eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kłocko, Gmina Sieradz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-17

Sieradz: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kłocko, Gmina Sieradz
Numer ogłoszenia: 116012 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieradz , ul. Armii Krajowej 5, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 827 55 50, faks 043 822 32 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kłocko, Gmina Sieradz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kłocko, Gmina Sieradz na długości 0.968,63 km (od km 0+000 od krawędzi jezdni -drogi powiatowej w m. Kłocko) do km 0 + 968,63 (do granicy Gminy Sieradz). 2)Parametry drogi: Długość drogi - 0.968,63 km Klasa drogi D Kategoria obciążenia ruchu KR-1 Podłoże gruntowe G1 Prędkość projektowa 30km/g - 40 km/g Nawierzchnia jezdni projektowana szerokość 5,50m Pobocza umocnione - destruktem szerokości 1,0m Chodnik jednostronny z kostki brukowej szerokości 2,0m Zjazdy utwardzone (kostka brukowa, bitumiczne) Pas drogowy 10,0m - 12,0m 3)Przebudowa drogi polegała będzie na: Jezdnia - nawierzchnia bitumiczna Od km 0+000 do km 0+968,63 na szerokości 5,50m na podbudowie z mieszanki tłucznia kamiennego (0/63mm) grubości 21cm na szerokości 5,60 - (wykonanie koryta na całej szerokości jezdni - 5,70m). Warstwa wiążąca z asfaltobetonu grubości 4cm - szer. 5,60m. Warstwa ścieralna z asfaltobetonu grubości 4cm - szer. 5,50m. Na odcinku od km 0+800 do km 0+968,63 - podłoże gruntowe doprowadzić do grupy nośności G1 - wykonać warstwę grubości 12cm stabilizację gruntu cementem o Rm = 2,5 Mpa na szerokości 5,70m. Spadek poprzeczny projektowanej jezdni jednostronny 1%. Spadek podłużny w dostosowaniu do istniejącego. Chodniki i zjazdy do posesji i na pola Od km 0+000 do km 0+968,63 po stronie prawej - chodnik szerokości 2,0m z kostki brukowej szarej grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5cm - krawężnik o wymiarach 15x30x100 wystający +12cm ponad krawędź jezdni. Zjazdy do posesji po stronie lewej i po stronie prawej - z kostki brukowej w kolorze czerwonym grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5cm, podbudowie z mieszanki tłucznia kamiennego grubości 15cm (0/63 mm). Podłużnie po stronie lewej - zjazdy wykończyć obrzeżami betonowymi o wymiarach 8x30x100 na podsypce cementowo - piaskowej. Krawężniki na zjazdach o wymiarach 15x30x100 na ławie betonowej z oporem (z betonu B-15) wystające ponad krawędź jezdni +4cm (zatopione). Przy bramach zakończenie - oporem z obrzeża betonowego o wymiarach 8x30x100 na ławie betonowej. Pod zjazdami do posesji po stronie lewej (po stronie rowu przydrożnego) - ułożyć rury PEHD o średnicy 300mm o sztywności obwodowej 8 kN/m2, a wlot i wylot każdego przepustu umocnić kostką brukową na podsypce cementowo - piaskowej. Nawierzchnia na zjazdach na pola - bitumiczna - grubości 4cm na podbudowie z mieszanki tłucznia kamiennego grubości 15cm (0/63mm). Na zjazdach na pola krawężniki betonowe szare o wymiarach 15x30x100 wystające +4cm ponad krawędź jezdni - jako opór . Podłużnie wykończone obrzeżami betonowymi o wymiarach 8x30x100 na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5cm (zatopione). Połączenie z jezdnią - zjazdy na pola wyokrąglono łukiem R = 3,0m. Włączenie do drogi powiatowej w PT w km 0+000 pod kątem prostym, przecięcie krawędzi jezdni drogi gminnej do drogi powiatowej wyokrąglono łukiem R = 8,0m, R=8,0m. Pobocze Pobocze umocnione destruktem bitumicznym na szerokości 1,0m grubości 10cm na podbudowie tłuczniowej (materiał pozyskany z korytowania odcinka drogi) grubości 10cm; na odcinku od km 0+000 do km 0 + 968, 63 po stronie lewej. Odwodnienie Istniejący przepust w km 0+315 z rur o średnicy 500mm przebudować na przepust żelbetowy o średnicy 600mm długości 9,0m, a na chodniku po stronie lewej ustawić poręcz długości 4,0m z rur o średnicy 50mm. Istniejący przepust na drodze powiatowej na ul. Reymonta (dz. nr 154) o średnicy 650mm długości 7,0m przebudować na przepust o średnicy 800mm długości 8,0m, ponadto na przepuście na poboczu po obu stronach zamontować skrajne bariery ochronne -stalowe(U-Ha) SP-04 na długości 12,0m x 2 =24,0m Rowy przydrożne. Od km 0 + 0,10 do km 0 + 968,63 po stronie lewej - odmulić rów gł. 30cm-50cm. Na drodze powiatowej na ul. Reymonta po stronie lewej - odmulić rów gł. do50 cm na dł. 65,0m. Zakrzaczenia Na długości 80m po stronie lewej usunąć zakrzaczenia (od km 0+050do km 0+130) - po stronie lewej oraz 2 drzewa (akacja o obwodzie 85 cm -1szt i dąb o obwodzie 70cm) wchodzące w skrajnie drogową. 4)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, obmiar i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załączniki nr 9 i 10 SIWZ. 5)Wykonawca udzieli gwarancji jakości na roboty budowlane na okres 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7 dotyczące przedmiotowego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji dróg i wartości co najmniej 1000000,00 zł każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli: Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej następującym sprzętem: walec stalowy 10t - 2szt, walec ogumiony - 1szt, rozkładarka masy - 1szt, skrapiarka - 1szt, ładowarka - 1szt, równiarka - 1szt, spycharka - 1szt., samochody samowyładowcze o ładowności min. 16t - co najmniej 5szt, dysponuje wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 150Mg na godzinę posiadającą wdrożony system Zakładowej Kontroli Produkcji i położoną w odległości od miejsca budowy zapewniającej transport i wbudowanie w czasie nie dłuższym niż dwie godziny lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o dostawie mieszanki z wytwórni spełniającej ww. warunki. Masa bitumiczna ma spełniać obowiązujące normy jakości.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej 1 osobą posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej i posiadającą co najmniej 3 lata doświadczenia w pełnieniu kierownika budowy / robót od daty uzyskania uprawnień i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli: a.Wykonawca posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 1500000,00zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 1500000,00zł, b.Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości, co najmniej 1000000,00zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a.Certyfikat Zakładowej Kontroli Produkcji. b.Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada pozwolenie na wytwarzanie, odzysk i transport odpadów w zakresie: odpady z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych oraz infrastruktury drogowej (włączając glebę i ziemię) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu posiadającego pozwolenie do wytwarzania, odzysku i transportu odpadów wraz z załączonym pozwoleniem. c.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ kosztorysu i obmiaru robót. d.Dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. e.Inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.ugsieradz.com.pl/serwis/przetargi.jsp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sieradz ul. Armii Krajowej 5 98-200 Sieradz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Sieradz ul. Armii Krajowej 5 98-200 Sieradz Punkt Obsługi Interesantów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.