eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętoszów › OCZYSZCZANIA LEŚNYCH TERENÓW POLIGONOWYCH W NADLEŚNICTWIE ŚWIĘTOSZÓW ZE ŚMIECI, GRUZU ORAZ PRZEDMIOTÓW NIEBEZPIECZNYCH POCHOZENIA WOJSKOWEGO



Ogłoszenie z dnia 2007-07-10

Świętoszów: OCZYSZCZANIA LEŚNYCH TERENÓW POLIGONOWYCH W NADLEŚNICTWIE ŚWIĘTOSZÓW ZE ŚMIECI, GRUZU ORAZ PRZEDMIOTÓW NIEBEZPIECZNYCH POCHOZENIA WOJSKOWEGO
Numer ogłoszenia: 116027 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świętoszów, ul. Brzozowa 17, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 075 7311259, fax 068 3772285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wroclaw.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCZYSZCZANIA LEŚNYCH TERENÓW POLIGONOWYCH W NADLEŚNICTWIE ŚWIĘTOSZÓW ZE ŚMIECI, GRUZU ORAZ PRZEDMIOTÓW NIEBEZPIECZNYCH POCHOZENIA WOJSKOWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie wybranych powierzchni leśnych na terenach poligonowych, będących w zarządzie Lasów Państwowych Nadleśnictwa Świętoszów. W zależności od ich aktualnego stanu i potrzeb gospodarki leśnej obowiązkowy zakres robót jest różny dla poszczególnych grup powierzchni do oczyszczenia i polega na : Grupa A: Powierzchnie leśne do rozminowania; (tj. oczyszczenia z przedmiotów niebezpiecznych pochodzenia wojskowego typu niewypały, niewybuchy, amunicja itp.) Planowana ilość jednostek do wykonania - ok. 87 ha : - wykrycie wszystkich materiałów niebezpiecznych pochodzenia wojskowego do głębokości 1m, - wydobycie ich z gleby, - likwidacja wszystkich podjętych w terenie przedmiotów niebezpiecznych, poprzez przetransportowanie ich w uzgodnione z Zamawiającym miejsce i wysadzenie, - bieżące oznaczenie oczyszczanych powierzchni w trakcie prac, - powykonawcze, czytelne oznakowanie wszystkich granic widocznymi palikami, - przywrócenie oczyszczonych powierzchni do stanu pierwotnego poprzez zasypanie wykopów (wyrównanie pow. gleby) oraz uprzątnięcie i wywiezienie wydobytego złomu, gruzu, śmieci itp. Ostateczna ilość ha do rozminowania zostanie określona w zawartej umowie i będzie uzależniona od możliwości finansowych zamawiającego (po rozstrzygnięciu przetargu, w oparciu o stawkę jednostkową za 1ha dla tej grupy z najkorzystniejszej oferty). Grupa B: 2 powierzchnie leśne, wcześniej rozminowane, do powierzchniowego oczyszczenia z gruzu budowlanego i odpadów rozbiórkowych oraz śmieci i odpadów pochodzenia komunalnego. Planowana ilość jednostek do wykonania = 2,97 ha : - pierwsza tura oczyszczania; zbieranie ( mechaniczne lub ręczne) zalegających na powierzchni gleby grupowych i pojedynczych śmieci. Dla gruzu przyjmuje się, że uprzątnięciu podlegają elementy wielkości ponad 10 cm średnicy lub krawędzi. - druga tura oczyszczania; zbieranie wynikowe jw, po wykonaniu przez Zamawiającego mechanicznego przygotowania gleby w postaci orki pasów pługiem leśnym. Orka ta nastąpi niezwłocznie po zgłoszeniu przez Wykonawcę wykonania pierwszej tury, - załadunek i wywóz w celu utylizacji, - bieżące i powykonawcze oznaczenie oczyszczanych powierzchni w trakcie prac. Grupa C: 1 powierzchnia uprawy leśnej do rozminowania, oraz do uprzątnięcia zalegającego na niej grupowo gruzu. (Gruz w postaci luźnej oraz wbudowanej, jako pozostałość po kilkudziesięciu drobnych, murowanych obiektach wojskowych). Łączna, szacunkowa kubatura gruzu do uprzątnięcia wynosi ok. 350 m3, jednocześnie planowana ilość jednostek do rozminowania = 12,24 ha : - rozminowanie całej powierzchni - obowiązują zasady jak w opisie z pkt. A, - jednorazowe oczyszczenie powierzchni z całości gruzu o granulacji powyżej 10 cm, poprzez jego wydobycie do głębokości 0,5 m od poziomu, - ewentualne rozdrabnianie większych bloków, - zebranie z powierzchni, załadunek i wywóz w celu utylizacji, - wyrównanie powstałych nasypów i wykopów, - wycięcie i uprzątnięcie uszkodzonych drzew i krzewów w trakcie prac i transportu, przy zachowaniu zasady minimalizacji szkód w uprawie i uzgadniania na gruncie szlaków poruszania się sprzętu. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania przez Wykonawcę maszyn kruszących do gruzu i podejmuje się wskazać miejsca w promieniu1 km, w celu jego nieodpłatnego przejęcia na swój teren i stan. Taki gruz winien być rozdrobniony do granulacji średnio ok.10 cm i oczyszczony z metali, śmieci i zanieczyszczeń bitumicznych. Powierzchnie/działki objęte niniejszym zamówieniem położone są na terenie powiatu bolesławieckiego, w granicach obrębu leśnego Świętoszów (L-ctwa: Rudawca, Strachów) i obrębu leśnego Ławszowa (L-ctwa: Nowoszów, Ławszowa, Głębokie). Szczegółowy wykaz w rozbiciu na powierzchnie grup A, B, C z oznaczeniem na mapkach w skali 1:5000 zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Obszar ten stanowi teren byłego pola roboczego poligonu wykorzystywanego przez armię Federacji Rosyjskiej, jak również aktualnie figurującego, jako poligon wojskowy. Prace objęte niniejszym zamówieniem muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami BHP i p-poż, nie mogą też powodować uszkodzenia drzew stojących. Jeżeli zajdzie konieczność wycięcia drzewa lub grupy drzew, należy to bezwzględnie uzgodnić i uzyskać zgodę Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: A. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 8 000,00 PLN, słownie: osiem tysięcy złotych. B.Wadium może być wniesione w następujących formach : - pieniądzu, wniesionym na następujący rachunek bankowy zamawiającego nr : PKO Bank Polski S.A. O/Żagań 37 1020 5460 0000 5002 0003 7192 - poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Brak powyższej klauzuli spowoduje uznanie przez Zamawiającego w/w poręczenia za nieważne. C. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia : 27 lipca 2007 do godz. 8,00 1. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek za datę wpłaty przyjmuje się uznanie kwoty na rachunku zamawiającego. 2. Oryginały poręczeń i gwarancji należy zdeponować w kasie Nadleśnictwa. Kopię dokumentu z potwierdzeniem depozytu należy włączyć do oferty. 3. Oferta zabezpieczona inną , niż w/w formą wadium zostanie odrzucona . 4. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 pzp..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający następujące warunki : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej niniejszym zadaniem działalności i czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( w szczególności w zakresie nabywania, przechowywania, używania i transportu amunicji i materiałów wybuchowych). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania zadania, zdefiniowanego w dz. III. SIWZ, na kwotę min. 300 tys. zł., w okresie realizacji zadania. Ważność polisy nie może wygasnąć przed upływem terminu gwarancji określonej w pkt. 6. 6. Udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace. 7. W ciągu ostatnich trzech lat (do dnia ogłoszenia przetargu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonali samodzielnie przynajmniej 2 podobne zamówienia z grupy A (na terenach poligonowych), każde o powierzchni minimum 80 ha. Prace te muszą zostać potwierdzone stosownymi dokumentami mówiącymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Łączna wartość wykonanych zadań nie może być niższa niż 300 000zł. 8. Przeprowadzą wizję lokalną miejsca robót wskazanego przez Zamawiającego. Wizja lokalna musi zostać przeprowadzona w obecności przedstawiciela Zamawiającego i udokumentowana wpisem do stosownego rejestru znajdującego się w Nadleśnictwie (uprzedni kontakt tel.- numery podane są w dz. IX SIWZ). 9. Wniosą wadium w formie, terminie i wysokości określonych w niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 10. Akceptują warunki umowy stanowiącej załącznik do SIWZ . 11. Akceptują warunki przetargu określone w SIWZ. 12. Nabędą SIWZ w sposób określony w ogłoszeniu o przetargu. - Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach potwierdzających warunki wyszczególnione w dz. VI niniejszej SIWZ. - Nie spełnienie chociażby jednego warunku z wyżej wymienionych skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy i zarazem odrzuceniem jego oferty. - Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. B. Zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy ustawy dotyczące wykonawców. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Uczestnicy konsorcjum zwani dalej wykonawcami wspólnymi, każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 Pzp, a także muszą spełniać łącznie warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Pzp; 2) Umowa konsorcjum winna obejmować wspólną realizację przez strony przedsięwzięć gospodarczych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania, 3) Umowa winna być zawarta nie później niż w dniu złożenia oferty wspólnej, 4) Uczestnik konsorcjum, pod rygorem odrzucenia oferty jego i oferty konsorcjum, nie może złożyć samodzielnie odrębnej oferty w przedmiotowym postępowaniu (art. 82 ust. 1 Pzp), 5) Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron (wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców), 6) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, 7) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum, 8) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). C. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1. Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 4. Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny. 6. W terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. 7. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, wyszczególnionych w poprzednim dz. VI SIWZ od 1- 12, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty albo poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich kserokopie. (W celu sprawdzenia danych Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli złożonych kserokopii z oryginałami): 1. Wypełniony formularz ofertowy na załączonym druku (załącznik Nr 2 do SIWZ). 2. Dane podstawowe o oferencie (załącznik Nr 3 do SIWZ). 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają takich wpisów, w zakresie objętym tym zamówieniem (klasyfikacja PKD), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 5. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym a w szczególności: - Dokument wydany przez właściwego Wojewodę pozwalający na nabywanie , przechowywanie i używanie materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego , w celu wykonywania działalności gospodarczej , - Decyzję właściwego Ministra na przemieszczanie materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego , - Świadectwo dopuszczenia pojazdów do przewozu towarów niebezpiecznych (ADR) . W/w dokumenty muszą posiadać ważność minimum do końca planowanego zakończenia zadania, z zastrzeżeniem terminu wymienionego w dz. V.SIWZ i w powiązaniu z zaplanowanym harmonogramem. 6. Wykaz pracowników w dyspozycji ; / nie mniej niż 15 osób/, z uprawnieniami wynikającymi z Ustawy z dn. 21.06.2002 o materiałach wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego (Dz.U. nr 117 z 2002 r) , którzy będą wykonywać bądź nadzorować zamówienie. Wyszczególnić należy zakres wykonywanych przez nich czynności, wraz z uprawnieniami i kwalifikacjami a także posiadanym przez w/w osoby doświadczeniem w wykonywaniu podobnych zamówień, z uwzględnieniem poligonów wojskowych (ze względu na specyfikę występujących środków) wg wzoru w zał. Nr 5 do SIWZ. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uznaje w/w zaświadczenie za kompletne i zgodne z SIWZ , jeżeli stanowi o wszystkich składkach do opłacania których dany oferent jest ustawowo zobowiązany. 10. Wykaz specjalistycznego sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca, do wykrywania i niszczenia przedmiotów niebezpiecznych, planowanego do wykorzystania przy wykonaniu usługi, wraz z podstawowymi parametrami technicznymi. 11. Wykaz środków transportu, jakimi dysponuje Wykonawca : - co najmniej jeden pojazd, dopuszczony do przewozu materiałów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami (ADR). 12. Wykaz pracowników w dyspozycji, posiadających uprawnienia ADR. 13. Wykaz ważniejszych robót saperskich wykonanych samodzielnie przez oferenta przez ostatnie trzy lata , (do dnia ogłoszenia przetargu), jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -to w tym okresie - (załącznik Nr 4 do SIWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ; w formie referencji. 14. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych na kwotę minimum 200 tys. zł lub zdolność kredytową Wykonawcy, na w/w kwotę , wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 15. Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania zadania, na kwotę min. 300 tys. zł. Polisa musi zapewniać co najmniej ubezpieczenie OC na cały okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem maksymalnego terminu z dz. V.SIWZ a także docelowo obejmować ochroną cały okres udzielonej gwarancji 16. Oświadczenie woli o przedłużeniu ważności polisy, w przypadku jej wygaśnięcia w okresie 36 miesięcznej gwarancji. (Jeżeli polisa jednorazowo obejmuje cały ten okres, takie oświadczenie nie jest wymagane). 17. Proponowany - planowany harmonogram prac, zakładający prognozowany termin podpisania umowy z zastrzeżeniem terminu maksymalnego z dz. V SIWZ. 18. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidzianych im do przekazania. 19. Oświadczenie Oferenta o okresie udzielonej gwarancji na wykonane prace. 20. Oświadczenie, że Oferent spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 21. Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp. 22. Oświadczenie Oferenta o zaakceptowaniu warunków przetargu określonych w niniejszej specyfikacji ; ( dla pkt. 20,21,22 - załącznik Nr 6 do SIWZ). 23. Oświadczenie Oferenta o zapoznaniu się z treścią umowy i jej akceptacji-/klauzula w formularzu ofertowym/ , wraz z parafowanym na każdej stronie wzorem umowy (wzór umowy- zał. Nr 7 do SIWZ). B. Z uwagi na jawność ofert , Wykonawcy , których oferta zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa ( w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji) , mogą zastrzec w odniesieniu do tych informacji , że nie mogą zostać udostępnione innym uczestnikom postępowania . W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty wykazu takich stron a zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie napisem Tajemnica przedsiębiorstwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Świętoszów ul. Brzozowa 17 59-726 Świętoszów W terminie do 23.07.2007 Cena 20.00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 08:30, miejsce: Nadleśnictwo Świętoszów 59-726 Świętoszów ul. Brzozowa 17 w sekretariacie Nadleśnictwa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.