m2, 3) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. I-III w ziemi uprzednio zmag. w hałdach z transp. urobku na odl. 1km sam. samowyładowczymi w ilości 73,588 m3, 4) Dodatek za każdy rozpoczęty 1km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej ( kat. gruntu I- IV) ponad 1km dodatek za dalsze 2 km - krotność= 2 w ilości 73,588 m3, 5) Rowki pod krawężniki i lawy krawężnikowe o wymiarach 30x30 cm w gruncie kat. III- IV na długości 205,00 m, 6) Rowki pod krawężniki i lawy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat. III- IV (obrzeża) na długości 164,90 m, Krawężniki i obrzeża 7) Ława pod krawężniki betonowa z oporem dla krawężników w ilości 10,260 m3, 8) Ława pod krawężniki betonowa z oporem dla obrzeży w ilości 4,947 m3, 9) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem na długości 164,90 m, 10) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm bez ław na podsypce piaskowej (zjazdach przewidzieć krawężniki najazdowe) na długości 205,00 m, 11) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm bez ław na podsypce piaskowej - krawężniki na zjazdach na połączeniu z posesją na długości 23,00 m, Podbudowa i chodniki 12) Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm - mieszanka kruszyw łamanych 0-31,5 mm 9 zjazdy0 na powierzchni 62,325 m2, 13) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - zjazdy - kostka kolorowa na powierzchni 62,325 m2, 14) Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm - mieszanka kruszyw łamanych 0-31,5 mm na powierzchni 274,45 m2, 15) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem na powierzchni 274,45 m2, Poszerzenie jezdni 16) Roboty remontowe - cięcie piła nawierzchni bitumicznych na gł. Do 5cm na długości 205,00 m, 17) Koryta gł. 30 cm wykonywane w gruntach kat. II- IV na poszerzeniach jezdni lub chodników na powierzchni 61,50 m2, 18) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. I-III w ziemi uprzednio zmag. w hałdach z transportem urobku na odległość 1km samochodami samowyładowczymi w ilości 18,45 m3, 19) Dodatek za każdy rozpoczęty 1km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej ( kat. gruntu I- IV) ponad 1km dodatek za dalsze 2 km - krotność= 2 w ilości 18,45 m3, 20) Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 25 cm ( mieszanka kruszyw łamanych) na powierzchni 24,00 m2, 21) Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem na powierzchni 61,50 m2, 22) Nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 5cm ( warstwa ścieralna) nawierzchnia na poszerzeniu - krotność= 1,25 na powierzchni 61,50 m2. oraz inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót, 2) Specyfikacja techniczna, wykonania i odbioru robót budowlanych w części budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do: 1) Zachowania przepisów BHP, 2) Wykonawca we własnym zakresie opracuje projekt organizacji ruchu, otrzyma jego zatwierdzenie oraz zgłosi odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, 3) Wykonawca opracuje harmonogram robót, 4) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie budowy odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( art. 17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz.U. Nr 62 poz.628 z póź. zmianami), 5) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny, 6) Przed przystąpieniem do prac związanych z remontem ww chodników Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem, Uwaga 1) Błąd w kosztorysie ofertowym polegający na nieujęciu danej pozycji przedmiaru ( w tym także polegający na wprowadzeniu ewentualnymi zmianami i wyjaśnieniami treści do SIWZ), nie stanowi błędu, który można poprawić na podstawie art. 87 ust.2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Błąd taki będzie stanowił o niezgodności treści oferty z treścią SIWZ, a oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 - treść oferty nie odpowiada treści SIWZ. Wizja w terenie: Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej będzie możliwe, po uprzednim pisemnym lub telefonicznym (tel./fax +48 77 44 82 408) lub e-mailowym (zdpnysa@poczta.onet.pl) po ustaleniu z pracownikiem Zamawiającego. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej: - jednego zadania polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie chodnika i wartości zadania nie mniejszej niż 100 000 PLN. Ocena spełniania warunku, nastąpi na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten ostanie spełniony jeżeli Wykonawca składający ofertę wykaże, że dysponuje do wykonania zamówienia publicznego osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach określonych w poniższej tabeli, legitymujących się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone. Tabela. Lp.Stanowisko Wymagana liczba osób Doświadczenie i uprawnienia min. ( w latach) 3 lata i praca na stanowisku kierownika robót lub budowy na co najmniej jednym zadaniu j/w w pkt. 5.2.2. Podać nazwę zadania i inwestora, Uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie 1.Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - min. 3 lata od uzyskania uprawnień i doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub robót na co najmniej jednym zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub remoncie chodnika(podać wykaz robót) ilość osób 1 Kandydata na stanowisko wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu powierzonych czynności z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami Wykonawca przedstawi zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz oraz oświadczy, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia. Ocena spełniania warunku, nastąpi na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 1 00 000 PLN. Uwaga: Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane powyżej Wykonawca przeliczy: - dla ubezpieczenia - wg średniego kursu NBP na 7 dni przed terminem składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oferta, kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z ar.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, pod warunkiem przeprowadzenia jej zgodnie z poniższymi zapisami. 1/ Zmiany mogą być zainicjowane poprzez złożenie pisemnego wniosku. Może to być: - wniosek Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany, - wniosek Zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycje zmiany, - wniosek Wykonawcy, Wniosek musi zawierać: - opis zmiany, - uzasadnienie zmiany, - koszt zmiany oraz wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, - czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy, Uzasadnienie zmiany powinno zawierać opis korzyści z tytułu dokonania zmiany dla Zamawiającego np. w zakresie terminu lub kosztów (budowy lub eksploatacji) lub poprawy parametrów technicznych sprawnościowych oraz opis skutków zmian. 2/ Zmiany mogą obejmować: - zmiany ilości każdej pracy objętej umową, - zmianę jakości i innych cech charakterystycznych którejkolwiek części pracy, - zmianę poziomu, pozycji czy też wymiarów którejkolwiek części robót, - rezygnacja z jakiejkolwiek pracy (jednak bez prawa zlecenia jej osobom trzecim), - zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót, - zmiany nr konta bankowego, 3/ Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: - przekazania terenu budowy, -przekazania dokumentów budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych dokumentów wymaganych przepisami do których Zamawiający był zobowiązany, - przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji, - zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosku o dokonanie prób dodatkowych, -zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie, - jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się opisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, 4/ Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: - zawieszenia robót przez Zamawiającego, - wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, - szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, - zmiany dokumentacji projektowej dokonanych na wniosek Zamawiającego (lub Wykonawcy), - siły wyższej, Utrata prawa do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli oraz w zakresie, w jakim uchybienie do Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu przez Wykonawcę. 5/ Sposób obliczenia zmiany wynagrodzenia Podstawę sporządzenia kosztorysu na roboty wynikające ze zmiany dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi: - dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - kosztorys ofertowy w części cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzania kosztorysu ofertowego, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów, zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót, - kalkulacja szczegółowa w oparciu o uzgodnione z Zamawiającym publikacje jednostkowych nakładów rzeczowych (kalkulacja uproszczona sporządzona w oparciu o uzgodniony z Zamawiającym publikator cen jednostkowych robót budowlanych. Utrata prawa do zmiany wynagrodzenia. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnej zmiany wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie, w jakim uchybienie do Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu przez Wykonawcę. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są we wzorze umowy załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wzór umowy określający warunki, na jakich Zamawiający wymaga od Wykonawców zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego określa załącznik nr 7 do siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.nysa.pl lub http://spnysa.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Nyski - Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie w likwidacji , 48-300 Nysa ul.Słowiańska 17 pokój nr 5 II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2016 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie w likwidacji, 48-300 Nysa ul.Słowiańska 17 pokój nr 3 II piętro sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.