eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MilanówModernizacja kotłowni opalanych paliwem stałym na zasilane wyłącznie paliwem ekologicznym (biomasą) pochodzącym z odnawialnych źródeł energii w placówkach oświatowo - wychowawczych na terenie Gminy Milanów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-18

Milanów: Modernizacja kotłowni opalanych paliwem stałym na zasilane wyłącznie paliwem ekologicznym (biomasą) pochodzącym z odnawialnych źródeł energii w placówkach oświatowo - wychowawczych na terenie Gminy Milanów.
Numer ogłoszenia: 116008 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79636 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Milanów, ul. Kościelna 11a, 21-210 Milanów, woj. lubelskie, tel. 083 3567002 w. 37, faks 083 3567002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kotłowni opalanych paliwem stałym na zasilane wyłącznie paliwem ekologicznym (biomasą) pochodzącym z odnawialnych źródeł energii w placówkach oświatowo - wychowawczych na terenie Gminy Milanów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano - instalacyjne polegające na remoncie kotłowni na paliwo odnawialne ( biomasę) w budynkach: Szkoły podstawowej w Kostrach - moc kotłowni 80kW, Szkoły Podstawowej w Rudnie - moc kotłowni 100kW, Szkoły podstawowej w Radczu - moc kotłowni 130kW zgodnie z Przedmiarami robót, Dokumentacjami projektowymi oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Dodatkowe wymagania: Wykonawca winien uzgodnić i przygotować komplet dokumentów odbiorowych a szczególności: - dokumentacji powykonawczej, - protokoły odbiorów, - protokołu przekazania użytkownikowi instrukcji, karty użytkowania i innych dokumentów mających wpływ na poprawne funkcjonowanie każdej kotłowni w tym przeszkolenia użytkowników oraz oznaczenia urządzeń, opisy, instrukcje znajdujące się na wyposażeniu kotłowni, - protokoły odbioru z Urzędu Dozoru Technicznego (koszt po stronie Wykonawcy). Wykonawca winien oznaczyć wszystkie montowane elementy (zestawy) naklejkami z informacją o współfinansowaniu inwestycji ze środków Unii Europejskiej oraz wykonać tablice informacyjne i pamiątkowe zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ tj. Przedmiary robót, Dokumentacje projektowe oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Czysta energia w Gminie Milanów współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa VI: Środowisko i czysta energia,Działanie 6.2 Energia przyjazna środowisku..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe DACHPOL, ul. Staromiejska 16, 21-560 Międzyrzec Podlaski, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 266666,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 327180,00

  • Oferta z najniższą ceną: 327180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 764417,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.